تا پایان تابستان تپسی‌ فود به تهران می‌رسد

تپسی فود - کاماپرس
ژیوار

رونمایی سوپراپلیکیشن تپسی با تغییر نام اُفود به تپسی فود همراه شد؛ با این اقدام انتظار می‌رود به زودی رقابت شدیدی میان اسنپ و تپسی در بازار سفارش آنلاین غذا شکل گیرد.

به گزارش کاماپرس، مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل گروه تپسی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد که تپسی فود فعالیت خود را از مشهد آغاز کرده و تا پایان تابستان 1403 در تهران نیز فعال خواهد شد.

سیدحسینی، وی زپ، الوپیک و موتوپیک را از مهم‌ترین اهرم‌های لجستیک این گروه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

امین سلامی پرگو، بنیان‌گذار و مدیرعامل تپسی فود، با انتشار پستی در لینکدین خود نوشت: «ما در گروه صنعتی گلرنگ، با همراهی تپسی، مفتخریم که اعلام کنیم که با اضافه شدن تپسی‌فود به بازار سفارش غذای آنلاین، قواعد بازی تغییر خواهد کرد.»

دریان سفر امید

مدیرعامل تپسی‌فود در گذشته با اشاره به سهم 85 درصدی اسنپ‌فود، بیان کرده بود که حجم بازار آنلاین غذا در ایران 17 درصد (حدود 30 همت) است و از این حجم، حدود 15 درصد به پلتفرم‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازیگران محلی اختصاص دارد و 85 درصد آن سهم بازیگر فعلی این حوزه است.

اکنون تپسی‌فود وارد رقابت با پلتفرم‌های نام آشنایی نظیر اسنپ‌فود، دلینو، روبیکا، زودکس، فیدیلیو و شاید در آینده دیجی‌کالا، شده است؛ رقابتی که در نهایت به نفع مصرف‌کننده نهایی خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپتپسی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز