عرضه کامیون فاو در بورس کالا از امروز

امروز 27 دی ماه، بورس کالا میزبان 50 دستگاه کامیون کشنده فاو و 105 دستگاه کامیونت فورس است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت پایه خودرو کامیون کشنده فاو 2 میلیارد و 370 میلیون تومان و قیمت پایه کامیونت فورس 930 میلیون تومان عرضه شده است.

جزئیات عرضه کامیون فاو در بورس کالا

قیمت پایه این خودرو سیباموتور در بورس کالا 2 میلیارد و 370 میلیون تومان اعلام شده که خریداران باید 20 درصد از قیمت را برای پیش‌پرداخت بپردازند. کامیون فاو در تاریخ 14 اسفندماه 1401 تحویل خریداران خواهد شد.

خریدار باید هزینه‌های جانبی شامل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی همچنین 10 میلیون و 285 هزار و 601 تومان برای سایر هزینه‌ها که شامل عوارض شماره‌گذاری، پست، صدور کارت و غیره می‌شود را بپردازند.

آریاک سفر

جزئیات عرضه کامیونت فورس در بورس کالا

قیمت پایه این محصول گروه بهمن در بورس کالا 930 میلیون تومان است که متقاضیان باید 20 درصد را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند. خریداران همچنین باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و 6 میلیون و 568 هزار و 254 تومان بابت هزینه‌های جانبی پرداخت کنند.

شرایط خرید و دریافت خودرو

صدور سند و شماره‌گذاری فقط به اسم خریدار خواهد بود و این افراد باید برای تکمیل مراحل خرید ضمن تسویه اصل مبلغ معامله، طی 7 روز تقویمی با مراجعه به سایت شرکت مربوطه پروفایل خود را تکمیل نمایند. خریداران می‌توانند پس از تکمیل پروفایل و پرداخت هزینه‌های جانبی برای تحویل خودرو اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بورس کالای ایرانسیبا موتورگروه بهمن
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز