بهترین پرینتر اچ پی چندکاره با قیمت زیر 10 میلیون تومان

ژیوار

پرینتر اچ پی چندکاره که قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان داشته باشد، اغلب وزنی در حدود 5 کیلوگرم دارد و امکان چاپ سیاه و سفید و تک رو را فراهم می‌کند و بهترین گزینه برای استفاده در منزل و یا مکان های اداری کوچک است. همچنین این پرینتر توان کار ماهانه به نسبت خوبی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

کاماپرس در این گزارش بهترین پرینترهای اچ پی چندکاره با قیمت زیر 10 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

پرینتر اچ پی چندکاره با مدل LaserJet MFP 135w

این پرینتر اچ پی چندکاره از تکنولوژی چاپ لیزری استفاده می‌کند و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 9 میلیون و 570 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول امکان پرینت، کپی و اسکن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و سرعت چاپ آن 20 برگ در دقیقه است. همچنین این پرینتر اچ پی قابلیت چاپ دو رو ندارد و چاپ‌های آن تک رنگ هستند. این محصول توان کار ماهانه 10 هزار برگ دارد و رزولوشن چاپ آن 600 در 600 پیکسل است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

پرینتر اچ پی چندکاره با مدل Laser MFP 135a

این مدل از پرینتر اچ پی با کاربرد پرینت، اسکن و کپی ارائه می‌شود و قیمت آن 8 میلیون و 215 هزار تومان است. این پرینتر با سایز چاپ آ 4 و تکنولوژی چاپ لیزری در اختیار کاربران خانگی و اداری قرار می‌گیرد. همچنین این محصول سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه را دارد و توان کار ماهانه آن تا 10 هزار برگ است. این مدل قابلیت چاپ دو رو را ندارد و امکان چاپ سیاه و سفید را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، رزولوشن چاپ در این پرینتر 1200 در 1200 پیکسل است.

پرینتر اچ پی چندکاره با مدل LaserJet MFP M141w

این پرینتر اچ پی با نوع چاپ تک رنگ و تک رو، از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می‌برد و با قیمت 7 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه دارد و توان کار ماهانه آن تا 8 هزار برگ است. این پرینتر رزولوشن چاپ 600 در 600 پیکسلی را فراهم می‌کند و ظرفیت ورودی کاغذ 150 برگی دارد. استفاده از این دستگاه در اداره‌های کوچک مناسب است و حافظه پرینتر آن به 64 مگابایت می‌رسد.

پرینتر اچ پی چندکاره با مدل LaserJet MFP M141a

این مدل از پرینتر اچ پی با توان کار ماهانه 8 هزار برگی طراحی شده است و با قیمت 6 میلیون و 470 هزار تومان به فروش می‌رسد. رزولوشن چاپ در این دستگاه 600 در 600 پیکسل است و در آن امکان چاپ برگه‌های آ4 و آ5 یا آ6 وجود دارد. این محصول با ظرفیت ورودی کاغذ 150 برگی عرضه می‌شود و حافظه پرینتر آن نیز 64 مگابایت است. استفاده از این پرینتر اچ پی در خانه و اتاق کار طرفداران زیادی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالادیجی لند
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز