بورس خرید حبوبات در تهران کجاست؟

ژیوار

 خرید حبوبات راحت است و چالش های زیادی ندارد اما اگر بخواهید حبوبات تازه با قیمت مناسب پیدا کنید باید جویای بازارهای عمده محصولات باشید که به‌ صورت حضوری و آنلاین خرید کنید. برای خرید فله‌ای حبوبات رفتن به بورس خرید آن راه‌حل خوبی است با رفتن به بازارهای معرفی شده در این گزارش، حبوبات فله‌ای تازه و با قیمت مناسب‌تر را خریداری کنید. اگر بخواهید در تهران برای خرید حبوبات حضوری به بازار بروید خوشبختانه مسیر دسترسی به این بازارها راحت و با مترو قابل دسترس است. از بازار معروف تجریش تا بازار کمتر شناخته شده انبار نفت می‌توان حبوبات فله‌ای با قیمت مناسب را خریداری کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بازارهای بورس حبوبات فله‌ای درتهران می‌پردازد.

بازار قدیمی سرپوشیده تجریش

بازارچه قدیمی تره‌بار تجریش یکی از مکان‌های معروف در شمال تهران است که به تازگی میوه‌های فصل‌اش شهرت دارد. اگر گذرتان به بازار تجریش افتاده باشد، عطر و بوی ادویه‌های محلی و میوه‌های نوبرانه را حس کرده‌اید. همچنین یکی از مکان‌های خرید حبوبات فله‌ای نیز است. مسیر دسترسی به بازار قدیمی تجریش بسیار راحت و تنها چند قدم بعد از ایستگاه مترو تجریش درب ورودی بازار است.

بازار مولوی تهران

بازار مولوی تهران مهم‌ترین مرکز عمده فروشی انواع حبوبات به شمار می‌آید که هر خریداری برای خرید حبوبات فله به آنجا مراجعه می‌کند. البته نه فقط خریداران خرد بلکه واردکنندگان حبوبات خارجی و تولید کنندگان حبوبات ایرانی، انواع محصولات خود را راهی بازار حبوبات مولوی می‌کنند تا به فروش برسد. قیمت حبوبات در بازار مولوی تهران بسیار مناسب است. برای رسیدن به این بازار عمده فروشی لازم است که در ایستگاه مترو مولوی پیاده شوید.

دریان سفر امید

قیمت یک کیلو لوبیا چیتی ایرانی فله‌ای در مغازه‌ای در بازار مولوی، 98 هزار تومان و یک بسته 900 گرمی لوبیا چیتی 144 هزار تومان است.

 بازار انبار نفت

یکی از بازارهای کمتر شناخته شده، بازار انبار نفت است. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین بازارهای تامین‌کننده‌ مواد خوراکی به‌ویژه حبوبات در محله گمرک تهران به شمار می‌آید. می‌توان موادغذایی و حبوبات را با نازل‌ترین قیمت تولیدکننده از بازار انبار نفت تهران به صورت حضوری و آنلاین خریداری کرد. برای خرید حضوری از طریق دو ایستگاه مترو راه‌آهن و هلال احمر می‌توان به بازار انبار نفت رسید. البته برای خرید از بازار انبار نفت تهران لازم نیست که حتما حضوری بروید و از طریق سایت بازار انبار نفت ایران به‌راحتی می‌توان آنلاین خرید کرد. بسته‌های 10 عددی عدس، لوبیا، لپه و ماش به وزن 900 گرم به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

بازار بزرگ 15 خرداد

15 خرداد یکی از اصلی ترین مراکز خرید در کل کشور است. از پوشاک تا خوراک، انواع مختلف و در طرح‌های متنوع وجود دارد. حبوبات فله‌ای هم از این موضوع مستنثنی نیست و یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید فله‌ای حبوبات بازار بزرگ تهران است. قیمت مناسب، تازگی و تنوع اجناس از ویژگی‌های بارز حبوبات در بازار 15خرداد تهران است. دسترسی به بازار بزرگ تهران راحت است و کافیست در  ایستگاه مترو 15 خرداد پیاده شوید و مسیری را تا رسیدن به محل بورس محصولات پیاده‌روی کنید.

انتهای پیام

 

روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز