بهین از سامانه بهینو رونمایی کرد

ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه ایران ایتکس در حوزه فناوری برگزار شد و نیروهای متخصص مختلفی در آن شرکت کردند. این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد تعامل در بین شرکت‌ها بود و همچنین، محصولات و خدمات جدیدی در آن ارائه شدند. گروه بهین نیز یکی از مجموعه‌های شرکت‌کننده بود که نرم افزار ارزیابی کارجویان را در اختیار سازمان‌ها و افراد قرار می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، بهین با هدف برندینگ و رونمایی از سامانه بهینو، همچنین امکان جذب نیروهای متخصص در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

حضور بهین در نمایشگاه ایران ایتکس

محمدرضا بابایی، مدیر دیجیتال مارکتینگ بهین در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: بهینو سومین نسل از نرم افزار ما است که در زمینه خودارزیابی ارائه شده و قدمت آن بالای بیست سال است. در این نرم افزار، با ارزیابی‌های مختلف، مشخص می‌شود که شخصی نسبت به شغل خاص مدنظر خود انطباق‌های لازم را دارد یا نه. همچنین در این برنامه، دوره‌های لازم برای توسعه فردی شخص نیز مشخص می‌شوند.

او در ادامه افزود: گروه بهین مشاوران در بحث مشاوره مدیریت و مدیریت منابع انسانی فعالیت دارد.

اهداف مجموعه بهین

بابایی در مورد اهداف بهین گفت: بحث بانک استعداد و بانک مشاغل و افزایش متقاضیان استفاده از برنامه‌های ما، جزو اهداف ما در ادامه مسیر هستند. افرادی که به طور فردی سراغ پلتفرم ما می‌آیند، بر اساس استعدادها و مهارت‌هایی که دارند به سازمان و شرکت خاصی معرفی می‌شوند. افرادی که در سازمان‌ها فعال هستند و سراغ مجموعه ما می‌آیند نیز نسبت به فعالیتی که دارند، امکان ارزیابی خواهند داشت. بخش‌هایی مانند حقوق، ارتقای شغلی، دستمزد و مواردی از این قبیل همگی بررسی می‌شوند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

چالش‌های بهین

بابایی در مورد چالش‌های مجموعه گفت: مهم‌ترین چالش ما بحث توسعه خود نرم افزار بود که بتوانیم با به‌روزترین تکنولوژی‌ها آن را توسعه دهیم. او در ادامه به کاربردهای بیشتر نرم افزار اشاره کرد و گفت: در سازمان‌ها نیز امکان استفاده از نرم افزار ما وجود دارد و می‌توانند افراد سازمان خود را از طریق آن ارزیابی کنند و سطح بلوغ سازمانشان را به دست آورند. در مورد نسل زد نیز، کسانی که نمی‌دانند نقاط قوت و ضعفشان چیست و باید سراغ چه شغلی بروند، این نرم افزار یک بستر مناسب است و در آن می‌توانند آزمون بدهند و شغل خوبی پیدا کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بهین مشاوران
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان