بهترین هتل های ارزان و نزدیک حرم مشهد

ژیوار

یکی از اولین مواردی که معمولا زائران بارگاه مطهر و نورانی امام رضا (ع) قبل از سفر به این شهر زیارتی و سیاحتی در نظر می‌گیرند، رزرو یکی از هتل های ارزان و نزدیک حرم مشهد است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل‌های نزدیک حرم بارگاه امام هشتم شیعیان همیشه از پرطرفدارترین‌ها هستند؛ چراکه رفت و آمد به حرم را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه فراهم می‌کند. البته حضور جمعیت زیاد مسافران در مشهد باعث شده که هتل‌های بسیار زیادی در این شهر ساخته شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و هزینه اقامت‌شان نیز متفاوت است. هتل های ارزان و نزدیک حرم نیز کیفیت و امکانات رفاهی یکسانی ندارند و به همین خاطر شناسایی و رزرو بهترین اقامتگاه‌ها پیش از سفر، ضروری به نظر می‌رسد.

در ادامه کاماپرس به معرفی تعدادی از هتل های مشهد نزدیک حرم می‌پردازد که با بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف هم‌خوانی خواهند داشت؛

هتل کیانا

این مجموعه را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد دانست که با طراحی اتاق‌های هتلی و آپارتمانی با نماهای داخلی زیبا، نظر بیشتر مسافران را به خود جلب می‌کند. این هتل در سال 91 در در خیابان امام رضا 2 مشهد احداث شد و تا حرم فقط 5 دقیقه فاصله دارد. بهره‌مندی از بهترین امکانات و تجهیزات خدمت‌رسانی، همچنین فاصله  دقیقه‌ای این هتل با دو مرکز خرید اصلی مشهد یعنی بازار رضا و بازار هفده شهریور از دیگر مزایای اقامت در این مجموعه برای زائران محسوب می‌شود.

دریان سفر امید

هتل الماس

هتل 4 ستاره الماس مشهد دارای فضای دلنشین و معماری زیبا است. این هتل در سال 92 در خیابان امام رضا (ع) تاسیس و مشهور به هتل الماس 1 شد. اتاق‌های هتل الماس مشهد به صورت سوئیت یک خوابه، اتاق کانکت، اتاق دو تخته، سه تخته، چهار و پنج تخته ارائه می‌شود. سوئیت «فیستا» یکی از زیباترین سوئیت‌های این هتل است که بسیار مورد توجه زوج‌های جوان قرار دارد.

همچنین کیفیت غذای خوب و امکانات و خدمات بالای این هتل باوجود قیمت مناسب آن، یکی از دلایل رزرو این هتل به حساب می‌آید. هتل الماس جزو بهترین هتل‌های ارزان مشهد به‌شمار می‌رود که در فاصله سه دقیقه‌ای حرم واقع شده‌است.

هتل مدینه‌الرضا

هتل مدینه‌الرضا مشهد از بزرگترین هتل‌های 5 ستاره نزدیک به حرم امام رضا (ع) و درقسمت ورودی باب‌الرضا قرار دارد. این هتل که در سال 92 افتتاح شده، دارای یک رستوران گردان با چشم اندازی دلنواز از حرم رضوی است؛ گفتنی است رستوران هتل مدینه‌الرضا بزرگ‌ترین رستوران گردان کشور به شمار می‌رود.

مکان تاریخی آرامگاه نادرشاه افشار نیز به فاصله کمتر از پنج دقیقه این هتل واقع شده است. همچنین می‌توان از حمام مهدی قلی‌بیگ و خانه داروغه نیز از دیگر جاذبه‌های تاریخی در مجاورت هتل مدینه‌الرضا نام برد. پرسنل این هتل به زبان‌های مختلفی از جمله: انگلیسی، فرانسه، ترکی و عربی مسلط هستند و می‌توانند از گردشگران خارجی به بهترین نحو استقبال کنند. بدون‌شک این هتل جزو بهترین هتل‌های نزدیک به حرم به شمار می‌رود.

 هتل سهند

هتل سهند هتلی نوساز است که تنها 5 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل 3 ستاره در سال 91 در خیابان امام رضا (ع) تاسیس و در سال 97 مورد بازسازی قرار گرفته‌است. این هتل دارای شصت اتاق در هفت طبقه است. اتاق‌های متنوعی از قبیل دو نفره، توئین، سه نفره و رویال در این هتل قابل رزرو هستند..

موقعیت جغرافیایی خوب این هتل درکنار تهعد، مسئولیت پذیری و تلاش کارکنان  هتل‌سهند و همچنین امکانات این هتل سه‌ستاره سبب شده این مجموعه به یکی از گزینه‌های برتر در میان بهترین هتل‌های ارزان و نزدیک حرم مشهد تبدیل شود.

رزرو سریع هتل های ارزان و نزدیک حرم مشهد با «های هتل»

برای رزرو هر یک از این هتل‌ها و همچنین هتل های دیگر در شهرهای مختلف، می‌توان به راحتی از طریق سایت «های هتل» اقدام کرد. سامانه  های هتل با تمرکز بر روی هتل‌های شهر مشهد و همچنین ارائه هتل‌های با کیفیت در بیش از 50 شهر مختلف کشور و تعداد تقریبا هزار اقامتگاه از جمله هتل، هتل‌آپارتمان، مسافرخانه، ویلا و بوم‌گردی تاسیس شده است.

از مزایای رزرو آنلاین هتل های ارزان و نزدیک حرم از طریق این سامانه می‌توان به تخفیفات شگفت انگیزی اشاره کرد که تنها برای رزرو آنلاین در نظر گرفته شده‌اند.

طراحی پلتفرم های هتل علاوه بر استفاده آسان، امکانات ویژه‌ای از جمله پشتیبانی بیست و چهار ساعته، تخفیف‌های ویژه، امکان مقایسه هتل‌ها و … نیز مجهز شده است. این سایت با مجوز «آژانس مسافرتی دامون‌گشت قرن» اولین مجموعه‌ای است که بخشی از هتل‌ها را به طور مستقل گارانتی کرده و گردشگران می‌توانند بدون هیچ واسطه‌ای به رزرو تورها و هتل‌ها بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : های هتل
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان