بهترین چتر ضداشعه آفتاب برای روزهای گرم سال + قیمت

چتر ضد آفتاب_کاماپرس
ژیوار

زمانی که گرمای هوا و تابش نور خورشید به حدی فراتر از طبیعی می‌رسد یکی از راه‌حل‌ها برای زمان حضور در محیط‌های باز استفاده از چتر است. چترهای ضد اشعه یو وی یا ضد آفتاب بهترین نمونه این چترها هستند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت‌های متفاوت چتر ضداشعه آفتاب می‌پردازد.

چترهای تاشو مقاوم در برابر اشعه ماوراءبنفش

چتر ضد آفتاب THMINS، UPF 50+، یک چتر مسافرتی محافظ در برابر اشعه ماوراءبنفش آفتاب تا 99٪ است. این چتر را می‌توانید با سفارش از سایت آمازون ظرف 20 روز کاری تحویل بگیرید. قیمت این محصول 1 میلیون و 170 هزار تومان است.

چتر ضد آفتاب زنانه و محافظ در برابر اشعه ماوراءبنفش Mini Umbrella Fruit Sun Female از دیگر نمونه هاست. از ویژگی‌های این چتر پوشش ضد آب، ضد آب‌وهوا، خشک شدن فوری و تاشو و بادوام بودن است. این کالا 93 درهم قیمت دارد که با هزینه ترخیص گمرک و بیمه و کارمزد 2 میلیون و 595 هزار تومان تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

نوع متفرقه این چتر که در ایران تولیدشده، به قیمت بسیار ارزان قابل خریداری است. در تولید این چتر از پارچه‌ای باقابلیت UV استفاده‌شده است. این پارچه دولایه باعث می‌شود در مقابل اشعه آفتاب مقاومت بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، باعث افزایش بیشتر عمر و دوام آن نیز می‌شود. از قابلیت‌های دیگر آن تمام‌اتوماتیک بودن این مدل چتر است که برخلاف بیشتر مدل‌های مشابه که فقط به‌صورت خودکار باز می‌شوند و برای بسته شدن باید با دست آن را ببندید، در این چتر می‌توانید به‌راحتی با فشار دکمه چتر که بر روی دسته قرار دارد، چتر را کاملاً باز و با فشار دادن دوباره دکمه، چتر را ببندید. قیمت این چتر 370 هزار تومان است.

چترضدآفتاب_کاماپرس

نوع دیگر این چتر از برند کست ویو یک چتر دوکاره خورشیدی ضد اشعه ماوراءبنفش است. این چتر آفتابی قابل‌حمل و فشرده است. این چتر هم برای هوای بارانی و هم آفتاب کاربرد دارد. ضد آب و طرح سحابی است. این چتر را باید از سایت آمازون سفارش دهید و قیمت آن 2 میلیون و 629 هزار تومان است.

چتر تمام‌اتوماتیک دارای UV ضد باد: این چتر اتوماتیک multicolored ضد اشعه UV بوده و دولایه بودن و حمل راحت و آسان از ویژگی‌های این چتر است. چتر دارای کاور پارچه‌ای و 8 فنره بوده و نوع ستون آن تلسکوپی و دارای بند است. قیمت این کالا 454 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : آمازوندیجی کالا
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز