بهترین لپ ‌تاپ ‌های با وزن کمتر 2 کیلو: قدرت در کنار وزن سبک

بهترین لپ ‌تاپ ‌های زیر 2 کیلو قدرت در کنار وزن سبک-کاماپرس
ژیوار

در دنیای دیجیتال امروزی، افراد زیادی از لپ‌تاپ برای انجام امور تحصیلی، اداری و کاری خود استفاده می‌کنند؛ به نوعی می‌توان ادعا کرد که لپ‌تاپ‌ها نیز مانند تلفن همراه به جزء جذایی‌ناپذیر در زندگی روزمره افراد تبدیل شده‌است. بنابراین قابلیت حمل آسان در کنار دیگر قابلیت‌های کاربردی، تبدیل به یکی از شاخصه‌های مهم در خرید لپ‌تاپ شده‌است. در این بین، لپ‌تاپ‌های با وزن کمتر از 2 کیلوگرم، گزینه بسیار ایده‌آلی برای حمل و نقل هستند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی 5 لپ‌ تاپ سبک با وزن کمتر از 2 کیلوگرم پرداخته‌است.

لپ تاپ 14 اینچی لمسی مدل HP Spectre X360-EU0013DX-CD

این مدل لپ تاپ سبک 14 اینچی، با طراحی باریک و وزن سبک، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربرانی است که به دنبال گزینه سبک هستند. این لپ‌تاپ با وزن حدود 1.3 کیلوگرم، برای دانشجویان و افراد حرفه‌ای ایده‌آل است. این لپ‌تاپ، با وجود پردازنده سری 7 Ultra از شرکت intel، از قدرت خوبی برخوردار است و بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد. با وجود رم 16 گیگابایتی و حافظه SSD 2 ترابایت، این لپ تاپ سبک،  قدرت و فضای ذخیره‌سازی کافی برای انجام کارهای سنگین را فراهم می‌کند. قیمت این مدل لپ تاپ سبک هنگام تهیه این گزارش حدود 84 میلیون و 370 هزار تومان است.

لپ تاپ 14 اینچی لمسی اچ پی مدل HP Spectre X360-EU0013DX CD-کاماپرس

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل Hp 255 5500U

این مدل لپ‌تاپ نیز علیرغم صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچی، با وزن 1.3 کیلوگرم، جزء لپ‌تاپ‌های سبک و باکیفیت محسوب می‌شود. این لپ تاپ سبک با سری پردازنده Core i7 از نسل 13 پردازنده‌ها بهره می‌برد. یکی از قابلیت‌های متمایز این محصول با توان مصرفی 15 واتی، میزان شارژدهی بالای آن است؛ به طوری که کاربران برای استفاده از این محصول می‌توانند روی 5 تا 7 ساعت حساب باز کنند. این لپ تاپ سبک اچ پی، با قیمت حدودی 67 میلیون و 500 هزار تومان در فروشگاه‌های اینترنتی عرضه می‌شود.

دریان سفر امید

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل Hp 255 G8 5500U-کاماپرس

لپ تاپ 14 اینچی لمسی اچ پی مدل HP Spectre X360 14 ef2013dx

این مدل لپ‌تاپ نیز با وزن حدود 1.4 کیلوگرم از سری لپ‌تاپ‌های سبک و باکیفیت موجود در بازار است. ظرفیت حافظه داخلی این محصول 2 ترابایت عنوان شده و با وجود پردازنده گرافیکی اینتل، برای دانشجویان، مهندسان و برنامه‌نویسان برای اجرای برنامه‌های سنگین پیشنهاد می‌شود. سیستم عامل این لپ تاپ windows 11 است و بین 1 تا 3 ساعت امکان شارژدهی دارد. با صرف هزینه حدودی 84 میلیون و 370 هزار تومان می‌توان در زمینه خرید این محصول اقدام کرد.

لپ تاپ 14 اینچی لمسی اچ پی مدل HP Specter X360 14 ef2013dx-کاماپرس

لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ MSI مدل CYBORG A13UDX C

این مدل لپ تاپ سبک از شرکت MSI، با بدنه مقاوم و پردازنده نسل جدید اینتل Core i7 13700H، یکی از گزینه‌های قدرتمند برای گیمرها محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ با فرکانس 3.7 تا 5.0 گیگاهرتز و 24 مگابایت کش، عملکرد عالی را ارائه می‌دهد؛ همچنین، پردازنده گرافیکی GTX 3050 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی و صفحه‌نمایش 15.6 اینچی Full HD IPS با نرخ نوسازی 144Hz، تجربه بصری بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند. در کنار تمام این ویژگی‌های مثبت، این لپ تاپ با وزن حدود 2 کیلوگرم، یکی از بهترین گزینه‌های سبک برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری است. قیمت این محصول در بازار اینترنتی حدود 63 میلیون تومان است.

لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ام اس آی مدل CYBORG A13UDX C-کاماپرس

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل VivoBook M1605YA AB

این لپ تاپ نیز با وجود وزن 1.88 کیلوگرمی، طراحی سبک و باریکی دارد و مناسب دانشجویان و افرادی است که در زندگی روزمره استفاده زیادی از لپ تاپ دارند. صفحه نمایش 16 اینچی این لپ‌تاپ تجربه بصری منحصر بهفردی را برای کاربر ایجاد می‌کند. همچنین حافظه رم داخلی این لپ تاپ سبک، 512 گیگابایت است و به راحتی می‌توان انواع نرم‌افزارهای سبک و سنگین را روی آن اجرا کرد. این لپ تاپ با قیمت حدودی 33 میلیون و 300 هزارتومان، یکی از گزینه‌های باکیفیت و ارزان‌قیمت موجود در بازار است.

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل VivoBook M1605YA AB-کاماپرس

خرید انواع لپ تاپ سبک از «سبیت»

«سبیت» مجموعه‌ای باتجربه و معتبر در زمینه عرضه انواع لپ تاپ، گوشی، وسایل الکترونیکی مختلف و تبلت است. این مجموعه، کالاهای خود را با ارائه ضمانت اصالت، در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خریداران می‌رساند. همچنین، «سبیت» با وجود فضای رقابتی موجود در بازار، اقدام به ارائه قیمت روز لپ تاپ و محصولات باکیفیت با نازل‌ترین قیمت ممکن در بازار می‌پردازد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید انواع لپ‌تاپ سبک، می‌توان از سایت این مجموعه با آدرس www.cebit.ir بازدید کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان