بورس امروز 24 فروردین ماه 1401/ اغلب نمادهای بورسی سبز رنگ شدند

ژیوار

امروز شاخص کل بورس با رشد 8 هزار و 100 واحدی نسبت به روز گذشته در محدوده یک میلیون و 454 هزار و 126 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس هم در مقایسه با دیروز 2 هزار و 676 واحد رشد پیدا کرد و به مرز 382 هزار و 962 واحدی رسید. به نظر کارشناسان بورس، بازار همچنان تمایل به صعود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فولاد»، «شبندر» و «فملی» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس داشتند. طی روز جاری تمامی نمادهای پالایشی رشد قیمت را به ثبت رساندند. در روز جاری، ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 50 میلیارد تومان پول حقیقی داخل بازار بورس آمد. بیشترین ورود پول حقیقی امروز بورس هم به نماد «خبهمن» مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «وساپا» و «شتران» بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

در پایان معاملات امروز بورس، 300 نماد بورسی رشد قیمتی را به ثبت رساندند و 169 نماد هم با کاهش قیمت مواجه شدند.

پیش بینی وضعیت بازار بورس در هفته آینده

برخی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه در گفت و گو با اقتصاد آنلاین اعلام کردند که به نظر بازار گرایش به صعود دارد. اما مسائلی مانند جنگ روسیه و اوکراین می‌تواند روی بازار اثر بگذارد. در کل به نظر بازار بورس طی هفته آینده هم رو به جلو حرکت کند و صنایع پالایشی‌ و خودرویی دوباره مورد توجه سهامداران قرار بگیرند. هر چند که به اعتقاد این گروه از فعالان و سرمایه گذاران، احتمالا دیگر صنایع بورسی هم روند متعادل و مثبتی را در هفته آینده به ثبت برسانند. البته همه این نظرات در صورت ثبات شرایط و عوامل کلی اقتصادی و سیاسی مطرح شده است.

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز