بهترین گوشی‌های گیمینگ در بازار

گوشی گیمینگ - کاماپرس
آریاک سفر

طبق آمارهای منتشر شده از سال ۲۰۲۲، بازی‌‌های موبایل بیش از ۴۵ درصد از درآمد صنعت گیم را به‌خود اختصاص داده‌اند و نسبت به کنسول و کامپیوتر، رشد چند برابری داشته‌اند؛ از همین رو، بسیاری از شرکت‌ها مانند شیائومی، سامسونگ و آنر، گوشی‌هایی برای افراد گیمر تولید می‌کنند. گوشی‌های گیمینگ دارای سخت‌افزار قدرتمند، عملکرد کارآمد و مشخصات به‌روزی هستند و شرکت سازنده تمرکز ویژه‌ای روی بخش پردازشی آن‌ها می‌گذارد. در ادامه این مطلب، بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار را لیست کرده‌ایم که هر کدام مشخصات و قابلیت‌های مختلفی دارند، با کاماپرس همراه باشید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra

ابتدا به‌سراغ جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ یعنی، گلکسی S24 Ultra می‌رویم که جزو ۵ گوشی برتر دنیا محسوب می‌شود. این گوشی با ترکیبی از سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر باکیفیت، نرم‌افزار به‌روز و دوربین‌های پیشرفته روانه بازار شده و یکی از بهترین پیشنهادها برای کاربردهای حرفه‌ای به شمار می‌آید. این گوشی در کنار مشخصات قدرتمندی که دارد، به هوش مصنوعی سامسونگ مجهز شده که تجربه کاربری متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

گوشی گیمینگ - کاماپرس

سیستم پردازشی اس ۲۴ اولترا را تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ هدایت می‌کند و به‌لطف نمایشگر ۱۲۰ هرتز داینامیک LTPO AMOLED 2x، تجربه گیمینگ لذت‌بخشی را به همراه دارد. در تست‌های انجام شده، این گوشی به‌راحتی توانسته تمامی بازی‌‌های اندرویدی را با حداکثر تنظیمات گرافیکی و نرخ نوسازی ۶۰ الی ۱۲۰ هرتز، بدون لگ و افت فریم اجرا کند. اگر دغدغه قیمت گوشی ندارید، خرید گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌تواند یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها باشد.

گوشی آنر مدل Magic 5 Pro

گوشی آنر مجیک ۵ پرو، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند چینی است که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد. این گوشی دارای مشخصات و قابلیت‌های گسترده‌ است و حتی در برخی موارد نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری دارد. از دلایلی که گیمرها را جذب گوشی مجیک ۵ پرو می‌کند، باتری و شارژدهی آن است. انرژی این دستگاه توسط باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود و برای شارژ آن، فناوری فست شارژ ۶۶ وات در نظر گرفته شده که باتری را در کمتر از یک ساعت به صورت کامل، شارژ خواهد کرد.

دریان سفر امید

در قلب تپنده دستگاه، تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ مشاهده می‌شود و در کنار آن، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 740 قرار دارد. با این که عملکرد پردازشی این دستگاه شما را شگفت‌زده خواهد کرد، قیمت گوشی آنر مجیک ۵ پرو در مقایسه ‌با رقبای خود، مقرون ‌به‌صرفه‌تر است. سخت‌افزار کارآمدی که این گوشی دارد، خیال کاربر را بابت اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی اندرویدی راحت می‌کند.

گوشی iPhone 13 Pro Max

سری ۱۳ گوشی‌های آیفون، از محبوب‌ترین گوشی‌های تاریخ اپل محسوب می‌شوند و نسخه پرومکس این دستگاه‌ها، مختص گیمرها است؛ به این دلیل که پردازنده قدرتمند و نمایشگر بزرگی دارند. البته نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که مدل‌های جدید آیفون از پردازنده قدرتمندتر و نمایشگر باکیفیت‌تری بهره‌مند هستند؛ اما به ‌دلیل عدم ریجستری در بازار ایران، گزینه مناسبی برای خرید نیستند.

گوشی گیمینگ - کاماپرس

از مشخصات جذاب این پرچم‌دار می‌توان به پردازنده ۵ نانومتری A15 و نمایشگر Super Retina XDR OLED اشاره کرد. این نمایشگر حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد و می‌توان با استفاده از آن، بازی‌هایی مانند وارزون موبایل را با حداکثر گرافیک،‌ کیفیت بالا و رفرش ریت ۶۰ الی ۱۲۰ هرتز تجربه کرد. آیفون ۱۳ پرومکس، بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار است که ارزش خرید بالایی دارد و تا چند سال، شما را از خرید گوشی جدید بی‌نیاز خواهد کرد.

گوشی هواوی مدل P60 Pro

هواوی، یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده گوشی‌های هوشمند است که پرچم‌دارهای آن با وجود تحریم‌های آمریکا، حرفی‌های زیادی برای گفتن دارند. جدیدترین پرچم‌دار این شرکت، گوشی هواوی P60 Pro است که از طراحی باکیفیت، دوربین‌های حرفه‌ای و پردازنده‌ای قدرتمند بهره می‌برد. این گوشی علاوه‌بر بخش سخت‌افزاری، در عکاسی و فیلم‌برداری نیز برتری قابل توجهی نسبت به رقبای اندرویدی خود دارد.

این محصول قدرت پردازشی خود را از چیپست اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ تامین می‌کند که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 730، ترکیب قدرتمندی را ایجاد کرده‌اند. عملکرد پردازنده مرکزی گوشی هواوی p60 پرو در کارهای سنگین و گرافیکی، رضایت‌بخش است و می‌تواند تمامی بازی‌‌های سنگین موبایل مانند آسفالت، فورتنایت و پابجی موبایل را با بهترین گرافیک و نرخ نوسازی ممکن اجرا کند.

گوشی شیائومی 14T Pro

شیائومی، یکی از برندهای پیشتاز در تولید گوشی‌های گیمینگ است که محصولات آن، طرفدارهای خاص خود را در سراسر دنیا دارند. سیاست این شرکت با تکیه ‌بر قیمت پایین و سخت‌افزار قدرتمند، توانست جایگاه خود را در دل کاربرهای گیمر بدست آورد. جدیدترین پرچم‌دار این شرکت، گوشی شیائومی 14T Pro است که از نمایشگر امولد ۱۴۴ هرتز و پردازنده مدیاتک Dimensity 9300+ استفاده می‌کند.

پردازنده مرکزی این گوشی از معماری ۴ نانومتری بهره می‌برد که می‌تواند حداکثر فرکانس کاری ۳.۴ گیگاهرتز را ارائه دهد. این تراشه قدرتمند در کنار نمایشگر باکیفیت ۱۴۴ هرتز، تجربه گیمینگ لذت‌بخشی را برای شما فراهم می‌کنند. همچنین پایداری پردازنده در استفاده‌ طولانی مدت، رضایت‌بخش خواهد بود و با وجود سیستم خنک کننده قدرتمندی که استفاده شده، حتی پس از اجرای یک ساعت بازی نیز، هیچگونه افت سرعت یا افزایش دمایی در گوشی احساس نخواهید کرد.

جمع‌بندی

در لیست فوق، بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار از برندهای مختلف را به شما معرفی کردیم که هر کدام دارای قیمت و مشخصات متفاوتی هستند. اگر بودجه کمی برای خرید گوشی گیمینگ دارید، پیشنهاد ما مجیک ۵ پرو است. اما در صورت عدم محدودیت بودجه، گلکسی S24 Ultra‌ بهترین گزینه برای تجربه گیمینگ باکیفیت و بدون افت سرعت است. جهت اطلاع از قیمت و خرید گوشی مورد نظر، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرنا که مرکز بازار موبایل ایران است، مراجعه نمایید و تمامی گوشی‌ها را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا سفارش دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنا
ژیوار
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان