بهترین نوع کیف پول دیجیتال برای نگهداری رمزارزها کدام است؟

کیف پول دیجیتال-کاماپرس
ژیوار

کیف پول‌های ارز دیجیتال در انواع مختلف نرم افزاری و سخت افزاری توسط شرکت‌های مختلفی عرضه شده‌اند. معامله گران با توجه به نوع ارزهای دیجیتال و مسائل امنیتی، یکی از انواع کیف پول‌ها را تهیه می‌کنند و سپس به معامله رمزارزها می‌پردازند.

به گزارش کاماپرس، برخلاف تصور عموم مردم، کیف پول دیجیتال برای نگهداری رمزارزها استفاده نمی‌شود. در واقع این کیف پول‌ها تنها حاوی اطلاعات دسترسی به حساب معامله گران هستند و افراد با استفاده از آن‌ها به حساب خود در بلاکچین متصل می‌شوند. با توجه به این مورد، استفاده از یک کیف پول مناسب که امنیت خوبی دارد بسیار حائز اهمیت است.

انواع کیف پول در دسترس معامله گران

بسته به اینکه کاربران بازار رمزارزها از طریق تلفن همراه یا دسکتاپ در این بخش حضور پیدا می‌کنند، کیف پول‌ها نیز مختلف هستند. کیف پول دسکتاپ به صورت اپلیکیشن روی کامپیوتر یا لپ تاپ قابل نصب است و استفاده از آن‌ها بسیار راحت است. تنها نکته مهمی که باید هنگام استفاده از این کیف پول‌ها در نظر گرفت تامین امنیت سیستم و اتصال اینترنت است که بستر برای هکرها فراهم نشود. کاربران بسیاری از رمزارزها این امکان را دارند که از نسخه کیف پول دسکتاپ به صورت رایگان استفاده کنند.

اما کیف پول موبایل مثل اپلیکیشن‌ها روی این دستگاه‌ها نصب می‌شوند و کارکرد نسبتا آسانی دارند. معامله گران پس از اتمام فرآیند نصب کیف پول مورد نظر خود و دریافت و سپس تایید عبارت بازیابی امکان خرید و فروش و نگهداری هر رمزارزی را دارند.

نوع دیگر کیف پول، مدل تحت وب آن است. معامله گران به منظور استفاده از این کیف پول‌ها کافی است به یک مرورگر متصل شوند و سپس از آن استفاده کنند. این نوع کیف پول‌ها برای کار با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بسیار کاربردی هستند. فقط کاربران به منظور حفظ امنیت این نوع کیف پول‌ها باید مراقب کلید خصوصی خود باشند.

دریان سفر امید

کیف پول دیجیتال-کاماپرس

برخی از کیف پول‌های دیجیتال معروف

معامله گران با در نظر گرفتن هر یک از موارد بالا و میزان دسترسی خود به اینترنت، امکانات کیف پول‌ها، میزان دانش خود، حجم سرمایه گذاری مورد نظر، امنیت و … از یک کیف پول مناسب استفاده خواهند کرد. هم اکنون کیف پول لجر، ترزور، کوینومی و آتومیک والت نسبت به دیگر کیف پول‌ها بیشتر مورد استقبال معامله گران بازار رمزارزها قرار گرفته‌اند و میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند.

شرایط تحریمی سبب شده تا معامله گران ایرانی امکان استفاده از برخی کیف پول‌های معروف را نداشته باشند. اما این موضوع باعث نشده تا نقش معامله گران ایرانی در بازار رمزارزها کمرنگ شود. بسیاری از مجموعه‌های داخلی کیف پول‌های مناسبی را تدارک دیده و در اختیار کاربران قرار داده‌اند. این کیف پول‌ها امنیت کافی را دارند و توانسته‌اند توجه کاربران را به خود جلب کنند.

کدام درگاه رمزارزی داخلی بهترین کیف پول‌های دیجیتال را دارد؟

مجموعه صرافی یک درگاه رمزارزی ایرانی است که انواع کیف پول در اختیار کاربران خود قرار داده است. این مجموعه با ارائه بستری امن برای معامله گران رمزارزها، ذخیره ارزهای دیجیتال را به صورت دائمی و کوتاه مدت ضمانت می‌کند. کاربران به منظور دسترسی به کیف پول مدنظر خود کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

صرافی استارتاپی پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است که با هدف ایجاد بستری امن و سریع برای خرید و فروش رمزارزها از سال 1398 به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد. این مجموعه گذشته از پشتیبانی کیف پول‌های مناسب، به دلیل امنیت و سرعت بالای معاملات، امکان انجام معامله‌ها و واریز و برداشت ارز به صورت شبانه روزی، فعالیت تحت نظارت کامل پلیس فتا، تنوع بالا در تعداد رمزارزهای قابل معامله و افزودن ارزهای محبوب و معتبر به صورت دوره‌ای، امکان ارتباط با کارشناسان پشتیبانی به سه روش تلفنی، تیکت و چت آنلاین و … توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز