بهترین منابع کنکور تجربی کدامند؟

ژیوار

کتاب‌های کنکور تجربی در بین سایر گروه‌های کنکور از بیشترین تنوع برخوردارند و متقاضیان می‌توانند متناسب با سطح دانش خود یکی از کتاب‌ها را انتخاب کنند. با این حال تنوع کتاب‌ها در بسیاری از موارد ممکن است باعث سردرگمی متقاضیان شود. با وجود این که داوطلبان در درجه‌ی اول باید کتاب‌های درسی را به دقت مطالعه کنند، اما انتخاب بهترین منابع کنکور تجربی نقش زیادی در پیشرفت تحصیلی افراد دارد.

کاماپرس در ادامه‌ی این گزارش به معرفی بهترین کتاب کنکور تجربی برای متقاضیان پرداخته است.

زیست خیلی سبز بهترین منبع برای یادگیری جزئیات

در بین داوطلبان کنکور تجربی، زیست به عنوان مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین درس در سرنوشت نهایی کنکور محسوب می‌شود. با توجه به حجم زیاد و جزئیات فرار درس زیست، دانش‌آموزان باید از یک منبع کامل برای حل تست‌های چالشی و دشوار این درس استفاده کنند. زیست‌های پایه به پایه خیلی سبز در مقطع دهم، یازدهم و دوازهم به عنوان بهترین منابع برای شروع گام به گام درس زیست شناخته می‌شوند. کتاب‌های خیلی سبز درس‌نامه کامل و جامع و در عین حال روانی دارند و تعداد زیادی از تست‌های تالیفی و کنکورهای آزمایشی برای سنجش دانش‌آموزان در این کتاب‌ها جمع‌آوری شده است. دانش‌آموزان می‌توانند بعد از سنجش خود، نتایج خود را از طریق پاسخ‌نامه جامع و تشریحی این کتاب بررسی کنند.

آی کیو ریاضی جامع گاج مناسب برای دانش‌آموزان در هر سطح

با وجود این که ریاضی یکی از حیاتی‌ترین درس‌های کنکور تجربی است، بسیاری از دانش‌آموزان و داوطبان آن را کنار می‌گذارند. داشتن یک کتاب که به صورت گام به گام به یادگیری عمیق ریاضی کمک کند، انتخاب ایده‌آلی برای داوطبان خواهد بود. کتاب آی کیو ریاضی گاج یکی از بهترین منابع برای کنکور تجربی برای درس ریاضی است که مطابق با آخرین تغییرات کنکور سراسری تالیف شده است. این کتاب در دو جلد تالیف شده که جلد اول شامل سوالات و تست‌های آموزشی است و جلد دوم درسنامه‌ها و پاسخ‌نامه‌های تشریحی را در برمی‌گیرد. درس‌نامه‌های این کتاب به صورت کاربردی و سطح‌ به سطح با زبان روان و قابل فهم ارائه شده‌ و دانش‌آموزان و داوطلبان با هر سطحی می‌توانند از آن استفاده کنند.

شیمی جامع نردبان خیلی سبز جامع‌ترین منبع برای آموزش اصولی

شیمی معمولا بعد از زیست، به عنوان مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین درس در کنکور تجربی شناخته می‌شود. با توجه به این که در سال‌های اخیر سوالات چالشی و متنوعی از شیمی در کنکور تجربی طرح شده است، دانش‌آموزان باید از کتابی به عنوان منبع استفاده کنند که مهارت‌های تست‌زنی خود را به چالش بکشانند. کتاب شیمی جامع نردبان خیلی سبز، توسط چهار نفر از استثنایی‌ترین مدرسان شیمی تهیه شده که هر یک سبک‌ خاصی از سوالات را تالیف کرده است. این کتاب در بخش‌های آموزشی مختلف خود، تست‌ها و حتی پاسخ‌نامه شیوه‌ی نوآورانه‌ای را در پیش گرفته و مطالب گسترده و متنوعی را در خود جای داده است. داوطلبان با متوسط و ضعیف نیز می‌توانند با استفاده از این کتاب به تقویت سطح شیمی بپردازند. در این کتاب بیش از هزار و 700 تست از تمامی مباحث شیمی یک، دو و سه جمع‌آوری شده است و به عنوان یکی از استانداردترین منابع آموزش شیمی شناخته می‌شود.

دریان سفر امید

فیزیک منتشران کنکور تجربی برای یادگیری عمیق

درس فیزیک معمولا به عنوان یکی از نقاط ضعف دانش‌آموزان در کنکور تجربی محسوب  می‌شود. به همین جهت یادگیری عمیق این درس نیاز به منبع اصولی و تمرین و تکرار فراوان دارد. فیزیک جامع منتشران به عنوان یکی از قوی‌ترین منابع با درسنامه اصولی و تست‌های استاندارد شناخته می‌شود. در بخش‌های مختلف درسنامه‌های این کتاب از نمودارها و شکل‌های مختلفی استفاده شده و مباحث دقیقا بر اساس ترتیب کتاب درسی ارائه شده‌اند. درسنامه‌های فیزیک در جلد دوم این کتاب به صورت جامع و مانع ارائه شده و از پرداختن به حواشی خودداری شده است. درسنامه این کتاب با زبان روان و ساده نگارش شده و داوطلبان با سطح ضعیف و متوسط نیز می‌توانند برای مطالعه از آن استفاده کنند. تست‌های تالیفی این کتاب انواع تیپ‌های سوالات را در بر می‌گیرد و داوطلبان به خوبی می‌توانند مهارت‌های خود را افزایش دهند.

زمین شناسی میکرو گاج یک منبع کامل

زمین‌شناسی نسبت به سایر دروس کنکور تجربی راحت‌تر است، با این حال داوطلبان برای کسب بهترین نتیجه نیاز به یک منبع کامل و جامع دارند. زمین‌شناسی میکرو گاج بر اساس ساختار کتاب درسی طبقه‌بندی شده و به صورت کامل همه‌ی مباحث کتاب را در بر می‌گیرد. بخش‌های مختلف درسنامه این کتاب به صورت رنگی چاپ شده تا باعث خستگی دانش‌آموزان در حین مطالعه نشود. بانک جامعی از سوالات زمین‌شناسی کنکور و همچنین تست‌های تالیفی در این کتاب گردآوری شده است و دانش‌آموزان با کمک این کتاب می‌توانند به خوبی به همه‌ی مباحث تسلط بیابند.

خرید بهترین منابع کنکور تجربی از «یونیکتاب»

بانک کتاب یونیکتاب در سال 1393 به عنوان یک فروشگاه اینترنتی کتاب فعالیت خود را شروع کرد. در این مجموعه انواع کتب دانشگاهی، کتاب‌های کنکوری و کمک‌درسی، رمان، کتب کودک و نوجوان و کتاب‌های زبان به فروش می‌رسد. یونیکتاب به عنوان یکی از کامل‌ترین مجموعه‌ها برای تهیه‌ی کتاب‌های دانشگاهی شناخته می‎‌شود. ارسال کتاب‌های این مجموعه به تهران رایگان است و دارای گارانتی بازگشت هستند. افراد می‌توانند برای دریافت مشاوره و پشتیبانی و تهیه کتاب از این مجموعه اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://uniketab.com مراجعه کنند و یا با شماره 02166969090 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : یونی کتاب
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز