بهترین ماسک برای موهای فر

ماسک-مو-فر-کاماپرس
ژیوار

بهترین ماسک برای موهای فر باید از گره خوردگی و آسیب دیدگی موها جلوگیری کند. بنابراین بسیاری از افراد که موهای فر و مجعد دارند، به دنبال ماسک موهای با کیفیت هستند.

کاماپرس در این گزارش چند ماسک مخصوص موهای فر را معرفی می‌کند.

ماسک اچ‌اس‌لاین؛ جلوگیری از گره خوردن و وزی موهای فر

یکی از ماسک‌های مناسب برای موهای فر اچ‌اس‌لاین است که از وزی و گره خوردگی موها جلوگیری می‌کند. این ماسک به دلیل آبرسانی خوبی که دارد از فرهای طبیعی موی سر مراقبت می‌کند تا فرم آنها از بین نرود. از طرفی باعث تقویت کنندگی و ترمیم موها خواهد شد. این ماسک ایتالیایی حاوی آرگان و عسل، یک پیشنهاد بی‌نظیر برای موهای فر و مجعد خواهد بود.

ماسک 6 مورینگا؛ تقویت و ترمیم موهای فر

در بین برندهای مختلف، ماسک دیگری که مناسب موهای فر خواهد بود، ماسک حمام 6 مورینگا است. این ماسک باعث تقویت و ترمیم ساقه موهای فر و مجعد می‌شود. اسیدهای چرب داخل این ماسک مانند یک نرم کننده، وزی موها را از بین می‌برد. بهتر است این ماسک تنها دو الی سه بار در هفته استفاده شود و در هنگام استفاده تنها 6 دقیقه بر روی مو بماند و بعد به صورت کامل آبکشی شود.

ماسک-مو-فر-مجعد-کاماپرس

دریان سفر امید

ماسک آلتر هیر؛ از بین بردن کامل آسیب دیدگی مو فر

ماسک موی دیگری که با استفاده از آن می‌توان، آسیب دیدگی مو را به طور کامل از بین برد، ماسک آلتر هیر است. این ماسک ایتالیایی به موهای فر و مجعد کمک می‌کند تا با تقویت ساقه به حالت طبیعی خود برگردد. همچنین با وجود روغن آرگان مراکشی و آبرسانی خوبی که دارد باعث درخشندگی موها خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ماسک فولیکا؛ درخشندگی عالی برای موهای فر

ماسک موی خوب باید علاوه بر ایجاد ظاهر خوب موها، آنها را تقویت هم بکند. ماسک موهای فر فولیکا دقیقا تمام این قابلیت‌ها را دارد. این ماسک علاوه بر حفظ رطوبت و لطافت مو، با وجود داشتن ویتامین E و عصاره گیاهان مختلف و آنتی اکسیدان ترکیب در آن به ترمیم موهای آسیب دیده و تقویت آن هم کمک می‌کند. این ماسک را در سه حالت می‌توان استفاده کرد، بر روی موهای آبکشی شده، نیمه خشک و کاملا خشک می‌توان این ماسک مو را زد و از درخشندگی موهای فر خود لذت برد.

ماسک‌های گیاهی؛ یک آبرسانی خوب برای موهای فر

نوع طبیعی ماسک مو هم خاصیت‌های منحصر به فرد خود را دارد. به طور مثال ترکیب دو قاشق غذا خوری عسل یا دو قاشق غذا خوری روغن نارگیل و یک سفیده تخم مرغ کامل هم زده شده یک آبرسانی عالی برای جلوگیری از خشکی موهای فر و مجعد خواهد بود. بهتر است هفته‌ای یک بار به مدت 15 دقیقه این ترکیب را قبل از حمام بر روی موهای خود قرار دهید. هر چند ترکیبات طبیعی بی‌شماری برای تقویت مو وجود دارد که ترکیب پیشنهادی دیگر، این است که یک آووکادو له شده را با یک قاشق عسل و روغن زیتون ترکیب کنید و به مدت 15 دقیقه بر روی موهای خود قرار دهید. این ترکیب به آب رسانی و تقویت ساقه‌های مو کمک می‌کند. در بین همه اینها ماسک موز و ماست هم آبرسان و تقویت کننده‌ی خوبی برای همه‌ی موها مخصوصا موهای فر خواهد بود. برای این ماسک یک عدد موز له شده را با یک کاسه کوچک ماست کم چرب مخلوط می‌کنید و روی موهای سر ماساژ می‌دهید، مطابق دیگر ماسک‌ها بعد از 15 دقیقه آن را با شامپو شست و شو می‌دهید. کیفیت مو بعد از این ماسک اثر آن را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیمثبت سبز
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز