تجربه بهترین هتل ها در تور اقساطی کربلا

ژیوار

با پیش پرداخت 20 درصدی و بدون نیاز به ضامن می‌توان در تور اقساطی کربلا ثبت نام کرد. در این سفر، هتل‌های 3 ستاره و 4 ستاره با کیفیتی در اختیار زائران قرار می‌گیرند که فاصله‌ای 5 دقیقه‌ای تا حرم دارند. برای این منظور، مسافر باید به تعداد قسط‌ها چک ارائه دهد. این چک‌ها را بین 4 تا 12 ماه می‌توان تقسیم کرد. سقف اقساط این مجموعه نیز 100 میلیون تومان است.

کاماپرس در این گزارش بهترین هتل‌های تور اقساطی کربلا را معرفی می‌کند و به بررسی دقیق‌تر شرایط سفر به کربلا می‌پردازد.

هتل جنت الهدی در کربلا

هتل جنت الهدی یکی از هتل‌های 3 ستاره و محبوبی است که از مسافران در تور اقساطی کربلا پذیرایی می‌کند. این مکان به تازگی به طور کامل بازسازی شده است و دسترسی بسیار مناسبی نیز دارد. اتاق‌های این مجموعه، دو نفره، سه نفره و چهار نفره هستند و در آن اتاق‌های رویال نیز ارائه می‌شوند. هتل جنت الهدی خدمات 24 ساعته دارد و امکان استفاده از ماشین لباسشویی را فراهم می‌کند.

همچنین این مجموعه امکاناتی مانند تمیزکاری اتاق‌ها، خدمات 24 ساعته چای و نوشیدنی، تعویض ملافه و دستمال کاغذی و همچنین نصب بوگیر را ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل همگی در سایز استانداردی طراحی شده‌اند و در آن‌ها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. سرآشپزهای این مجموعه ایرانی و مراکشی هستند و در آن انواع دسر و سالادهای متنوع نیز تهیه می‌شوند.

فاصله این هتل تا حرم حضرت ابوالفضل حدود 450 متر است و می‌توان به راحتی از طریق شارع فرات به سمت حرم رفت.

دریان سفر امید

هتل ارض القداح در نجف

هتل ارض القداح در خیابان بنات الحسن واقع شده است و تنها 5 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این مجموعه با ظاهری زیبا و امکاناتی مناسب، خدماتی مانند تلویزیون، اینترنت در اتاق، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اطفای حریق و یخچال را در اختیار زائرین قرار می‌دهد. همچنین این مجموعه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد و تعداد اتاق‌های آن 250 عدد است.

بیشترین دلیل محبوبیت این هتل نزدیک بودن آن به مناطق اصلی و دیدنی شهر است. همچنین این مجموعه رستورانی با ظرفیت 150 نفر دارد و در آن خدمات ویژه معلولین نیز ارائه می‌شود.

هتل النخله در نجف

هتل النخله از دیگر هتل‌های محبوب در تور اقساطی کربلا است که در شهر نجف قرار دارد. این مجموعه خدماتی مانند آسانسور، خشکشویی، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات دیجیتال، لابی زیبا و مبلمان راحت را ارائه می‌دهد و خدمات رسانی 24 ساعته دارد. همچنین امکاناتی مانند تلویزیون، ماهواره، تلفن، سشوار و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز در این مجموعه عرضه می‌شوند.

هتل النخله در شارع السو قرار دارد و فاصله آن تا حرم بسیار کم است. همچنین خیابان‌های اطراف این هتل به نسبت خلوت‌تر هستند و از این جهت برای رفت و آمد در زمان‌های شلوغ طرفداران بیشتری دارد. فضای این هتل وی آی پی، شیک و مدرن است و اتاق‌های آن نورگیر و راحت هستند.

شرایط کلی سفر به کربلا چیست؟

برای شرکت در تور اقساطی کربلا علاوه بر شرایطی که برای قسط بندی در نظر گرفته می‌شود، برخی از موارد نیز اهمیت دارند. برای مثال پاسپورت زائر حداقل باید اعتبار 6 ماهه داشته باشد و عوارض خروج از کشور (45 هزار تومان) پرداخت شود. در سفر به عراق نیازی به اخذ ویزا نیست.

انواع تور اقساطی کربلا

تور اقساطی کربلا را هم به شکل زمینی و هم به شکل هوایی می‌توان خریداری کرد. محبوب‌ترین تور کربلا سفر دو سر هوایی آن است که به طور گروهی و انفرادی برگزار می‌شود. در برخی موارد نیز تورها یک سر هوایی هستند که قیمت مناسب‌تری دارند. در این سفرها، رفت با هواپیما و برگشت با اتوبوس درجه الف خواهد بود.

ممکن است مسافر کلا با سفر زمینی به کربلا برود که در این صورت اتوبوس وی آی پی 25 نفره یا اتوبوس درجه ب 44 نفره ارائه می‌شوند. در حالتی که افراد گزینه تور با اتوبوس درجه ب را انتخاب کنند، شرایط هتل آن‌ها نیز درجه ب خواهد بود.

تور اقساطی کربلا با «کایت»

آژانس مسافرتی «کایت» بهترین شرایط را برای تور اقساطی کربلا ارائه می‌دهد و نیاز به ضامن ندارد. این مجموعه امنیت بسیار بالایی را فراهم می‌کند و تنوع مناسبی در شیوه‌های مسافرتی دارد. همچنین غذاهای باکیفیت و اقامت در هتل‌های تایید شده از دیگر قابلیت‌های مهم این مجموعه است.

در مجموعه کایت، بیمه مسافرتی، همراهی مداح و مدیر کاروان، پشتیبانی 24 ساعته و لحظه‌ای و همچنین قیمت مناسب اهمیت زیادی دارند و جزو نقاط قوت آن هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط این مجموعه از سایت آن با آدرس www.kite.ir دیدن کنید و یا با شماره تلفن  02175097700 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : کایت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز