بهترین پاکن برقی فانتزی در بازار + قیمت

ژیوار

پاکن برقی فانتزی و جذاب را با قیمتی در حدود 100 تا 200 هزار تومان می‌توان خریداری کرد. این محصول پرکاربرد معمولا با باتری نیم‌قلمی و چند پاکن یدکی عرضه می‌شود و می‌تواند به سادگی صفحه کتاب را تمیز کند. همچنین، این پاکن طرح‌های فانتزی جذابی هم دارد.

کاماپرس در این گزارش، بهترین پاکن برقی‌های فانتزی در بازار را معرفی می‌کند.

پاکن برقی فانتزی فضانورد

پاکن برقی فن‌دار فضانورد در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 115 هزار تومان به فروش می‌رسد و امکان خرید آن از فروشگاه اینترنتی پریستالی وجود دارد. این محصول با وزن 100 گرم و طول 11 سانتی متر طراحی شده است و رنگ آبی آن موجود است. برای این پاکن برقی فانتزی دو عدد باتری نیم قلمی استفاده می‌شود. همچنین این محصول 10 عدد سر پاکن یدکی دارد و در آن امکان تعویض سر و اضافه کردن پروانه برای فن فراهم شده است.

پاکن برقی فانتزی طرح دخترانه صورتی

این پاکن برقی فانتزی با قیمت 240 هزار تومان به فروش می‌رسد و در فروشگاه اینترنتی پنسل می‌توان آن را پیدا کرد. این محصول زیبا و خاص دو عدد باتری نیم قلمی و ده عدد پاکن یدکی دارد و با اندازه به نسبت بزرگی طراحی شده است. عکس روی این محصول دختر کیوت و صورتی رنگی است که فضای انیمه‌ها را منتقل می‌کند و طرفداران زیادی دارد.

دریان سفر امید

پاکن برقی فانتزی فاندوکس

پاکن برقی فاندوکس با رنگ‌های زیبایی به فروش می‌رسد و قیمتی در حدود 85 هزار تومان دارد. این محصول را می‌توان از فروشگاه اینترنتی آقای تحریر تهیه کرد. این پاکن نیز همراه با فن و 10 عدد پاکن یدکی عرضه می‌شود و یکی از گزینه‌های کم‌هزینه است. این محصول طرح ساده‌ای دارد و با رنگ‌های صورتی، آبی، زرد و سبز ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پاکن برقی فانتزی طرح خرگوش کیوت

یکی از طرح‌های پاکن برقی که طرفداران زیادی در بین دخترها دارد، طرح خرگوش است که با قیمت 357 هزار تومان به فروش می‌رسد و امکان خرید آن از فروشگاه پریستالی وجود دارد. این پاکن برقی فانتزی رنگ بنفش زیبایی دارد و در آن دو عدد باتری نیم قلمی استفاده می‌شود. در بسته بندی این محصول ده عدد پاکن یدکی نیز قرار می‌گیرد. این پاکن به طور دقیق و بدون اینکه ردی بر جای بگذارد دفتر را پاک می‌کند.

پاکن برقی فانتزی تیزو

پاکن‌های تیزو با رنگ‌های بسیار زیبایی به فروش می‌رسند و قیمتی در حدود 150 هزار تومان دارند. امکان خرید این پاکن‌های برقی از سایت اسنپ شاپ وجود دارد. در کنار این محصول 20 پاکن یدکی قرار می‌گیرد و رنگ‌های آن حالتی جیغ و هایلایتی دارند. همچنین این پاکن‌ها کارایی بالایی در تمیز کردن صفحه‌ها دارند.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز