تامین سرورهای صنایع کوچک تا اپلیکیشن های موبایل

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اولین قدم برای راه اندازی وب سایت، تهیه اشتراک یک سرور اشتراکی یا اختصاصی است. گاهی اوقات این افراد اقدام به خرید سرور اختصاصی ایران می‌کنند. سرور اختصاصی ایران به دلایل زیادی مورد توجه کسب و کارها است و مورد استفاده آن‌ها قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سرورها دارای فضایی برای ذخیره سازی، پهنای باند، منابع سخت افزاری و نرم افزاری و … هستند که در مدل اختصاصی تمام موارد ذکر شده به صورت کامل در اختیار مدیریت سایت قرار می‌گیرد. همین ویژگی باعث شده تا خیلی از افراد به این مدل سرورها روی بیاورند. البته هزینه پرداختی بابت این سرورها بیشتر از مدل‌های دیگر است، زیرا امکانات ویژه‌ای دارد. طبق توصیه اهل فن سرور اختصاصی ایران را برای سایت‌هایی که اطلاعات سنگین و مهمی دارند و حجم فایل آن‌ها زیاد است توصیه می‌کنند. تازه کارها و افرادی که جدیدا سایت خود را راه اندازی کرده‌اند می‌توانند از سرورهای مشترک استفاده کنند.

ضرورت خرید دامنه ارزان برای راه اندازی وبسایت

بعضی برای راه اندازی سایت مورد نظر خود به دنبال خرید دامنه هستند. دامنه‌ای که ضمن مناسب بودن، همه گیر باشد و به خوبی کسب و کار متقاضیان را معرفی کند. بنابراین داشتن دامنه هنگام راه اندازی وبسایت ضروری است و باید نام منحصر به فردی باشد. بسته به نوع کسب و کار و کاربرد وبسایت، دامنه انتخابی متفاوت خواهد بود. با این حال افرادی که قصد راه اندازی وبسایت خود را دارند باید به دنبال خرید دامنه ارزان باشند. خرید دامنه ارزان کار سختی است و باید برای این موضوع به سراغ شرکت‌های معتبر فعال در این حوزه رفت.

راز آسمان پایتخت

بهترین هاست برای سایت‌های وردپرسی کدام است؟

امروزه توسعه سایت‌ها گذشته از انتخاب دامنه مناسب، سرور اختصاصی و … به هاست هم احتیاج دارد. سرویس هاست لینوکس شخصی جهت ارائه خدمات به وبسایت‌هایی با بازدید و مصرف معمولی از منابع سرور است. یکی از این هاست‌های مناسب برای کاربران هاست لینوکس لایت اسپید نام دارد. افرادی که سایت‌های وردپرسی دارند، هاست لینوکس لایت اسپید برای آن‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شود. هاست لینوکس لایت اسپید با بهره گیری از دیسک‌های مناسب و هسته شتابدهنده ویژه، بهترین فضا را برای میزبانی سایت وردپرسی فراهم خواهد کرد.

هاست، دامنه و سرور اختصاصی را از کدام سایت تهیه کنیم؟

تمامی موارد مذکور از وبسایت تلاش نت قابل تهیه است. این مجموعه تمامی خدمات خود را با بهترین راهکارهای سازمانی، آپ تایم بالا، پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب، امکان خرید آنلاین، قیمت خوب و … به مشتریان ارائه می‌دهد. در تمامی مراحل انتخاب و خرید هر یک از گزینه‌های دامنه، هاست، سرور و مواردی این چنینی کارشناسان این مجموعه با مشتریان همراه خواهند بود و به سوالات آن‌ها جواب خواهند داد. افراد این امکان را دارند به منظور سهولت دسترسی و صرفه جویی در زمان و هزینه از چت آنلاین در سایت تلاش نت استفاده کنند. همچنین امکان تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه، به غیر از روزهای تعطیل، نیز وجود دارد.

آشنایی با دیگر خدمات تلاش نت

شرکت‌های معتبر زیادی مانند آراتجهیز، هرالد، موسسه علمی خبرگان، پرند تامین مهرگان، خبرگزاری رامین نیوز، آسانسور سپنتا، تعاونی اعتباری پژوهشگاه نیرو، موسسه ثبتی آپادانا، ایران ارقام، انجمن پاتولوژی ایران و همچنین انجمن تالاسمی ایران، مجموعه شهید شیرودی، دانشکده مجازی علوم پزشکی تهران، انجمن جراحان ارتوپدی ایران و … جزو همکاران و حامیان تلاش نت هستند.

این مجموعه علاوه بر خدمات ذکر شده، در خصوص طراحی سایت و سئو شامل تبلیغات گوگل و سئو، پشتیبانی و تولید محتوا و نمونه کارهای طراحی سایت نیز خدمات ارائه می‌دهد. ارائه خدمت در زمینه پیام کوتاه، انواع نرم افزار و آنتی ویروس از دیگر خدمات تلاش نت محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : تلاش نت
دادپویان
آهن رویال
اوج آرام
رایانه کمک
ایده سبز
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز