بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما تا ۲۰ میلیون تومان

ماشین لباسشویی-کاماپرس
ژیوار

ماشین لباسشویی پاکشوما با ارائه خدمات پس از فروش و تنوع در مدل و قیمت به یکی از اولین گزینه‌های خرید خانواده‌ها تبدیل شده است. پاکشوما با موتورهای کم‌صدا و پرقدرت و مصرف انرژی پایین، با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند. بسیاری از فروشندگان این برند عقیده دارند قطعات داخلی ماشین لباسشویی پاکشوما از برندهای نام‌آشنایی خارجی تأمین می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ۵ مدل ماشین لباسشویی پاکشوما با قیمت حدودی ۲۰ میلیون تومان می‌پردازد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل UWF 10700 WT

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل UWF 10700 WT با ظرفیت ۷ کیلوگرم طراحی شده است. این مدل قابلیت آبکشی اضافه و تنظیم دور موتور خشک‌کن دارد. این ماشین لباسشویی با ابعاد تقریبی ۶۰ سانتیمتر عرض، ۸۵ سانتیمتر ارتفاع و ۵۰ سانتیمتر عمق برای آشپزخانه‌های کوچک‌تر گزینه مناسبی است و قابلیت قرارگیری در فضای کوچک را دارد. بدنه ماشین لباسشویی با استفاده از موادی مقاوم در برابر ضربه و خراش ساخته شده است. این مدل در لحظه تهیه گزارش در بازار بین ۱۷ تا ۱۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لباسشویی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی پاکشوما مدل TFB-86414

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی پاکشوما مدل TFB-86414 با قیمت حدوداً ۱۸ میلیون جز مدل‌های خوش‌قیمت موجود در بازار است. این مدل با بدنه سفید و درب کروم طراحی و تولید شده که جلوه خوبی را به‌ظاهر داده است. صفحه‌نمایش تمام لمسی دارد که می‌تواند اطلاعات مهم شستشو را نمایش دهد. این محصول با داشتن ۱۶ برنامه اصلی و ۴ برنامه کمکی شستشو جزو ماشین‌های لباسشویی کامل محسوب می‌شود. موتور بکار رفته در این مدل ۸۶۴۱۴ از نوع موتور BLDC با حداکثر سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.

قیمت لباسشویی-کاماپرس

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF40901

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF40901 ظرفیت ۹۹ کیلوگرم یک گزینه مناسب دیگر برای خانواده‌های با جمعیت بالا است. این مدل هم درب آن از جلو و به‌صورت اتوماتیک است و ۱۶ برنامه اصلی و ۳ برنامه کمکی و قفل کودک دارد. این مدل برای خانواده‌هایی که به دنبال موتور گیربکسی نیستند، پیشنهاد می‌شود؛ چراکه نوع موتور آن تسمه‌ای است و امکان اضافه‌کردن لباس حین کار را دارد. قیمت این ماشین لباسشویی در نمایندگی‌های فروش تا ۱۹ میلیون تومان می‌رسد.

 

لباسشویی-کاماپرس

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF-40116WT

یکی دیگر از بهترین گزینه‌های ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF-40116WT است که با داشتن ۱۵ برنامه شست‌وشو و ۶ برنامه کمکی رتبه خوبی را در بین انواع دیگر به خود اختصاص داده است. دلیل پرفروش بودن این مدل هم برنامه شست‌وشوی لباس‌های ورزشی، برنامه شست‌وشوی بخار و ورودی مستقل آب سردوگرم است. این مدل مجهز به قفل کودک است و قابلیت تاخیر در زمان شروع شست‌وشو از ۱ تا ۲۴ ساعت را نیز دارد. این مدل ماشین لباسشویی ۹ کیلویی حدوداً تا ۲۱ میلیون تومان به فروش می‌رود.

 

لباسشویی-کاماپرس

ماشین لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما مدل BWF 40704

ماشین لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما مدل BWF 40704 برای خانواده‌های کم‌جمعیت انتخاب مناسبی است. این مدل فقط ۳ برنامه شستشوی فرعی دارد؛ اما برنامه شستشوی اصلی آن ۱۶ برنامه است. نوع دیگ آن درام الماسه و مجهز به موتور BLDC با تکنولوژی ECO Power Inverter است. درب این مدل هم برای استفاده راحت‌تر از جلو باز می‌شود و اکنون در بازار ۲۱ میلیون تومان به فروش می‌رود.

لباسشویی-کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشومادیجی شهرشهر لوازم‌ خانگی
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما تا ۲۰ میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان