بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ کجاست؟ + ویژگی‌های آن

بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ - آروند
ژیوار

تعمیر لپ تاپ می‌تواند به یک دغدغه برای افرادی که کارهای حرفه‌ای و روزمره خود را با این وسیله انجام می‌دهند، تبدیل شود. به خصوص اینکه ممکن است با زمانبر شدن پروسه تعمیر و یا هر گونه ایراد در این پروسه، بخشی از کارهای روزمره این افراد مختل شود. همین موضوع سبب می‌شود که یافتن بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ از اهمیت زیادی برخوردار شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ پرداخته است.

داشتن تجربه و سابقه در زمینه تعمیر انواع لپ تاپ

داشتن سابقه کاری، خوشنامی و تجربه بالا یکی از ملاک‌های اصلی بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ است. معمولا شرکت‌های قدیمی‌تر دارای کادر باتجربه و دارای دانش بالایی هستند که بخشی از آن از طریق کار مستمر سالانه در این حوزه به دست آمده است.

این تجربه می‌بایست در دو زمینه سخت افزاری و نرم افزاری باشد و معمولا شرکت‌هایی در این زمینه موفق‌ترند که بتوانند به صورت همزمان به بررسی و تعمیر لپ تاپ از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بپردازند. تعداد شرکت‌های تعمیر لپ تاپ که چندین دهه سابقه در این زمینه دارند، کم نیست و شما می‌توانید با مراجعه به یکی از این شرکت‌ها، لپ تاپ خود را با خیال راحت به تعمیر بسپارید.

استفاده از قطعات اورجینال

استفاده از قطعات غیر اصل می‌تواند عمر لپ تاپ تعمیر شده را کاهش داده و باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری در لپ تاپ شود. قطعات غیر اصل معمولا گارانتی معتبری ندارند و خیلی زود خراب می‌شوند. به همین دلیل شما باید در بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ به دنبال استفاده از قطعات اورجینال به جای قطعات تعویضی باشید. علاوه بر این شما باید از شرکت تعمیر کننده لپ تاپ برای قطعات اورجینال تعویضی نیز تقاضای گارانتی کنید.

دریان سفر امید

معمولا شرکت‌های معتبر در این زمینه دارای نمایندگی قطعات اصل از برندهای مختلف و فروشگاه‌هایی برای عرضه این قطعات هستند.

برآورد دقیق هزینه و اعلام آن به مشتری

اعلام دقیق و شفاف هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ می‌تواند باشد. هزینه تعمیر معمولا برای مشتریان بسیار مهم است و آن‌ها در نهایت با مقایسه قیمت‌ها و شرایط می‌توانند تصمیم بگیرند که لپ تاپ خود را به کدام یک از مراکز تعمیرات بسپارند.

در بسیاری از شرکت‌های معتبر و قدیمی تعمیر لپ تاپ، متخصصین شرکت معمولا تست‌های لازم را روی لپ تاپ انجام داده و پس از بررسی نهایی، هزینه دقیق و شفاف را به مشتری ارائه می‌کنند. معمولا در این شرکت‌ها هزینه‌ای بیشتر از هزینه اعلام شده از مراجعه کننده دریافت نمی‌شود.

تعمیر سریع لپ تاپ بدون معطلی مشتری

به دلیل پرکاربرد بودن لپ تاپ در حرفه‌های مختلف، بروز هرگونه اشکال در لپ تاپ و به طول انجامیدن مراحل تعمیر می‌تواند باعث بروز مشکلات مالی و حرفه‌ای در کسب و کار و فعالیت‌های شغلی افراد شود.

بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ می‌بایست با در نظر گرفتن این ضرورت، علاوه بر دقت در تعمیر، در افزایش سرعت تعمیر نیز تلاش نموده و سعی کند که مشتری کمترین ضرر و زیان را از نبود لپ تاپ متحمل شود. این نوع از شرکت‌ها به دلیل تجربه بالا در تعمیر برندهای مختلف لپ تاپ و موجود داشتن  قطعات لازم، به سرعت نسبت به عیب یابی و تعویض قطعات اقدام می‌کنند.

داشتن نمایندگی و مجوز از برندهای مختلف لپ تاپ

مشتریان معمولا به شرکت‌های نماینده هر برند لپ تاپ اعتماد بیشتری می‌کنند و شرکت‌های دارای نمایندگی فروش یا تعمیر از برندهای لپ تاپ در اولویت اول مراجعه برای تعمیر قرار می‌گیرند. این شرکت‌ها می‌توانند قطعات اورجینال و اصل را به دلیل نماینده بودن، تامین کرده و معمولا گارانتی ارائه شده برای خرید یا تعمیر نیز در این گونه شرکت‌ها معتبرتر است.

برندهای بزرگ لپ تاپ معمولا سخت‌گیری لازم را در انتخاب نمایندگان فروش و تعمیر خود انجام می‌دهند و این مجوزها با بررسی دقیق امکانات شرکت‌ها به متقاضیان ارائه می‌شود. بر همین اساس طبیعی است که در هنگام بروز ایراد در لپ تاپ، اولین مرکزی که باید به آن مراجعه شود، یکی از شرکت‌های نمایندگی آن برند است.

بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ - آروند

داشتن تجهیزات کامل و به روز عیب یابی و تعمیر لپ تاپ

بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ معمولا دارای بهترین و به روزترین دستگاه‌ها و تجهیزات عیب یابی و تعمیر لپ تاپ است. این مراکز هر ساله نسبت به بروز رسانی تجهیزات خود اقدام می‌کنند تا بتوانند برای رضایت مراجعین، علاوه بر افزایش دقت تعمیر، سرعت پروسه تعمیر را نیز افزایش دهند.

دلیل اهمیت این تجهیزات را باید در حساس بودن قطعات لپ تاپ‌های امروزی دنبال کرد. بیشتر لپ تاپ‌های امروزی دارای قطعات بسیار حساس و گران‌قیمت هستند که تعمیر و تعویض آن‌ها بدون داشتن دانش کافی و تجهیزات به روز، امکانپذیر نیست.

ارائه گارانتی برای خدمات تعمیر انجام شده

گارانتی فقط شامل قطعات تعویض شده نیست و بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ باید برای خدمات تعمیر انجام شده نیز به مشتری گارانتی ارائه نماید. بعضا مشاهده می‌شود که چند روز پس از تعمیر، به دلیل معیوب بودن قطعه تعویضی یا هر دلیل دیگری، لپ تاپ دوباره از کار می‌افتد و گارانتی تعمیر باعث می‌شود که در این مواقع مشتری متحمل هزینه دوباره برای تعمیر نشود.

بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ کجاست؟

با توجه به نکات اعلام شده در این مقاله، تنها چند شرکت در کشور می‌توانند به عنوان شرکت برتر در زمینه تعمیر لپ تاپ و ارائه گارانتی برای آن معرفی شوند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت آروند است.

آروند فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه واردات انواع محصولات الکترونیکی و گارانتی این محصولات آغاز کرده و یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه گارانتی، فروش و خدمات پس از فروش برندهایی چون اپل، سرفیس، ایکس باکس، نینتندو و پلی استیشن است.

آدرس وب سایت این شرکت  www.arvandguarantee.com بوده و پرسنل شرکت آماده مشاوره تلفنی با شماره تلفن 02142528000 هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : آروند گارانتی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز