تجربه سفری خاطره ‌انگیز با تور کیش لحظه آخر

تور کیش - کاماپرس
ژیوار

جزیره کیش با داشتن جاذبه­های متنوع از انواع تفریحات و سرگرمی گرفته تا بخش‌های تاریخی و فرهنگی، سالانه گردشگران زیادی را به سمت استان هرمزگان روانه می‌کند. تور کیش نیز بهترین گزینه برای یک سفر کوتاه مدت و در عین حال هیجان انگیز به سواحل خلیج فارس است.

در این گزارش با انواع تور کیش «لحظه آخر» و شرایط و قیمت آنها آشنا می‌شوید.

انواع تور کیش

تور زمینی: سفر زمینی به کیش با توجه به مسافت زیاد آن تا شهرهای دیگر طرفداران چندانی ندارد. در تور زمینی کیش باید با قطار به بندر عباس و از بندر با لنج به جزیره رفت که این کار به‌ویژه در ایام تعطیل و پرترافیک، زمانبر خواهد بود.

تور هوایی: باتوجه به سختی‌های تور زمینی کیش، اکثر مسافران اقدام به رزرو تور کیش هوایی می‌کنند. از آنجایی که اکثر پروازهای کیش به صورت چارتری و در اختیار آژانس‌های مسافرتی است، هزینه سفر با تور هوایی کیش کمتر از هزینه سفر شخصی به این جزیره خواهد بود؛ به ویژه اینکه از کنار هزینه اقامت در هتل هم نباید به سادگی گذشت. البته تعداد پروازهای کیش از شهرهایی مانند تبریز، اهواز، مشهد و اصفهان نسبت به تهران کم‌تر است و به همین دلیل رزرو تور لحظه آخری کیش در شهرهایی غیر از تهران به سادگی امکان‌پذیر نیست.

برای انجام یک سفر اقتصادی به کیش بهتر است تور سه روزه را رزرو کرد، اما اگر قصد اقامت بیشتر دارید، باید به سراغ تورهای پنج روزه یا بیشتر بروید.

دریان سفر امید

تور کیش - کاماپرس

محل اقامت در کیش

گردشگران برای اقامت در جزیره کیش بر اساس بودجه خود می­توانند اقدام به رزرو هتل یا سوئیت کنند.

هتل‌: هتل‌های کیش در دو بخش شرقی و غربی جزیره قرار گرفته‌اند که اکثر هتل‌های لوکس کیش مانند ترنج، داریوش و مارینا پارک در قسمت شرقی جزیره و در نزدیکی جاذبه‌های اصلی کیش نظیر دلفیناریوم قرار دارند.

برای کسانی که با هدف خرید اقدام به رزرو تور كيش می‌کنند، انتخاب هتل نزدیک به مراکز خرید از اهمیت زیادی برخوردار است؛ به همین دلیل شرق جزیره از این نظر، منطقه‌ای مناسب برای اقامت به حساب می‌آید. کیش، سارا، پارمیس، ویدا و گامبرون از جمله این هتل‌ها هستند که فاصله پیاده‌روی آنها تا مراکز خرید کیش، زیتون و میکامال بین 10 تا 30 دقیقه است.

برای اقامت در کنار ساحل نیز هتل‌های ترنج، مارینا پارک، سیمرغ، شباویز، شایان و آبادگران گزینه‌های مناسبی هستند.

سوئیت‌: برای پرداخت کم هزینه‌تر، امکان اقامت در سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی کیش هم وجود دارد. کیفیت سوئیت‌ها در کیش از سطح بالایی برخوردار است و تعداد نفرات بیشتری می‌توانند در آن اقامت کنند. البته تهیه خورد و خوراک در سوئیت‌ها یا مجموعه‌های بوم‌گردی بر عهده مسافران است.

تور کیش - کاماپرس

قیمت انواع تور کیش

تورهای کیش بر اساس شهر مبدا، نوع هتل و تعداد روزهای اقامت متفاوت است. به عنوان مثال قیمت یک تور چهار روزه کیش از مبدا شهر شیراز از چهار میلیون و 930 هزار تومان و قیمت یک تور چهار روزه کیش از مبدا شهر اصفهان از هفت میلیون و 460 هزار تومان شروع می‌شود که البته امکان پرداخت قسطی آنها نیز وجود دارد. به طور کلی قیمت­های مختلفی برای سفر با تور کیش وجود دارد که گردشگران می‌توانند بر اساس بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنند.

تور کیش - کاماپرس

بهترین زمان سفر به کیش

زمستان و اوایل بهار پرمتقاضی‌ترین زمان‌ها برای سفر به کیش است. در زمستان، دمای هوا در کیش نه آنقدر بالا است که مسافران را کلافه کند و نه آنقدر پایین که امکان استفاده از تفریحات آبی وجود نداشته باشد. تعطیلات نوروز نیز با توجه به شرایط مناسب آب‌وهوایی برای استفاده از تفریحات ساحلی، همانند زمستان، شلوغ‌ترین و گرانترین زمان برای رزرو تور کیش است؛ بنابراین در این دو مقطع زمانی امکان پید کردن تور ارزان لحظه آخری وجود ندارد و مسافران باید از قبل اقدام به رزرو تور کیش کرده باشند. برای سفر به کیش در فصل بهار با قیمت ارزان باید تور کیش خرداد را انتخاب کرد؛ چرا که هوا گرم می­شود و تقاضا برای آن کاهش می‌یابد.

در اوایل پاییز و ماه مهر، قیمت تور کیش نسبت به شهریور تاحدودی کاهش می‌یابد؛ بنابراین می‌توان در هوایی خنک‌تر و با هزینه کمتر نسبت به اواخر تابستان به این جزیره سفر کرد.

هرچند که تقاضا برای سفر با تور کیش در اوایل تیر و شهریور بالا می­رود، اما در میانه آنها یعنی مرداد می­توان با ارزان‌ترین قیمت به کیش سفر کرد. در این ماه می‌توان تور کیش لحظه آخری از تهران و سایر شهرستان‌ها آن هم با تنوع بالا پیدا کرد، زیرا آژانس‌های گردشگری برای پر کردن ظرفیت خالی خود معمولا تورهایشان را با قیمت کمتری ارائه می‌دهند. البته برای استفاده از این تورها باید چمدان‌های خود را از قبل بسته و آماده سفر باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان