بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی را از کدام سایت اینترنتی بخریم؟

لست سکند

اعتبار اولین و مهمترین چیزی است که در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باید به آن توجه کنید. فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی همواره بهترین محصولات را وارد و برای فروش عرضه می‌کنند. در همین راستا، سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کنند تا افراد از سرتاسر کشور به بهترین محصولات دسترسی داشته و خرید خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

کاماپرس در این گزارش، 2 سایت معتبر خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

1- کاج شاپ

فروشگاه کاج شاپ در 26 آذر ماه سال 94 در شهر اردبیل افتتاح شد. هدف اصلی کاج، عرضه محصولات برترین برندهای آرایشی، پوستی و عطری روز دنیا مطرح شده است.

فروشگاه کاج تا پیش از پاندمی کرونا، ضمن گردآوری برندهای مطرح جهانی و با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان، به صورت حضوری فعالیت می‌کرد، اما با آغاز همه‌گیری کرونا، تمرکز خود را به صورت ویژه بر فروش غیر حضوری گذاشت و اکنون محصولات آرایشی و بهداشتی بیش از صد برند مطرح آرایشی، پوستی و عطری را به صورت آنلاین عرضه می‌کند. فروشگاه کاج شاپ با تمرکز ویژه بر فروشگاه اینترنتی، تجربه خریدی لذت بخش را برای تمام مشتریان خود فراهم نموده است.

راز آسمان پایتخت

معرفی سایت کاج شاپ

سایت کاج شاپ از طراحی زیبایی برخوردار است و هنگامیکه کاربران وارد سایت می‌شوند اولین نکته‌ای که نظرشان را جلب می‌کند، دسته بندی منظم و کاربر پسند سایت است.

دیگر نکته جالب توجه در این سایت، تفکیک تمامی برندهای مطرح لوازم آرایشی و بهداشتی در پایین صفحه بوده و کاربرانی که تنها از یک برند آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند، به راحتی و با یک کلیک می‌توانند به تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی آن برند دسترسی پیدا کنند.

از نکات مهم دیگر، مقالات منتشر شده در این سایت است که به ارتقای اطلاعات و آگاهی مشتریان در حوزه لوازم آرایشی بهداشتی کمک می‌کند.

نحوه خرید از کاج شاپ

تمامی کاربران فروشگاه اینترنتی کاج می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی نکس پی در سایت فروشگاه اینترنتی کاج، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود. کاربران سایت فروشگاه اینترنتی کاج می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

پیگیری مرسوله پستی نیز از دیگر امتیازات مهم یک سایت اینترنتی معتبر است که در عین حال به جذب مشتری بیشتر کمک می‌کند. کاج شاپ از این مساله نیز غافل نبوده و با درنظر گرفتن بخش پیگیری مرسوله پستی کاری کرده که افراد بتوانند از زمان ارسال مرسوله خود آگاه باشند.

رتبه کاج شاپ در جستجوی گوگل

با یک سرچ ساده می‌توان مشاهده کرد که محبوبیت سایت کاج شاپ در میان افرادی که قصد خرید لوازم و ارایشی را دارند، نسبتا خوب است. طراحی سایت کاربرپسند بوده و افراد به راحتی می‌توانند پاسخ سوالات خود در رابطه با هر لوازم آرایشی و بهداشتی را در بخش سوالات متداول این سایت بیابند.

جستجوی کلمات کلیدی

با جستجوی چند کلمه کلیدی پرطرفدار جایگاه خوب این وبسایت در صفحه اول گوگل نمایان می‌شود. به عنوان مثال:

  • محصولات مراقبت از پوست لینک پنجم
  • محصولات مراقبت از مو لینک پنجم
  • خرید لوازم آرایشی اصل لینک دوم
  • خرید کرم آبرسان پوست و مرطوب‌کننده اصل لینک اول

 

بیشتر بخوانید:

2- شاواز

فروشگاه اینترنتی شاواز (شرکت سلامت آوران یزدان نفیس) با معرفی و عرضه بهترین محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و بهداشت شخصی، تجربه‌ای متفاوت از خرید اینترنتی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

شاواز در فروشگاه اینترنتی خود دنیایی از محصولات و برندهای مختلف را در کنار هم جمع کرده‌ و از این طریق دسترسی کاربران را به طیف وسیعی از لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب خانم‌ها و آقایان راحت‌تر کرده است.

بهره‌گیری از توضیحات دقیق و کامل، تضمین بهترین قیمت و پشتیبانی سریع بخشی از خدماتی است که شاواز در این فروشگاه اینترنتی فراهم کرده‌ و  در نهایت باعث شده تا کاربران بتوانند در زمان خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند.

سایت شاواز

سایت شاواز طراحی کاربرپسندی دارد اما از آنجاییکه برندها تفکیک نشده‌اند، به همین دلیل پیدا کردن یک لوازم آرایشی با برند خاص چندان راحت نیست. یکی از ویژگی‌های جالب این سایت بخش مراقبت از کودکان است که در این بخش تمامی محصولات بهداشتی مورد نیاز کودک، آورده شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد فروشگاه اینترنتی شاواز، تخفیف روزانه و انواعی از پیشنهادهای ویژه است که در نهایت خرید اینترنتی را برای شما بسیار لذت ‌بخش‌تر خواهد کرد.

شاواز یک کد تخفیف هم در بالای سایت گذاشته که نظر افراد را به محض ورود به سایت جلب می‌کند. این موضوع نیز از نکات مثبت سایت شاواز به شمار می‌رود.

نحوه خرید از شاواز

پس از آنکه کاربر محصولات مورد نظر خود را در سبد خرید چک کرد و فرایند پرداخت را انجام داد، می‌بایست منتظر تحویل کالا بماند. کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک شاواز یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری کند.

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه‌ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می‌شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد.

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می‌شود.

رتبه شاواز در جستجوی گوگل

با یک سرچ ساده می‌توان مشاهده کرد که محبوبیت سایت شاواز در میان افرادی که قصد جستجو در وب درباره محصولات آرایشی و بهداشتی و قیمت آنها را دارند، پایین است.

جستجوی کلمات کلیدی

با جستجوی چند کلمه کلیدی پرطرفدار محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو مشاهده کردیم که سایت شاواز در سه صفحه اول سرچ گوگل دیده نمی‌شود.

در دو مورد خرید لوازم آرایشی اصل و خرید کرم آبرسان پوست و مرطوب‌کننده اصل هم نتایج به شرح زیر است:

  • خرید لوازم آرایشی اصل لینک 100
  • خرید کرم آبرسان پوست و مرطوب‌کننده اصل لینک 45

انتهای پیام

مرتبط با : شاوازکاج شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز