بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا

ژیوار

برای افزایش ماندگاری بالای عطرها بهتر است آن را پس از حمام و یا زمان‌هایی که از لوسیون بدن برای مرطوب کردن پوست خود استفاده کرده‌اید، بر روی بدن خود اسپری کنید. اسپری عطر بر روی پوست خشک میزان ماندگاری عطر را به ساعات کوتاه‌تری کاهش می‌دهد و آن را برای مدتی طولانی تر حفظ نمی‌کند. اما پوست مرطوب به صورت عمیق رایحه عطرها را به خود جذب می‌کند و آن را برای مدتی طولانی‌تر بر روی پوست نگه می‌دارد.

کاماپرس در ادامه 4 عطر مردانه با ماندگاری بالا را معرفی می‌کند؛

1- عطر جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو عود Gorgia Armani Stronger With You

قیمت این عطر در لحظه تهیه گزارش 7 میلیون تومان است. عطر استرانگر ویت یو عود با رایحه‌ای شرقی همراه با تم مدرن، توسط برند جورجیو آرمانی در سال 2022 به بازار عرضه شد و توانست محبوبیت بسیاری میان طرفداران عطرهای شرقی پیدا کند.

رایحه گرم و شیرین این عطر با بوی دلنشین و شیرین وانیل آغاز می‌شود و پس از مدتی با جایگزین شدن نت میانی، ترکیبی آرامش بخش از اسطخودوس به مشام می‌رسد. رایحه اصلی اغواکننده و جذاب این عطر همراه با رایحه عود به پایان می‌رسد و ماندگاری خود را برای مدتی طولانی حفظ می‌کند.

 

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید: 

2- عطر ایوسن لورن وای له پارفوم Yves Saint Laurent Y Le Parfum

قیمت این عطر مردانه 7 میلیون و 500 هزار تومان است. ایوسن لورن فرانسوی با رایحه‌ای شیرین، آروماتیک چوبی شگفت‌انگیزی را به مشام می‌رساند. این عطر برای استفاده آقایان در تمامی فصول گرم و سرد سال بسیار مناسب است.

ساختار این رایحه در ابتدا با نت آغازین اسطوخودوس روشن فرانسوی و نت چوبی سرو آغاز می‌شود و در ادامه ترکیب زنجبیل، مریم گلی، شمعدانی و سالویا انرژی مثبتی را به افراد هدیه می‌دهد. در نهایت هم رایحه مدهوش کننده این عطر با ترکیبی از دانه تونکا، نعناع هندی، سدر و صمغ کندر آرامشی دوباره را برای شما به همراه می‌آورد.

3- عطر دیور ساواج الکسیر Dior SAUVAGE Elixir

قیمت این عطر 9 میلیون و 800 هزار تومان است. عطر ساواج الکسیر مردانه در سال 2021 توسط کمپانی مشهور دیور به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد. این عطر به دلیل قدرت ماندگاری طولانی و با داشتن رایحه‌ای ملایم و تلخ از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار است و می‌توان از آن در تمامی فصول سال استفاده کرد. این عطر با داشتن رایحه‌ای معطری جذابیت، سرزندگی و نشاطی دوباره را برای افراد به همراه می‌آورد.

نت اولیه این عطر از ترکیب گریپ فروت و رایحه آرامش بخش دارچین، جوز هندی و هل آغاز می‌شود و در ادامه با عطر آرامش‌دهنده اسطوخودوس ترکیب می‌شود. در آخرین مرحله، عنصری دلنشین و آرامش بخش از بوی چوب صندل، نعناع هندی، چوب شیرین بیان و خس‌خس هایتی به مشام می‌رسد و لذت و سرمستی شورانگیزی را به افراد القا می‌کند.

4- ادکلن اورتو پاریسی مگامار Orto Parisi Megamare

ادکلن اورتو پاریسی با طراحی شیک و منحصربه‌فرد، توسط برند مگامار در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. اورتو پاریسی با طبع ملایم و ماندگاری بالایی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای استفاده آقایان و بانوان در تمامی فصول سال است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی خوش بنفشه، فلفل و پرتقال آغاز می‌شود و حس شادابی به عطر می‌بخشد. در ادامه رایحه چای و آب دریا، جلبک دریایی و نمک به مشام می‌رسد و بوی شیرین و آرامش‌دهنده اسطوخودوس افراد را مدهوش خود می‌سازد. در نهایت نت پایانی این عطر محبوب  با ترکیبات خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، عنبر و مشک نواخته می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز