بهترین فرصت خرید ویلا در چمستان با بودجه کم

خرید ویلا در چمستان
ژیوار

چمستان یکی از شهرهای استان مازندران بوده که از غرب با نور و از شرق با آمل همسایه است.

چمستان تا تهران حدود 200 کیلومتر فاصله دارد و این موضوع در کنار طبیعت بکر و بی‌نظیر آن توجه سرمایه‌گذاران به خرید ویلا در چمستان را جلب کرده است. سالانه گردشگران زیادی به چمستان می‌روند تا از مکان‌های دیدنی، منابع طبیعی، چشمه‌های معدنی، جنگل‌های زیبای آن مانند سد و دریاچه الیمالات، آب گرم لاویج، پارک جنگلی کشپل و جنگل واز چمستان لذت ببرند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هفت منطقه برای خرید ویلا در چمستان پرداخته است.

روستای لاویج

منطقه کوهستانی لاویج، بهترین منطقه برای خرید ویلا در چمستان است؛ چرا که رشد چشمگیری به لحاظ قیمت نسبت به دیگر مناطق چمستان داشته و هنوز با توجه به تقاضای روزافزون خرید، جای رشد و پیشرفت بیشتری هم دارد. لاویج در شهرستان نور و منطقه چمستان واقع شده و دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری مانند آبگرم لاویج، فیل سنگی و روستای لاویج با قدمت 2000 ساله است. اگر به مناطق قدیمی و تاریخی و همچنین به دور بودن از شلوغی شهر علاقه دارید، لاویج برای خرید ویلا در چمستان انتخاب مناسبی است.

خرید ویلا در چمستان

دریان سفر امید

بهدشت

این منطقه دارای طبیعت جنگلی بکر و زیبایی است که با وجود ساخت‌ و‌ سازهای زیاد هنوز جای رشد دارد. البته برای خرید ویلا در چمستان باید دقت کرد که ارزان بودن آن به علت استفاده از مصالح بی‌کیفیت در ساخت ویلا‌، ساخت‌وساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی، وقفی بودن ملک، نداشتن سند و مواردی از این دست نباشد.

نعمت‌آباد

آب و هوای کوهستانی، تماشای شالیزارها و مزارع سرسبز از جذابیت‌های منطقه نعمت‌آباد است. به علاوه، موقعیت جغرافیایی عالی، نزدیکی به شهرستان نور و دریا، رفت و آمد را برای ساکنان نعمت‌آباد آسان کرده است. این ویژگی‌­ها باعث شده که قیمت ویلا و زمین در این منطقه رو به افزایش باشد و افراد برای خرید ویلا در چمستان و سرمایه‌گذاری، آن را انتخاب کنند.

آهودشت

این منطقه در گذشته محل سکونت آهوان بسیاری بوده و اکنون وجود جاذبه‌های طبیعی مانند جنگل، کوهستان و دریا باعث جذب سرمایه‌گذاران شده است. بکر بودن این منطقه و نزدیکی به شهرهای اطراف، دسترسی به امکانات را برای ساکنان آهودشت آسان کرده است. ظرفیت این منطقه برای تبدیل شدن به یک منطقه اقتصادی-کشاورزی بالا بوده و می‌توان پیش‌بینی کرد که همزمان با توسعه کشاورزی، قیمت ویلا نیز در آهودشت رشد کند.

قیمت ویلا در آهودشت به عوامل مختلفی مانند متراژ زمین و ویلا، کیفیت مصالح مورد استفاده، سند و میزان دسترسی به امکانات مختلف در محدوده‌ ویلا بستگی دارد.

خرید ویلا در چمستان

جوربند

وجود چشمه‌های متعدد در این ناحیه، آب این روستا را بسیار گوارا و باکیفیت کرده است. طبیعت بکر، جوربند را به یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا در چمستان تبدیل کرده است. سرمایه‌گذاری در این روستا، می‌تواند بسیار پربازده باشد.

امیرآباد

روستای امیرآباد در 10 کیلومتری جاده آمل به چمستان قرار دارد. موقعیت ویژه این روستا و نزدیکی به دریا و قرار گرفتن در کنار جاده اصلی، باعث چند برابر شدن قیمت زمین‌هایش ‌شده است. به علاوه، نزدیک بودن به شهر آمل و شهرک‌های صنعتی آن، این منطقه را دارای موقعیت اقتصادی ویژه‌ای کرده است. با توجه به موقعیت منحصر به فرد این منطقه، خرید ویلا در امیرآباد می‌تواند سود بسیار مناسبی را برای سرمایه‌گذاران در آینده رقم بزند.

سعادت‌آباد

وجود پارک‌های جنگلی متعدد، آب و هوای این منطقه را از حالت شرجی دور کرده است. علاوه بر آن، امکانات قابل قبول موجود در روستا باعث هجوم سرمایه‌گذاران به این منطقه شده است. قیمت ویلا در این منطقه از مناطق دیگر بالاتر است. سعادت‌آباد برای افرادی که مناطق جنگلی با امکانات رفاهی را ترجیح می‌دهند، گزینه‌ مناسبی است.

قیمت خرید ویلا در چمستان

در جدول زیر چند نمونه آگهی خرید ویلا نوساز در چمستان را آورده‌ایم. برای مشاهده آگهی‌های متنوع خرید ویلا در شمال و اطلاع از قیمت خانه می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

نوع ملک متراژ (متر) قیمت کل (تومان)
شهرکی 80 1,300,000,000
شهرکی 90 1,800,000,000
ساحلی 100 1,650,000,000
جنگلی 400 3,000,000,000

انتهای پیام

مرتبط با : دلتا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان