بهترین فروشندگان چمن مصنوعی در شیراز

ژیوار

استفاده از چمن مصنوعی علاوه بر اماکن ورزشی به بخشی از دکوراسیون منازل و محل کار نیز تبدیل شده است. زیبایی خاص این مدل از کف پوش به همراه کارایی و دوام آن باعث استفاده از چمن مصنوعی به عنوان یک وسیله تزئینی شده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی انواع چمن مصنوعی، کاربردهای آن و معرفی فروشندگان برتر چمن مصنوعی در شیراز پرداخته است.

انواع چمن مصنوعی و کاربردهای آن

چمن مصنوعی نوعی کف پوش است که از نظر رنگ و شکل ظاهری کاملا شبیه چمن معمولی است. این کف پوش در واقع یک مصنوع پلیمری است که به شکل چمن‌های کوتاه شده به هم بافته شده‌اند. جنس چمن مصنوعی در مقابل نور خورشید، رطوبت و گرد و خاک مقاوم است و به دلیل دوام بالا معمولا هم در محیط‌های داخلی و هم در محیط‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چندین نوع مختلف چمن مصنوعی در شیراز تولید می­شود و به فروش می‌رسد. چمن مصنوعی ورزشی، یکی از انواع پرکاربرد است که معمولا به عنوان کف پوش سالن‌های ورزشی و برخی از ورزشگاه‌ها که به هر دلیل امکان کاشت چمن ندارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورزش‌هایی مانند تنیس، فوتبال و گلف می‌توانند روی چمن مصنوعی بازی شوند.

نوع دوم چمن مصنوعی در شیراز نیز معمولا برای تزئین مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آن برای کف‌پوش، زیبایی و محوطه سازی استفاده می‌شود. همچنین در محل نگهداری حیوانات خانگی نیز می‌توان از چمن مصنوعی استفاده کرد.

دریان سفر امید

بهترین فروشندگان چمن مصنوعی در شیراز

در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی مشغول عرضه چمن مصنوعی در شیراز هستند و انواع مختلف آن را در کیفیت‌ها و برندهای مختلف به فروش می‌رسانند که در ادامه با برخی از بهترین فروشندگان این محصول در شیراز آشنا می‌شوید.

کیمیا چمن: کیمیا چمن یکی از تولید‌کننده‌های چمن مصنوعی در شیراز است. این شرکت انواع چمن تزئینی و مصنوعی را در شیراز تولید و پخش می‌کند. علاوه بر چمن مصنوعی به شکل کف پوش، انواع مدل‌های دیوار سبز و گرین والی را نیز می‌توان از این شرکت خریداری کرد. این شرکت خدمات نصب، مشاوره و نگهداری چمن مصنوعی را نیز  برعهده دارد و یکی از تخصصی‌ترین تولید ‌کنندگان این محصول است. برخی از مبلمان‌های شهری، شهر بازی‌ها و ورزشگا‌ه‌های شیراز و سایر شهرها توسط این شرکت اجرا شده است.

تولیدکننده چمن مصنوعی کیمیا چمن در بلوار امیرکبیر – روبروی باغ جنت – مجتمع تجاری ایرانیان قرار دارد.

شیراز چمن: شیراز چمن نیز یکی از تولیدکنندگان چمن مصنوعی در شیراز است که محصولات خود را به صورت حضوری یا سفارش آنلاین در اندازه‌های مختلف به فروش می‌رساند. این شرکت علاوه بر چمن مصنوعی، انواع فنس چمنی و بیش از 30 نوع دیوار سبز آماده نیز تولید می­کند.

شیراز چمن بعد از جاده دوم صدرا به سمت گویم – حدفاصل کوچه 4 و 5 زیتون قرار دارد.

فروشگاه چمن مصنوعی دنیا چمن: دنیا چمن، یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع چمن مصنوعی و محصولات مشابه است و چمن مصنوعی‌های مختلف از برندهای متنوع ایرانی و خارجی را به فروش می‌رساند. انواع فنس چمنی مانند فنس چمنی پرتقالی در کنار چمن مصنوعی‌های تزئینی، ورزشی و گرین وال در این فروشگاه به فروش می‌رسد. دنیا چمن، وسایل جانبی نصب چمن مصنوعی مانند انواع چسب‌ها را نیز به صورت عمده و خرد عرضه می­کند.

دنیا چمن در کمربندی اکبرآباد – بعد از شهرک جوادیه – نبش ورودی شهرک پردیس – قبل از پل عابر پیاده قرار دارد.

پخش چمن مصنوعی فارس گل: فروشگاه فارس گل، یکی از گل فروشی‌های بزرگ شیراز است که انواع چمن مصنوعی تزئینی را نیز به صورت عمده و خرد عرضه می‌کند. این فروشگاه خدمات نصب و دکوراسیون داخلی نیز انجام می‌دهد و برندهای متنوع چمن مصنوعی را با قابلیت‌های متفاوت عرضه می­کند.

فارس گل در خیابان ساحلی شرقی – حد فاصل ترمینال کار اندیش و پل امام علی(ع) – نبش کوچه 10 قرار دارد.

خرید انواع چمن مصنوعی در شیراز از فروشندگان منتخب «پی جو»

پی جو، یک سامانه جست­وجو در بانک مشاغل برتر شیراز بوده که با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه­اندازی شده است. مشاغل برتر در رشته‌های کافه رستوران، زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی، دکوراسیون و سایر مشاغل با مراجعه به این وبسایت در آدرس payju.ir  قابل جست‌­وجو بوده و تخفیف‌های در نظر گرفته شده نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز