بهترین لوازم خانگی برند کوخ

ژیوار

برند کوخ با تولید لوازم خانگی آلمانی باکیفیت و متنوع، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات در بازار ایران شناخته می‌شود. علاوه بر محصولات بادوام و متنوع، گارانتی‌ و خدمات پس از فروش برند کوخ از سایر دلایل محبوبیت محصولات این برند نزد مردم است. لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی مختلفی با مدرن‌ترین و جدید‌ترین قابلیت‌ها از سوی این برند تولید می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج تا از بهترین لوازم خانگی و آشپزخانه برند کوخ پرداخته است.

اسپرسوساز کوخ

دستگاه اسپرسوساز کوخ مدل 1970 با طراحی منحصربه‌فرد و ظاهر زیبا وارد بازار شده است و عنوان یکی از بهترین مدل‌های اسپرسوسازهای خانگی شناخته می‌شود. با وجود این که این دستگاه به عنوان اسپرسوساز خانگی کاربرد دارد، دارای توان هزار و 100 وات است و می‌تواند هر شات اسپرسو را در کمتر از یک دقیقه آماده کند. این محصول دارای قابلیت تولید بخار تا 15 بار است و به دلیل وجود دو نازل قهوه، می‌توان همزمان دو فنجان قهوه دریافت کرد. بدنه استیل این دستگاه، علاوه بر ایجاد ظاهر و جلوه زیبا، مقاومت و عمر طولانی دستگاه را در طولانی‌مدت تضمین می‌کند.

جارو برقی ایستاده کوخ

جارو برقی ایستاده مدل KSV 2030 برند کوخ علاوه بر طراحی زیبا، بسیار سبک است و باعث تسهیل فرآیند تمیزکاری و جاروکشی می‌شود. این جاروبرقی 750 وات توان و 18 پاسکال قدرت مکش دارد که امکان تمیز کردن همه نقاط و گوشه‌ و کنارهای خانه را فراهم می‌کند. از این جارو برقی به صورت دستی نیز می‌توان استفاده کرد که یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های ان است. شعاع عملکرد هشت متری این جارو کاربری راحت آن در هنگام نظافت را تامین می‌کند. این جاروبرقی مجهز به فیلتر HEPA است که از پخش شدن ذرات گرد و غبار در هوا جلوگیری می‌کند و همچنین دو سری مختلف این جارو، امکان نظافت همه قسمت‌های خانه را فراهم می‌کند.

دریان سفر امید

سرخ کن کوخ

سرخ کن برند کوخ یکی از باکیفیت‌ترین محصولاتی است که بدون مصرف هیچ روغنی می‌تواند انواع مواد غذایی را در کمتر از هشت دقیقه سرخ کند. علاوه بر کارایی بالا، این سرخ‌کن با طراحی زیبا و شیک به آشپزخانه جلوه می‌بخشد. دیگ داخلی این سرخ‌کن ضد خش است و 6.5 لیتر ظرفیت دارد و قادر به طبخ غذا برای هشت تا 10 نفر است. تایمر 60 دقیقه‌ای این محصول و برنامه 12 پیش‌فرض برای طبخ غذا، باعث شده که افراد بتوانند متناسب با نوع مواد غذایی از این دستگاه استفاده کنند. فن قوی تعبیه‌شده در این دستگاه به خوبی هوا را درون دیگ به گردش در می‌آورد و باعث طبخ یک‌دست و برشته مواد غذایی می‌شود.

خرد کن کوخ

خرد کن مدل 2045 KC برند کوخ یکی از بهترین و پرکاربردترین وسایل آشپزخانه است که دارای تیغه‌های دو لبه تیتانیومی شش پره است. این خردکن در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند همه مواد غذایی را در هر ابعادی به صورت یکدست قطعه قطعه کند. ظرف این دستگاه از جنس شیشه پیرکس با گنجایش سه لیتر است که دوام و مقاومت آن در طول زمان را تضمین می‌کند. کاربران با استفاده از تایمر دیجیتال و مدرن تعبیه‌شده در این خردکن می‌توانند عملکرد آن را به خوبی تنظیم کنند. این دستگاه دارای 500 وات قدرت و دو سطح عملکرد است.

مخلوط کن کوخ

مخلوط کن مدل 2200  KBGبرند کوخ با طراحی زیبا و جمع‌وجور و جنس استیل ضدزنگ به بازار عرضه می‌شود. پارچ این مخلوط کن از جنس شیشه پیرکس است که دوام و عمر بالای آن را در طول زمان تضمین می‌کند. تیغه‌های بسیار تیز و محکم این مخلوط‌ کن قادر است همه مواد غذایی را به خوبی ترکیب کند. مخزن این دستگاه دارای دو لیتر ظرفیت است. قفل درپوش در این دستگاه به منظور حفظ ایمنی بیشتر تعبیه شده است و از خروج مواد غذایی از پارچ به بیرون جلوگیری می‌کند. توان 1500 واتی این دستگاه، عملکرد قوی و پرقدرت آن در هنگام‌ مخلوط کردن سفت‌ترین مواد غذایی را نیز تضمین می‌کند.

خرید بهترین محصولات برند کوخ از «لوازم خونگی»

فروشگاه لوازم خونگی فعالیت خود را در زمینه پخش و فروش متنوع‌ترین محصولات خانگی از سال 1365 آغاز کرد و در نهایت در سال 1395 فعالیت خود را به صورت فروش اینترنتی از طریق سایت گسترش داد. همه محصولات عرضه‌شده در این فروشگاه اصلی هستند و به پایین‌ترین قیمت موجود در بازار عرضه می‌شوند و دارای پشتیبانی و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم سلامت محصول هستند. افراد می‌توانند از طریق وبسایت به صورت اینترنتی اقدام به خرید محصول کنند و به راحتی آن را در منزل تحویل بگیرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://lavazemkhonegi.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02166706005 و 09196356005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز