بورس روز 26 دی 1401/ جهش 30 هزار واحدی شاخص کل

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 36 هزار و 970 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 680 هزار و 684 واحدی رسید. شاخص هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 15 هزار و 498 واحد بیشتر شد و در محدوده 520 هزار و 403 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 230 هزار و 796 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شستا» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری مثبت شد و هزار و 37 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی مربوط به سهام وبصادر بود. بعد از آن نمادهای «خبهمن» و «وبملت» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بورس تهران بعد از یک روز تعطیلی پیش بینی نشده، در روز جاری با رشد حجم معاملات و شاخص به کار خود پایان داد. دومین روز از هفته کاری بورس با شرایط کاملا مساعدی به پایان رسید و تمامی نمادهای بازار در روز جاری سبز رنگ باقی ماندند. برخی از کارشناسان این رشد قابل توجه شاخص کل را در رفع چالش جدید خودرو و بورس کالا می‌دیدند و گروهی دیگر افزایش شاخص را به رشد قیمت دلار مرتبط می‌دانستند.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با سهم کنور

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور با نماد کنور در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 22 هزار و 221 میلیارد و 600 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، سرمایه گذاری پرتو تابان معادن و فلزات و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بیشترین میزان سهم کنور را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز