بهترین مراکز خرید لباس برای خانم های باسلیقه

مراکز خرید لباس زنانه
ژیوار

بهترین مراکز خرید لباس تهران در گوشه و کنار این شهر قرار دارند و خانم‌های باسلیقه با هر میزان درآمدی می‌توانند از این مراکز خرید کنند. بااین‌حال، برای اینکه در پاساژها و مراکز خرید به دنبال لباس‌های مورد نظر خود سرگردان نباشید، باید بدانید که هر نوع لباس از لباس‌های برند گرفته تا لباس با قیمت مناسب را در کدام مرکز خرید می‌فروشند.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید انواع لباس‌های زنانه را می‌خوانید.

بازار بزرگ تهران؛ اجناس متنوع با قیمت مناسب

اولین نامی که برای خرید پوشاک زنانه با قیمت مناسب و کیفیتی در خور توجه باید به آن اشاره کرد، بازار تهران است. اگر قصد خرید انواع لباس زنانه، مجلسی و مانتو با قیمتی مناسب را دارید، معمولا با قدم زدن در بازار بزرگ تهران و مراکز خرید منتهی به آن مانند بازار رضا، سرای ملی بازار، بازار مانتو و پاساژ کویتی‌ها می‌توانید حداقل چند مدل لباس زیبا برای خود پیدا کنید.

بازار همیشه ارزان عبدل آباد

بازار عبدل آباد همیشه جزو چند نام ابتدایی فهرست مراکز خرید لباس‌های راحتی با قیمت‌های مناسب است. این بازار برای خانم‌های باسلیقه‌ای که می‌خواهند لباس‌های ارزان‌تر بخرند، همیشه بهترین انتخاب است.

لباس مجلسی ارزان‌تر در بازار امامزاده حسن

اگر به خرید لباس مجلسی، کیف و کفش یا اکسسوری‌هایی مانند روسری، ساعت یا عینک فکر می‌کنید، باید راهی خیابان امامزاده حسن در منطقه یافت آباد تهران شوید. در این مرکز خرید پوشاک ایرانی با قیمتی ارزان‌تر فروخته می‌شود.

دریان سفر امید

خرید پوشاک برند

مرکز خرید پالادیوم برای خرید پوشاک برند

ممکن است جزو طرفداران برندهای معتبر پوشاک در جهان باشید و قیمت لباس‌ها برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد؛ در این صورت، می‌توانید لباس‌هایی از برندهای مشهور مانند ال سی وایکیکی، آدیداس، نایک، ویکتوریا سکرت و شنل را در مرکز خرید پالادیوم پیدا کنید.

مجتمع تجاری ارگ در تجریش تهران

بسیاری از مردم این مجتمع را با پردیس سینمایی‌اش می‌شناسند اما این پردیس تنها بخش محبوب مجتمع ارگ نیست. در این مجتمع می‌توانید هرآنچه ترند روز مد و فشن است از پوشاک زنانه گرفته تا جواهرات و لوازم آرایشی از برندهای معروف دنیا را خریداری کنید.

پوشاک زنانه پاساژ قائم

یکی دیگر از نام‌هایی که خانم‌های باسلیقه و شیک‌پوش با آن آشنا هستند، پاساژ قائم است. در هر طبقه از این پاساژ نسبتا قدیمی در تجریش تهران اجناس مختلفی فروخته می‌شود که یکی از آنها پوشاک زنانه است. در این پاساژ می‌توانید لباس‌های راحتی، مجلسی، مانتو یا روسری از بهترین پارچه‌ها را با قیمت‌های متنوع پیدا کنید.

پاساژ تندیس در میدان تجریش

برای خرید لباس زنانه از بهترین برندهای جهان، مرکز خرید تندیس نیز یکی از بهترین گزینه‌ها است. این پاساژ که در بالای میدان تجریش قرار دارد، مرکز خرید خانم‌هایی است که به دنبال بهترین و جدیدترین لباس‌ها از مارک‌های برتر دنیا هستند.

بیشتر بخوانید:

پاساژ اندیشه برای خریدی بی‌دردسر

اگر حوصله گشت و گذار در مراکز خرید شلوغ و نامنظم را ندارید، احتمالا پاساژ اندیشه به مرکز خرید محبوب شما تبدیل خواهد شد. این مرکز خرید که با نظم خاص خود شناخته می‌شود، یکی از بهترین مراکز خرید پوشاک زنانه از لباس‌های مجلسی و شیک گرفته تا لباس‌های راحتی است.

پاساژ تیراژه در غرب تهران

این مرکز خرید پوشاک زنانه برای خانم‌هایی که به خرید لباس و اکسسوری با قیمت‌های مناسب فکر می‌کنند بهترین گزینه است. در تیراژه هر لباسی که بخواهید با قیمت‌های مختلف پیدا می‌کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز