بورس خرید کتانی استوک در تهران کجاست؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری کالای استوک را همان کالای دست دوم می‌دانند؛ باور غلطی که به اشتباه در برخی کشورها رایج شده ست. در اصل کالای استوک، محصولات نویی است که به هر دلیلی از سوی مشتریان به فروشگاه برگشت خورده و دیگر وارد پروسه فروش شرکت نشده و در انبار ذخیره می‌شود. این محصولات پس از مدتی با عنوان کالای استوک به صورت عمده به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

میدان رسالت

یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای فروش انواع کتانی‌ استوک در میدان رسالت تهران واقع شده است. در این مغازه‌‌ها علاوه بر پوشاک، انواع کتانی‌های استوک هم به فروش می‌رسد. امروزه تعداد انبوهی کتانی متناسب با هر رده سنی و همچنین با هر نوع سلیقه‌ای‌ در مغازه‌های میدان رسالت پیدا می‌شود.

این فروشگاه‌ها در حدفاصل ایستگاه مترو رسالت و خیابان سنگمان قرار دارند.

میدان گمرک

در میدان گمرک یا همان میدان رازی نیز علاوه براینکه انواع کتانی نو و به‌روز به فروش می‌رسد، انواع کتانی‌های استوک نیز پیدا می‌شود و یکی از بهترین مکان‌های شناخته شده برای خرید کتانی استوک اورجینال درتهران است.

این فروشگاه‌ها در میدان گمرک یا همان میدان رازی، ابتدای خیابان کارگر واقع شده‌اند.

خیابان رودکی

پاتوق بعدی استوک فروشی تهران در خیابان رودکی و مرکز تهران واقع شده که در اکثر مغازه‌هایش انواع کتانی‌های استوک قابل خریداری است. هر هفته نیز کتانی‌های جدید در این فروشگاه جایگزین می‌شود.

بازار مولوی

یکی از مراکز مشهور و پرطرفدار برای خرید کتانی‌های استوک در تهران بازار مولوی است. بازار مولوی در طول هفته و به ویژه در روزهای پایانی هفته شلوغ‌تر است و انتخاب بیشتری از کتانی‌های استوک در دسترس شما قرار دارد.

قیمت‌ها در بازار مولوی معمولاً رقابتی و مناسب هستند، برای اطمینان از اصالت و کیفیت کتانی‌های استوک، خریداران باید از فروشندگان معتبر و شناخته‌شده در بازار مولوی خرید کنند. اما بهترین زمان برای خرید در این بازار مشخص نیست و به ترجیحات و شرایط هر خریدار بستگی دارد. در بازار مولوی، قیمت کتونی‌های استوک در طول سال تغییر چندانی نمی‌کند. این بازار در تمام ایام سال و در هر فصلی فعال بوده و قیمت‌ها بیشتر به عرضه و تقاضا و چانه‌زنی خریداران و فروشندگان بستگی دارد.

کتانی استوک_کاماپرس

بهترین برندهای کتانی استوک در تهران

در اغلب بازارهای استوک فروشی تهران انواع برندهای معروف کتانی همچون آدیداس، ریبوک، نایک، پوما، نیوبالانس و غیره عرضه می‌شود. این برندها به دلیل کیفیت بالا و اصالت محصول، از محبوبیت بالایی در بازار کتانی‌های استوک تهران برخوردارند

انتهای پیام

مرتبط با : آرنیپاالوند
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز