چگونه تتر را به دلار تبدیل کنیم؟

تتر و دلار-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تتر یک استیبل کوین یا پشتوانه دلاری است که به دلیل ثبات قیمتی مورد توجه بسیاری از رمزارزبازها قرار دارد. به همین دلیل خیلی از معامله گران و افراد تازه وارد به خرید و فروش تتر می‌پردازند تا بتوانند ذخیره سرمایه داشته باشند.

به گزارش کاماپرس به نقل از صرافی، برخی از افرادی که با دنیای رمزارزها آشنایی کامل ندارند بیشتر درباره خرید و فروش بیت کوین و اتریوم مطالبی خوانده یا شنیده‌اند. در حالی که دنیای ارزهای دیجیتال بسیار وسیع است و هر روزه رمزارزهای باثبات زیادی در این بازار خرید و فروش می‌شوند. تتر یکی از این نوع ارزهای دیجیتال است. بهترین تعریف از تتر عبارت است از رمزارزی با قیمت ثابت، یک دلاری، که از دارایی سرمایه گذاران در مقابل نوسانات شدید بازار محافظت می‌کند. افرادی که این رمزارز را خریداری می‌کنند، امکان انتقال دلار با آن را به صورت دیجیتالی دارند. ثبات قیمتی به همراه امکان انتقال آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به صورت دلاری باعث شده تا خیلی از معامله گران این رمزارز را نگهداری کنند.

یک مثال از ثبات قیمتی و سهولت معامله تتر

به عنوان مثال فرض کنید که یک بیت کوین به قیمت 20 هزار دلاری خریداری کرده‌اید، کمی بعد قیمت این رمزارز به 21 هزار دلار رسیده، سپس سقوط کرده و به 18 هزار دلار می‌رسد. در واقع بیت کوین دستخوش نوسان قیمتی می‌شود. اما در صورتی که شما بیت کوین را بعد افزایش قیمتی به تتر تبدیل کنید، دیگر بعد از نزول سرمایه شما از دست نخواهد رفت. در واقع ارزش دارایی شما بیشتر شده و ثابت باقی خواهد ماند.

 

تتر به راحتی در کیف پول‌های دیجیتالی موجود در موبایل، کامپیوتر یا صرافی‌ها قالب ذخیره است. این ارز دیجیتال شامل قانون گذاری دولت‌های مختلف شده و بر روی آن‌ها نظارت صورت می‌گیرد. تمامی تتر موجود در کیف پول شما به صورت لحظه‌ای با مقدار موجودی یک ارز فیزیکی در حساب‌های تتر برابر است. تتر با ایمنی بالایی روی بلاکچین نگهداری، ارسال و دریافت می‌شود و در هر لحظه با توجه به شرایط و ضوابط خرید و فروش تتر امکان تبدیل فیزیکی آن وجود دارد.

افرادی که مایل به دریافت دلار در مقابل تتر هستند باید از پلتفرمی اقدام کنند که فاصله کمی بین ارز دیجیتال و فیات دارند. توجه به این مسئله باعث خواهد شد تا بعد از فروش تتر، مبلغ دریافت شده خیلی راحت به شکل دلار به حساب بانکی فرد منتقل شود. اما در صورتی که صرافی اجازه فروش تتر به دلار و پوند را ندهد، بهتر است ابتدا تتر به بیت کوین یا اتریوم تبدیل شده و سپس در مقابل پول فیات فروخته شود.

چرا وبسایت صرافی؟

با وجود نکاتی که گفته شد، کاربران ایرانی به راحتی امکان خرید و فروش چنین رمزارز و دریافت دلار را ندارند. در واقع معامله گران ایرانی برای خرید و فروش بیت کوین و همچنین خرید و فروش تتر یا هر رمزارز دیگری باید از طریق یک بستر امن و مطمئن اقدام کنند. وبسایت «صرافی» یکی از این بسترها است که امکان خرید و فروش رمزارز های مختلف را در بستری امن فراهم کرده است.

در واقع صرافی استارتاپی پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است که از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با هدف فراهم کردن بستری امن و سریع برای خرید و فروش انواع رمزارزها فعالین دارد. امنیت و سرعت بالای معاملات، امنیت بالای حفظ اطلاعات محرمانه کاربران به صورت داده‌های رمزنگاری شده، امکان انجام معاملات و واریز و برداشت ارز به صورت شبانه روزی، تنوع بالا در تعداد رمزارزهای قابل معامله و افزودن ارزهای محبوب و معتبر به صورت دوره‌ای و … از جمله ویژگی‌های این وبسایت محسوب می‌شود.

هم اکنون وبسایت صرافی برای کاربران خود طرح تحت عنوان «جوایز تابستانی» تدارک دیده که افراد با شرکت در آن تا پایان تابستان سال جاری، بدون قرعه کشی ارز دیجیتال دریافت خواهند کرد. کاربرانی که خواهان شرکت در این طرح هستند، باید فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند.

افراد می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و فروش ارز دیجیتال و دیگر مسائل مرتبط مربوط به آن با کارشناسان خبره و کاربلد صرافی ارتباط برقرار کنند. کارشناسان این مجموعه هر روزه از ساعت 12 ظهر تا 10 شب به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان خواهند بود. کارشناس‌های پشتیبانی آنلاین و بخش تیکت‌ها نیز از ساعت 8 صبح تا 12 شب جوابگوی کاربران سایت هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در طلا و ارز ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز