بهترین‌ ها برای اجاره خودرو در کیش برای تابستان

اجاره خودرو لوکس در کیش-کاماپرس
ژیوار

همراه با قدم گذاشتن در جزیره کیش، یکی از ابتدایی‌ترین چیزهایی که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند، خودروهای لوکس در خیابان‌های تمیز این جزیره است؛ خودروهای آمریکایی، ژاپنی و کره‌ای که در حالت عادی، کمتر در خیابان‌های شهرهای مختلف مشاهده می‌شوند، با اجاره ماشین در کیش به راحتی در دسترس همه قرار دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کافه رنت، پس یکی از تجربه‌های لذت‌بخش در سفر به کیش می‌تواند رانندگی با ماشین در کیش باشد، آن هم خودروهای لوکس. خصوصا اگر سفر در تابستان اتفاق بیفتد و گرمای هوا نیز آزاردهنده باشد، اجاره ماشین در روزهای گرم و شرجی جزیره، کار لذت بخشی است.

امکان اجاره ماشین در کیش هم این تجربه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و هم گشت و گذار در جزیره را راحت‌تر می‌کند. اما باید دانست که اجاره خودرو در کیش شرایطی هم دارد؛

برای اجاره خودرو در کیش ابتدا باید یک شرکت رنت معتبر در جزیره کیش پیدا کنیم، سپس با انتخاب خودرو مورد علاقه خود، آن را اجاره کنیم. اما باید دقت کرد، شرکت رنت خودرو بهتر است از شرکت‌های مستقر در هتل‌ها، فرودگاه بین المللی کیش و… باشد، چراکه افرادی که در خیابان یا جلوی پاساژها پیشنهاد اجاره ارزان خودرو می‌کنند، چندان قابل اعتماد نیستند. همچنین باید توجه داشت که تمامی خودروهای قابل اجاره در شرکت‌ها دارای دفترچه رنت هستند، پس کار عاقلانه این است که قبل از اجاره، دفترچه‌شان بررسی شود. در نهایت هم پیشنهاد می‌شود کپی قرارداد تا زمان تحویل خودرو نگهداری شود.

اجاره خودرو لوکس در کیش-کاماپرس

دریان سفر امید

آنطور که به نظر می‌رسد، تنوع خودروها نیز در کیش زیاد است، همینطور شیوه‌های اجاره دادن نیز متنوع است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم؛

در قدم اول، خودروهای اجاره‌ای کیش به خودروهای با راننده و بدون راننده تقسیم می‌شوند. که باید دانست اجاره خودرو با راننده گران‌تر است. در قدم بعدی، باید به فکر خودرو مناسب باشیم که با توجه به بودجه و همراهانمان در سفر، بهترین خودرو را انتخاب کنیم. خودروها در کیش را می‌توان به دو دسته خودروهای اقتصادی و خودروهای لوکس تقسیم کرد.

اجاره ماشین ارزان در کیش

برخی خودروها نسبت به خودروهای دیگر برای اجاره در کیش ارزان‌تر هستند، خودروهای اقتصادی، ماشین‌های ایرانی را نیز در بر می‌گیرند اما به طور کلی شامل خودروهای خارجی می‌شوند که درعین جذاب بودن، در مدل‌های پایین‌تری هستند و به تبع، قیمت کمتری هم برای اجاره دارند.

کیا ریو از این دسته است؛ کیا ریو در مدل 2015 و 2016 با قیمت روزانه حدود 500 الی 750 هزار تومان اجاره داده می‌شود. دیگر خودروی اقتصادی برای اجاره در کیش، نیسان جوک است، نیسان جوک 2017را می‌توان به قیمت 750 تا 950 هزارتومان به صورت روزانه اجاره کرد.

کیا سراتو نیز در دسته خودروهای اقتصادی قرار دارد؛ این خودرو از 750 هزار تومان تا یک میلیون تومان روزانه قابل اجاره کردن است. همچنین کیا اسپورتیج نیز برای اجاره روزانه بین 860 تا یک میلیون تومان قیمت دارد.

مزدا 3 و مزدا 6 هم به ترتیب برای اجاره روزانه، دارای قیمت 630 – 790 هزارتومان و 711- یک میلیون تومان هستند و در دسته خودروهای ارزان برای اجاره در کیش قرار دارند. فورد تاروس، اسپورتیج نیو و نیسان سنترا نیز خودروهایی اقتصادی به شمار می‌روند.

اجاره خودرو لوکس در کیش

علاوه بر خودروهای اقتصادی، خودروهای لوکس‌تری نیز برای اجاره در کیش وجود دارند که لذت واقعی رانندگی را به مسافران هدیه می‌کنند. موستانگ، مازراتی گیبلی، بنز C200 ، دوج چلنجر، نیسان کیکس، هامر و جگوار از این خودروها به شمار می‌روند.

قیمت اجاره موستانگ در کیش حدود یک میلیون و 755 هزار تومان است، در حالی که موستانگ کروک تا قیمت دو میلیون و 655 هزار تومان نیز روزانه اجاره می‌شود و حتی گاهی قیمت اجاره آن به سه میلیون و 150 هزار تومان نیز می‌رسد.

اجاره خودرو لوکس در کیش-کاماپرس

قیمت اجاره مازراتی گیبلی در کیش بین شش میلیون تا هشت میلیون تومان متغیر است. اجاره بنز در کیش نیز در دسترس مسافران است؛ بنز سی 200 نیز بین سه میلیون تا پنج میلیون تومان اجاره می‌شود. قیمت اجاره دوج چلنجر نیز دو میلیون و 250 هزار تومان است.

خودروی لوکس بعدی، نیسان کیکس است. نیسان کیکس را می‌توان روزانه به قیمت حدود هشت میلیون تومان اجاره کرد. همچنین جگوار به قیمت سه میلیون و 150 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

خودروهای نام‌برده شده، تنها تعدادی از خودروهایی هستند که در کیش می‌توان از آن‌ها بهره برد. علاوه بر دسته خودروهای ارزان و خودروهای لوکس، برخی شرکت‌های رنت خودرو، خودروهای خانوادگی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کنند. همچنین اجاره خودرو عروس یا اجاره ون، اتوبوس و مینی بوس از دیگر خدمات این شرکت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز