بهترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش سری 8

ژیوار

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 از جمله محصولات با کیفیت و پرطرفدار در بازار لوازم خانگی است. ویژگی‌هایی همچون کیفیت، زیبایی، تنوع در برنامه‌های شست و شو و امکان کنترل از راه دور، آن را به یک محصول محبوب برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

کاماپرس در این گزارش مدل‌های محبوب و پرطرفدار ماشین ظرفشویی بوش سری 8 را معرفی و بررسی کرده است.

ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش سری 8 مدل SMS8ZDI48M

این محصول را می‌توان بهترین و پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی بوش از سری 8 این برند دانست. دلیل این موضوع را نیز باید در ظرفیت بالا و تکنولوژی‌های نوینی دانست که در این محصول استفاده شده است.

اصلی‌ترین تکنولوژی استفاده شده در این محصول ساخت کشور آلمان، تکنولوژی PerfectDry است که امکان بهترین نتایج شست و شو و خشک کردن را برای تمام ظرف‌های بزرگ و کوچک داخل ظرفشویی ارائه می‌دهد. در این حالت پاروهای شست و شو به صورت چرخشی عمل می‌کنند.

این ماشین ظرفشویی دارای صفحه نمایش رنگی قابل لمس است. اتصال به اینترنت به کمک وای فای نیز این امکان را فراهم می‌کند که تنظیمات دستگاه علاوه بر صفحه لمسی، از راه دور و از طریق موبایل نیز قابل انجام باشد.

دریان سفر امید

همچنین می‌توان صدای شستن ظروف را تا حد بسیار زیادی پایین آورد. در این حالت دما در 50 درجه سانتی گراد تنظیم می­شود و فشار اسپری کاهش می­باید تا دستگاه بتواند در زمان بیشتر ولی با صدای کمتری به شستن ظروف بپردازد.

ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش سری 8 مدل SMS8ZDI48M در بهار 1403 به قیمت حدود 53 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی 13  نفره بوش سری 8 مدل SMS88UI36E

برای خرید ماشین ظرفشویی بوش با اندکی قیمت پایین‌تر و امکانات بالا می‌توان مدل 13 نفره از سری 8 این برند را انتحاب کرد. این محصول از نظر تکنولوژی‌های مورد استفاده تفاوت چندانی با مدل همتای 14 نفره خود ندارد و اصلی‌ترین دلیل پایین بودن قیمت این محصول نیز ظرفیت کمتر آن است. البته این ظرفیت به قدری متفاوت نیست که در شستن ظروف یک خانواده معمولی یا یک مهمانی خصوصی مشکل ساز باشد. این ماشین ظرفشویی نیز دارای سه طبقه است و تقریبا تمامی ظروف در آن جا می‌شود.

این ماشین ظرفشویی دارای هشت برنامه هوشمند و پنج برنامه ویژه است. مصرف کم انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آب نیز از دیگر ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی محسوب می‌شود.

ماشین ظرفشویی 13  نفره بوش سری 8 مدل SMS88UI36E به قیمت حدود 51 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تفاوت‌های عمده سری 8 ماشین ظرفشویی بوش با سری‌های قبلی

اگرچه تقریبا تمام سری‌های ظرفشویی بوش دارای قابلیت‌های بسیار بالایی نسبت به برندهای رقیب هستند، اما سری 8 این محصول از برخی تکنولوژی‌های نوین بهره می‌برد که در سری‌های پیشین قابل مشاهده نیست. برای نمونه می‌توان به فناوری Aqua Stop اشاره کرد. از این فناوری برای تشخیص جریان آب ورودی و خروجی ماشین ظرفشویی استفاده می­شود تا در حد امکان جلوی هر یک از آنها را بگیرد.

همچنین در ماشین ظرفشویی بوش سری 8 از فناوری Home Connect استفاده شده است که باعث کنترل ظرفشویی از راه دور می‌شود. در این تکنولوژی از اینترنت اشیا برای راه اندازی، توقف، تغییر برنامه‌ها و تنظیمات دستگاه استفاده شده و برای بهره مندی از آن فقط به اینترنت وای فای نیاز است.

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 از یک تکنولوژی بسیار ساده و کاربردی استفاده می­کند که باعث رضایت مشتریان شده است. استفاده از لامپ‌های ال ای دی در درون دستگاه باعث می‌شود که هنگام شست و شو، داخل ظرفشویی به صورت کامل قابل مشاهده باشد. علیرغم ساده بودن این فناوری متاسفانه لامپ‌های ال ای دی در سری‌های 4 و 6 وجود ندارد.

مقایسه قیمت روز لوازم خانگی در «ایمالز»

ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت کالا در ایران است که خدمات خود را به صورت مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و فروشگاه­های حضوری ارائه می‌دهد. جست­وجو در این سایت باعث می‌شود که خریداران بتوانند کالای مورد نظر خود را بهتر و ارزان‌تر تهیه کنند.

علاقه­‌مندان برای بهره‌مندی از خدمات جست­وجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود می‌توانند به وبسایت emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز