ترسناک ترین جنگل‌ هاي جهان را بشناسید + تصاویر

ترسناک ترین جنگل‌ های جهان
ژیوار

جنگل‌ها مکان‌های هیجان‌انگیزی برای بازدید و گشت‌و‌گذار هستند. اما جنگل‌هایی هم وجود دارند که بسیار ترسناكند و حس کنجکاوی را برمی‌انگیزند. از نگاه کسانی كه به ماوراء‌الطبیعه اعتقاد دارند، این جنگل‌ها همیشه نگهبان اسرار پنهان در دنیای واقعی هستند. ولی چه به افسانه‌ها اعتقاد داشته باشید یا نه، توصیه می‌کنیم بااحتیاط  وارد این جنگل‌ها شوید.

کاماپرس در این گزارش، نگاهی به مشهورترین جنگل‌های مخوف و رمزآلود جهان می‌اندازد.

جنگل آئوکی‌گاهارا، ژاپن

جنگل آئوکی‌گاهارا پایین كوه فوجی و نزدیکی شهر فوجیکاناوا در ژاپن واقع است. این جنگل به معنای «دریایی از درختان» است و به‌عنوان ترسناک‌ترین جنگل دنیا شناخته می‌شود. درختان آن چنان انبوه و سربه‌فلک‌کشیده‌اند كه نور خورشید به زمین نمی‌رسد. مه غلیظ و صدای جانوران، فضای جنگل را ترسناک‌تر می‌کند. اما آن‌چه نام این جنگل را سر زبا‌ن‌ها انداخته، خودكشی‌های بی‌شماری است كه فضایی رعب‌آور و تلخ در آن ایجاد می‌كند. جالب است بدانید که در ورودی جنگل تابلویی نصب کرده‌اند که از کسانی که به فکر پایان‌دادن به زندگی خود هستند، می‌خواهد در تصمیم خود تجدیدنظر كنند.

جنگل آئوکی‌گاهارا، ژاپن

جنگل هویا باچیو، رومانی

جنگل هویا باچیو در نزدیکی شهر کلوژ ناپوکا واقع شده است. نام این جنگل که به «مثلث برمودای ترانسیلوانیا» معروف است، مترادف با پدیده‌های ماوراء الطبیعی، ازجمله ناپدید‌شدن‌های غیرقابل توجیه افراد و مشاهده اشباح و نورهای غیرطبیعی است. در این جنگل، منطقه‌ای دایره‌ای‌شکل به قطر حدود ۲۰۰ متر وجود دارد که هیچ گیاهی در آن رشد نمی‌کند و همین باعث بروز سؤالات زیادی شده است.

دریان سفر امید

افراد محلی بر این باورند که جنگل هویا باچیو دروازه‌ ورود به دنیای دیگر است و برخی هم معتقدند این جنگل می‌تواند محل فرود موجودات فضایی باشد.

جنگل هویا باچیو، رومانی

جنگل فری‌تاون- فال‌ریور، آمریكا

جنگل ایالتی فری‌تاون – فال‌ریور در ماساچوست، بخشی از مثلث بریج‌ واتر محسوب می‌شود كه به‌خاطر فعالیت‌های ماورایی مانند مشاهده ارواح، آیین‌های شیطانی و ناپدیدشدن‌های گاه‌و‌بیگاهی که در آن گزارش شده، شهرت دارد.

جنگل فری‌تاون- فال‌ریور، آمریكا

جنگل بروسلیاند، فرانسه

جنگل بروسلیاند، واقع در منطقه بریتانی، به‌عنوان یکی از مکان‌های افسانه‌ای و جادویی شناخته می‌شود و‌ غرق در افسانه‌ها و فولکلور قرون وسطایی است. نام این جنگل به‌ویژه در داستان‌های مربوط به شاه آرتور و داستان‌های عاشقانه‌اش در قرن دوازدهم میلادی و افسانه‌های مربوط به مرلین، جادوگر مشهور و مقبره او بسیار مطرح شده است.  آتش‌سوزی سال 1990 كه به این جنگل آسیب‌های بزرگی وارد كرد به شهرت جنگل افزود و داستان‌ها و افسانه‌های حول‌و‌حوش آن را بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید:

جنگل بروسلیاند، فرانسه

جنگل پاین بارنز، امریكا

جنگل پاین بارنز در سراسر نیوجرسی امتداد یافته و بخشی از منطقه محافظت‌شده پاینلند است که مساحتی حدود ۴۴۵ هزار کیلومتر مربع را دربرمی‌گیرد. این جنگل به‌خاطر داستان‌های محلی و افسانه‌ها از جمله افسانه شیطان جرسی مشهور است. این موجود افسانه‌ای که به‌مدت ۲۵۰ سال بین مردم نیوجرسی شناخته شده است.

جنگل پاین بارنز، امریكا

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز