بهترین موس برای کاربرد اداری + قیمت

ژیوار

بهترین موس برای کاربرد اداری اغلب با قیمتی در حدود 150 تا 450 هزار تومان قابل خریداری است. این موس‌ها اغلب قابلیت اتصال با سیم را عرضه کرده و مدل‌های بی سیم قابل توجهی نیز دارند. همچنین این محصولات در وزنی سبک با ابعادی متناسب و خوش دست طراحی شده‌اند که برای کاربران در اداره‌ها مناسب به حساب می‌آیند. این موس‌ها در رنگ‌های سیاه طرفداران بیشتری دارند اما با این حال می‌توان محصولات را در رنگ‌های دیگری مانند سفید نیز تهیه کرد.

کاماپرس در این گزارش 5 مدل موس محبوب برای کاربرد اداری را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

موس برای کاربرد اداری با مدل رپو N100

این موس با سیم دارای دقت 1600 dpi بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 160 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول 3 عدد دکمه داشته و طول کابل آن 1.2 متر است. همچنین این محصول 70 گرمی با نوع حسگر اپتیکال طراحی شده و قابلیت کار کردن با هر دو دست را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موس برای کاربرد اداری با رابط کابل یو اس بی تایپ آ ارائه شده و ابعاد آن 115 در 63 در 38 میلی متر است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

موس برای کاربرد اداری با مدل هیسکا HX-MO100

این محصول با سیم با نوع حسگر اپتیکال طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 249 هزار تومان به فروش می‌رسد. این موس برای کاربرد اداری طراحی شده و 65 گرم وزن دارد. محدوده دقت این محصول 1600 در 800 dpi عنوان شده و تعداد دکمه آن نیز 3 عدد است. این محصول در ابعاد 37 در 61 در 110 میلی متری ارائه می‌شود و محصولی خوش دست به حساب می‌آید.

موس برای کاربرد اداری با مدل رپو N200

این موس با سیم و 66 گرمی با قیمت 235 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این محصول حسگر اپتیکال داشته و ابعاد آن 37 در 64 در 112 میلی متر است. محدوده دقت این موس برای کاربرد اداری، 1600 dpi عنوان شده و تعداد دکمه‌های آن 3 عدد در نظر گرفته می‌شود. این موس کاربردی، محبوبیت زیادی در بین کاربران اداری دارد.

موس برای کاربرد اداری با مدل سیکن Cick

این مدل از موس برای کاربرد اداری، دارای 3 عدد دکمه بوده و با قیمت 430 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل از موس با اتصال بی سیم طراحی شده و نوع رابط دانگل یو اس بی دارد. همچنین این محصول با سیستم عامل‌های اندروید، لینوکس، ویندوز و کروم os سازگار بوده و محصولی خوش دست و سبک در نظر گرفته می‌شود.

موس برای کاربرد اداری با مدل HX-M0110

این موس برای کاربرد اداری جذاب بوده و با قیمت 359 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول 43 گرمی سه عدد دکمه با حسگر اپتیکال را در اختیار کاربران قرار داده و اتصالی بی سیم دارد. محدوده برد این موس 12 متر عنوان شده و ضربه پذیری آن تا یک میلیون کلیک در نظر گرفته می‌شود. محدوده دقت این محصول 1000 dpi است.

انتهای پیام

مرتبط با : بروزکالارایا استورمقداد آی تی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان