ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان که ضربان قلب‌تان را بالا می برند (ویدیو)

ژیوار

برخی افراد ترجیح می دهند در طول تعطیلات روی مبل لم بدهند و استراحت کنند ولی بعضی ها تا در سفر قدری ماجراجویی وجود نداشته باشد، حتی به آن فکر هم نمی کنند. اگر شما جزو دسته دوم هستید ویدیویی که در ادامه می آید را تماشا کنید تا برخی با جاذبه های گردشگری که ضربان قلب را بالا می برند آشنا شوید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ساحل نیو اسمیرنا، مرکز کوسه جهان است، با این حال و به رغم این که حدود 250 حمله کوسه در تاریخچه این ساحل ثبت شده است، همه ساله گردشگران زیادی به خاطر ارزان بودن این ساحل به آن هجوم می آورند.

از دیگر جاذبه های خطرناک می توان از قله مون بلان در رشته کوه آلپ نام برد که اطراف آن حدود 16000 متر از سطح دریاست و بلندترین قله اروپا به شمار می آید. این کوه نیز در فهرست جاذبه های مرگبار قرار دارد و هر سال نزدیک به 100 مرگ در آن گزارش می شود. آب و هوای بد، ریزش بهمن و بی تجربی کوهنوردان از عواملی هستند که آمار مرگ ها را بالا برده اند.

دریان سفر امید

رودخانه کلرادو که بیش از 2300 کیلومتر طول دارد از میان ایالت های کلرادو، کالیفرنیا، یوتا، نوادا و آریزونا و حتی از میان گرند کنیون نیز عبور می کند. به همین خاطر تعجبی ندارد که افراد محلی و گردشگران برای تفریح و انجام رفتینگ آب های خروشان، تیوپ سواری و شنا به سواحل این رودخانه بیایند. با این حال، گاهی اوقات افراد به خطرناک بودن این آب ها توجهی نمی کنند. فقط در هفت ماه اول سال 2014 رکورد مرگ ها در این رودخانه به 15 نفر رسید و علت آن ها نیز آب های خروشان و کم بودن آموزش و تجهیزات ایمنی اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز