بیت کوین در آستانه ۷۰ هزار دلاری شدن

آریاک سفر

بیت‌کوین روز گذشته بالاترین سطح قیمتی خود را در دو هفته اخیر تجربه کرد. این رمزارز توانست از محدوده مقاومتی ۶۳ هزار دلاری عبور کند و وارد کانال ۶۴ هزار دلاری شود.

به گزارش کاماپرس، بزرگ ترین رمزارز دنیا در روز گذشته توانست ۳ درصد رشد قیمتی را تجربه کند و کانال ۶۵ هزار و ۹۰ دلاری را فتح کند‌. برخی تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که احتمالا این روند صعودی تداوم خواهد داشت و بیت کوین به مرز ۶۷ هزار دلاری نزدیک‌تر خواهد شد. در پی رشد قیمتی بیت کوین، ارزش سهام شرکت‌های مرتبط با آن هم رشد قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید:

رشد قیمت بیت کوین بعد از انتشار داده‌های ضعیف اقتصادی چین و تلاش برای تحریک رشد اقتصادی اتفاق افتاد. بعد از این سرمایه گذاران چینی به بیت کوین روی آوردند. البته فشارهای تورمی آمریکا هم روی تقویت قیمت بیت کوین موثر بود.

دریان سفر امید

پیش بینی کارشناسان از رشد نرخ بیت کوین

کارشناسان پیش بینی تداوم این روند را دارند. در صورتی که افزایش قیمت بیت کوین ادامه دار باشد، نرخ این رمزارز به بالاترین سطح پنج ماهه خود خواهد رسید و از کانال ۷۰ هزار دلاری عبور خواهد کرد.

اما اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد و فشار فروش بیت کوین رخ بدهد، این رمزارز تا مرز ۶۰ هزار و ۶۲۷ دلاری عقب نشینی خواهد داشت.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان