بهترین مقاصد دنیا برای قایق سواری هیجان انگیز

ژیوار

گشت و گذار با قایق و شناور شدن بر روی موج‌های آبی رنگ، به معنای واقعی کلمه دید متفاوتی به گردشگران می‌دهد. به طوری که همه باید حداقل یک بار ماجراجویی رویایی با قایق را تجربه کنند. کاماپرس در این مطلب به معرفی بهترین مقاصد دنیا برای قایق سواری می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

برزیل و پرو

بیشتر مردم از تجربه قایق سواری خود بر رودخانه آمازون واقع در برزیل و پرو به‌عنوان خاطره‌ای فراموش نشدنی یاد می‌کنند. این قایق‌ها در طول مسیر رفت و برگشت از میان جنگل‌های بارانی آمازون حرکت می‌کنند و مسافران می‌توانند برای اولین بار حیوانات نادر و شگفت‌انگیزی را مشاهده کنند. این تور رودخانه‌ای در واقع برای تماشای پرندگان ایده‌آل است، بنابراین معمولا پیشنهاد می‌شود بازدیدکنندگان یک دوربین دوچشمی همراه خود بیاورند‌.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ویتنام

مناظر طبیعی خلیج هالونگ به‌عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده و ماجراجویی در آن یک تجربه نادر را رقم خواهد زد. در این خلیج حدود ۵۰۰ قایق کوچک وجود دارد که گردشگران را از میان بیش از ۱۶۰۰ جزیره و صخره آهکی عبور می‌دهند. علاقمندان حتی می‌توانند در آب‌های زمردی شنا کرده یا با اجاره یک کایاک، کاوش خود را در غارها و صخره‌های شکاف‌دار محلی ادامه دهند.

کرواسی

برای افرادی که عاشق شرکت در مهمانی و قایق‌های تفریحی هستند، کرواسی بهترین انتخاب به شمار می‌رود. هر کدام از ۱۲۰۰ جزیره این کشور، جاذبه‌های متفاوتی برای ارائه دارد و آبی روشن دریای آدریاتیک نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در سواحل کرواسی چندین شرکت قایق‌های تفریحی با خدمات گوناگون کرایه می‌دهند.

آلاسکا

آلاسکا شاید انتخاب معمولی برای قایق سواری به شمار نرود، اما قطعا یکی از جذاب‌ترین تجربه‌ها را رقم خواهد زد. کشتی‌های کروز بزرگ رایج‌ترین وسایل نقلیه برای دیدن حیات وحش، کوه‌ها و یخچال‌های طبیعی آلاسکا هستند. قایق های بادبانی و حتی کایاک نیز می‌توانند مسافران را برای عکاسی‌ به آبشارها، آبدره‌های یخچالی و خرس‌های آلاسکا نزدیک کنند.

آفریقا

اکثر مسافران با هدف یک سافاری زمینی به آفریقا سفر می‌کنند، فارغ از اینکه تماشای زیبایی حومه بوتسوانا و نامیبیا از روی آب بسیار دلچسب‌تر است. این در واقع یک فرصت طلایی برای تماشای فیل‌ها و بازدید از پارک ملی چوبه است. بازدیدکنندگان حتی ممکن است شانس مشاهده زرافه‌، اسب‌ آبی، بز کوهی و حیوانات دیگر را نیز داشته باشند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین مقاصد دنیا برای قایق سواری هیجان انگیز

  1. رامتین ابراهیمی گفته:

    ویتنام واقعا کشور قشنگیه در صورتی که قبل از اینکه برم فکر میکردم کشور جنگ زده است اما دیدم نه کلی با تصورم فرق میکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز