بهترین هتل های 5 ستاره در تور اصفهان + تصویر

ژیوار

اغلب هتل‌های محبوب و 5 ستاره در تور اصفهان با ساختاری سنتی و هنری در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. این هتل‌های پرطرفدار فضای خاصی دارند و مدام به شما یادآوری می‌کنند که در شهر هنر و معماری اصفهان هستید. هتل‌های 5 ستاره اصفهان اغلب مجلل و بسیار بزرگ بوده و امکانات متعددی مانند استخر، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، صبحانه رایگان، صندوق امانات و حتی چای خانه سنتی را ارائه می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش هتل‌های 5 ستاره معروف اصفهان را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

هتل عباسی انتخابی مجلل در تور اصفهان

هتل 5 ستاره عباسی یکی از هتل‌های معروفی است که در تور اصفهان طرفداران زیادی دارد. این هتل مجلل و باشکوه با قدمتی 300 ساله فضایی خاص و کلاسیک را تداعی می‌کند. در سال 1106 مهمانسرای عباسی به دستور سلطان حسین صفوی ساخته شد و بعدها با چندین بار بازسازی تبدیل به یکی از میزبانان اصلی مسافران به اصفهان شده است.

این هتل زیبا 225 اتاق با 4 تالار پذیرایی و انواع کافه و رستوران را در خود جای داده و امکان پذیرایی از حدود 1500 نفر را دارد. همچنین این هتل با نمایی استثنایی طراحی شده و در آن امکاناتی مانند پارکینگ سرپوشیده، پارکینگ روباز، اینترنت رایگان در لابی، استخر، صندوق امانات، کتابخانه، چای خانه سنتی، کافی شاپ، اتاق چمدان و تاکسی سرویس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

در تور اصفهان می‌توان هتل عباسی را در میدان انقلاب، خیابان گلدسته و چهارراه آمادگاه سمت چپ پیدا کرد. این هتل به جاذبه‌های گردشگری مختلفی مانند کاخ هشت‌بهشت، میدان نقش‌جهان، بنای منارجنبان و سی و سه پل دسترسی آسانی دارد.

دریان سفر امید

هتل کوثر از معروف‌ترین هتل‌ها در تور اصفهان

هتل دیگری که در تور اصفهان می‌توان انتخاب کرد هتل 5 ستاره کوثر است. این هتل زیبا و غرق در فیروزه، در سال 1247 ساخته شده و در سال 1383 به منظور بالا بردن سطح کیفی خدمات بازسازی شده است. تعداد اتاق‌های هتل کوثر 225 عدد بوده و امکان انتخاب این اتاق‌ها در 7 طبقه وجود دارد.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی، خدمات باربری، استخر، فضای سبز، خودپرداز، سونا، آتلیه، سالن ورزشی، آرایشگاه، خشکشویی و خدمات ماساژ اشاره کرد. این هتل انواع اتاق‌های تک نفره، دو نفره و سوئیت را ارائه می‌دهد و امکان انتخاب اتاق‌هایی با سطوح کیفی مختلف در آن فراهم شده است.

آدرس این هتل در بلوار ملت، مقابل سی و سه پل بوده و دسترسی آن به تفریحات مختلف و همچنین جاذبه‌های گردشگری به آسانی فراهم می‌شود.

هتل 5 ستاره عطار برای علاقه مندان به اصفهان

هتل 5 ستاره عطار انتخابی خاص و متفاوت در تور اصفهان است. این هتل طراحی زیبا و سنتی دارد و در آن می‌توان اتاق‌هایی غرق در هنرهای اصفهانی را پیدا کرد. در این هتل 10 سوئیت دو نفره و 2 سوئیت 4 نفره با تجهیزات و امکانات کامل ارائه شده و به همین جهت از نظر ارائه خدمات نیز هتلی خاص به حساب می‌آید.

از امکانات این هتل می‌توان به استخر و جکوزی، سالن ورزشی، حمام ترکی، سالن کنفرانس، حمام سنتی، اینترنت رایگان لابی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پارکینگ و صبحانه رایگان اشاره کرد. این هتل فضایی متفاوت و خلوت دارد که همین باعث شده تا به عنوان انتخابی خاص در نظر گرفته شود.

آدرس این هتل در اصفهان و خیابان مسجد سید، کوچه 19 است.

هتل چهارباغ هتلی متفاوت در تور اصفهان

هتل مجلل چهارباغ در سال 1402 بهره برداری شده و هتلی نو به حساب می‌آید. این هتل در 8 طبقه ساخته شده و 138 اتاق دارد. از جمله امکانات هتل چهارباغ در تور اصفهان می‌توان به رستوران با ظرفیت 170 نفری، پارکینگ رایگان، اینترنت در لابی و همچنین استخر اشاره کرد.

همچنین در اتاق‌های این هتل نیز اینترنت ارائه شده و لوازم بهداشتی، مبلمان، آباژور، چای ساز، مینی بار و شبکه پخش فیلم قرار دارد. علاوه بر آن، اتاق چمدان، نمازخانه و امکان فکس و فتوکپی نیز در این هتل عرضه می‌شوند.

هتل چهارباغ دسترسی آسان به اکثر جاذبه‌های گردشگری را فراهم می‌کند. برای مثال دسترسی آن به کاخ چهل ستون، میدان نقش جهان، کاخ هشت بهشت، بازار بزرگ اصفهان و سی و سه پل بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شود. این هتل مجلل و باشکوه در خیابان چهارباغ عباسی، انتهای خیابان شیخ بهایی و در کوچه ارفعی واقع شده و همه روزه از مسافران بسیاری میزبانی می‌کند.

سفری خاص به اصفهان با نهال گشت

نهال گشت یکی از بهترین مجموعه‌ها در ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است که در فصل تابستان گزینه‌های جذاب متعددی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این آژانس مسافرتی کیفیت خدمات بسیار بالایی داشته و در عین حال قیمت آن مناسب و باصرفه است.

از جمله تورهای محبوب این آژانس مسافرتی می‌توان به تور اصفهان آن اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای تابستانی نهال گشت، بخصوص تور اصفهان، می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.nahalgasht.com دیدن کنید. همچنین شماره تماس 0219100811 به منظور مشورتی مناسب برای مسافران پاسخگو خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز