به این سه رمزارز دقت کنید!

ژیوار

اس یو آی، اینجکتیو و بورو فایننس سه رمزارزی هستند که مورد توجه بوده و سرمایه گذاران به تغییرات آن دقت زیادی دارند. با توجه به عملکرد آی ان جی، اس یو آی و پیش فروش خوب آر اُ ای، احتمالا سه ارز دیجیتال مذکور تغییرات قیمتی خوبی داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، اینجکتیو که با نام اختصاری آی ان جی نیز شناخته می‌شود، طی سال 2023 عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در بازار خوش درخشید. با این وجود، در اوایل سال جاری نموداری این رمزارز در مدار کاهشی قرار گرفتند. با این وجود، کارشناسان با استناد به شکل گیری الگوی فنی مطلوب پیش‌بینی کرده‌اند که اینجکتیو پروتکل بهبود پیدا کرده و در مدار صعودی قرار بگیرد. به گفته تحلیلگران، احتمال آی ان جی در روزهای آینده 43.35 دلار شود.

سویی که با نام اختصاری اس یو آی شناخته می‌شود نیز دیگر رمزارز مورد توجه در بازار است. این ارز دیجیتال به دلیل کارآمدی و بهینه بودن بلاکچین خود محبوبیت زیادی کسب کرده و در معرض توجه قرار دارد. در ماه گذشته این رمزارز به بالاترین نرخ تاریخی خود یعنی 1.64 دلار رسید و در بین 100 رمزارز برتر قرار گرفت. حامیان این رمزارز نسبت به آینده آن خوشبین بوده و انتظار افزایش قیمتی آن را تا محدوده 1.77 دلاری دارند.

رمزارز - کاماپرس

دیگر رمزارز برتر بازار بروئی فایننس نام دارد که از هوش مصنوعی، ان اف تی و فناوری بلاکچین برای تغییر شکل امور مالی سنتی بهره می‌گیرد. این رمزارز یک بازار ان اف تی وب 3 است که با فروش ان اف تی‌های تخفیف خورده، بودجه فوری مشاغل را گردآوری کرده است.

دریان سفر امید

این رمزارز در مرحله چهارم پیش فروش خود با نرخ 0.019 دلار معامله می‌شود. اما زمانی که این رمزارز در صرافی ارزهای دیجیتال پیشرو فهرست شود احتمالا تا مرز 0.04 دلاری پیش برود.

منبع: https://blog.sarafi.io/keep-an-eye-on-these-3-cryptocurrencies/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز