بهترین ماشین برای مسافرت در زمستان + قیمت روز اجاره ماشین 24 فروردین 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تابستان زمان بسیار خوبی برای سفرهای جاده‌ای است. اما بسیاری از افراد سفر در زمستان را ترجیح می‌دهند. چه قصد دارید یک مسیر برفی زیبا را تماشا کنید یا برای دیدار با خانواده به شهر مورد نظر می‌روید، سفر با ماشین همیشه یک گزینه در دسترس است.

به گزارش کاماپرس، اتومبیل افراد بسیاری هنگام سفر در زمستان کارایی و عملکرد مناسب خود را ندارد.  اما با رزرو اجاره ماشین اقتصادی در زمستان از آژانس‌های معتبر اجاره خودرو می‌توان یک سفر دلچسب را آغاز کرد. در ادامه کاماپرس، به بیان چند نکته کاربردی در سفرهای جاده‌ای فصل زمستان می‌پردازد.

مطمئن شوید تاریخ بیمه شما به روز است

قبل از رفتن به سفر حتما بیمه نامه خود را به روز کنید. حتی اگر بودجه کمی دارید از این موضوع اصلا غفلت نکنید. اگر به هر دلیلی قادر به تمدید بیمه نامه خود نیستید می‌توانید با اجاره ماشین، سفر خود را با خیالی آسوده شروع کنید. کافه رنت از جمله آژانس‌های فعال در این زمینه، هنگام رزرو خودرو به شما از این جهت اطمینان خاطر می‌دهد.

در روشنایی روز رانندگی کنید

صبح تا غروب امن ترین زمان برای حضور درجاده است. نه تنها می‌توانید دید بهتری داشته باشید، بلکه سایر رانندگان نیز می‌توانند شما را ببینند. این امر به ویژه هنگامی که در فصل زمستان رانندگی می‌کنید بسیار مهم است. ناآشنا بودن نسبت به جاده، تغییرات ناگهانی آب و هوا و بارش‌ شدید برف یا باران، ممکن است در شب شما را بیشتر دچار مشکل کند.

پیش از سفر ماشین خود را سرویس کنید

مسلما قبل از این که سفر خود را آغاز کنید به فکر یک بررسی اساسی و کلی برای اتومبیل خود هستید. تعویض روغن، چک کردن ترمز و لاستیک‌ها و اطمینان از عملکرد صحیح سایر قسمت های خودرو به جلوگیری از هرگونه مشکل غیرمنتظره کمک می‌کند. البته اگر قصد داشته باشید به واسطه اجاره اتومبیل به سفر بروید، از این بابت نیازی نیست هزینه کنید. با اجاره ماشین اقتصادی در زمستان از این نظر آسودگی دارید.

امکان اجاره ماشین لوکس در زمستان با کافه رنت

اجاره خودرو در مسیرهای برون شهری بر مبنای کیلومتر محاسبه می‌شود. در کافه رنت انواع خودروهای اقتصادی و لوکس جهت سفر وجود دارد. لازم به ذکر است که هزینه اجاره ماشین لوکس در زمستان کمی متفاوت است. اتومبیل‌های کافه رنت همراه با بیمه شخص ثالث و بدنه، با راننده یا بدون آن قابل رزرو  هستند.

جدول زیر شامل هزینه اجاره ماشین در کافه رنت می‌شود:

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز