بورس روز 27 دی 1401/ احتمال تداوم رکوردشکنی بازار سرمایه

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 6 هزار و 373 واحد بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 687 هزار و 47 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل 3 هزار و 315 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 523 هزار و 647 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 15 هزار و 475 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «میدکو»، «کگل» و «خودرو» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 221 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان ورود پول حقیقی روز جاری به سهم «فملی» مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شپنا» و «شستا» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

رشد شاخص کل بورس طی یک هفته اخیر قابل توجه بود. براساس آخرین اخبار و اطلاعات موجود، تولید، فروش و بازده شرکت‌های بورسی در حال رکوردشکنی است و توجه معامله گران بورسی بیش از پیش به این شرکت‌ها جلب شده است. به نظر برخی از تحلیلگران بازار سرمایه، این امر ممکن است باعث شود بازار سرمایه از دیگر بازارهای موازی پیشی بگیرد و تا پایان سال 1401 سوددهی قابل توجهی برای فعالان خود داشته باشد.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم کسرا بدانید

شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان با نماد کسرا در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 415 میلیارد و 697 میلیون و 634 هزار تومان می‌رسد. هم اکنون سه شخص حقیقی، شرکت مفید شیشه، بیمه البرز و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سهم آشنا یکم بیشترین سهم کسرا را در دست دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز