بهترین ضد آفتاب ایرانی را بشناسید

کرم ضد آفتاب - کاماپرس
ژیوار

امروزه بسیاری از برندهای مطرح ایرانی تولیدکننده محصولات مراقبتی پوست، تولید بهترین ضد آفتاب ایرانی را جزو اولویت‌های خود قرار داده‌اند و هر کدام به‌ نحوی در بازار کالاهای آرایشی بهداشتی مطرح هستند. با شناخت انواع آن‌ها، شما به‌ راحتی می‌توانید به سراغ خرید ضد آفتاب متناسب با نیاز خود روید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ۸ مورد از بهترین ضد آفتاب‌های ایرانی می‌پردازد.

ضدآفتاب هیدرودرم

کرم ضدآفتاب هیدرودرم فاقد چربی و بسیار سبک بوده و با ایجاد پوششی ابریشمی روی پوست، مدت زمان طولانی از پوست شما در برابر اشعه‌ی آفتاب محافظت می‌کند. این ضدآفتاب با تنظیم ترشح چربی از بروز جوش روی صورت جلوگیری کرده و گزینه بسیار مناسبی برای پوست‌های چرب و مختلط خواهد بود. این محصول در برابر تعریق یا شستشو مقاومت دارد که در واقع نقطه قوت آن به‌ شمار می‌رود.

ضدآفتاب پریم

کرم ضدآفتاب پریم که مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه تولید شده و فاقد چربی نیز است، از بهترین ضد آفتاب ایرانی بوده که برای پوست خانم‌ها، آقایان و تمامی سنین قابل استفاده است. به علاوه با تنظیم ترشح چربی پوست، به مهار باکتری‌های مولد آکنه پرداخته و در واقع دارای خاصیت ضد آکنه است.

دریان سفر امید

ضدآفتاب لافارر

در میان کرم‌های ضدآفتاب لافارر، کرم ضدآفتاب و ضدلک بی‌رنگ لافارر، از بهترین ضد آفتاب ایرانی فاقد پارابن بوده که در قالب دو مدل مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه همچنین مخصوص پوست‌های خشک و معمولی به بازار عرضه شده است. البته هر دو مدل فاقد چربی هستند. این محصول دارای ترکیبات طبیعی بوده که به کاهش رنگدانه ملانین کمک می‌کند؛ در نتیجه از ایجاد لک‌های پوستی نیز جلوگیری خواهد کرد. این ضدآفتاب دارای مواد موثره کنترل‌‌کننده میزان چربی بوده و از بروز آکنه در پوست‌های چرب جلوگیری می‌کند. بافتی بسیار سبک با جذبی سریع دارد که به‌ خوبی از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند و از این طریق باعث کند شدن روند پیری یا بروز چین‌وچروک می‌شود.

ضدآفتاب نئودرم

کرم ضدآفتاب هایلی پروتکتیو نئودرم با SPF50، از ضد آفتاب‌های ایرانی فاقد پارابن بوده که ترکیبات آن مناسب پوست‌های خشک و نرمال است. این کرم علاوه‌ بر محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، آن را آبرسانی و مرطوب می‌کند. همچنین با ترکیبات طبیعی مانند عصاره بابونه از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می‌کند. این ضدآفتاب کاملا سبک بوده و به کاهش التهابات پوستی کمک می‌کند.

ضدآفتاب آردن

این کرم با خاصیت مات‌کنندگی، پوشانندگی خوبی روی پوست داشته و صورت را براق نمی‌کند. دارای ترکیبات طبیعی مختلفی بوده که از بروز چین‌وچروک جلوگیری می‌کند و خاصیت آنتی‌اکسیدانی نیز دارد. به علاوه با جذب رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی همچنین تنظیم چربی پوست، مانع رشد باکتری‌ها شده و با بستن منافذ پوستی از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

کرم ضدآفتاب - کاماپرس

ضدآفتاب درماتیپیک

این ضدآفتاب، ترکیبی کارآمد از تکنولوژی و مدرنیته بوده که مزایای درمانی و مراقبتی عالی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. بافت سبک و لطیفی دارد که به سرعت جذب پوست می‌شود و حس سنگینی ایجاد نمی‌کند. همچنین هیچ رد و لکی روی صورت به جا نمی‌گذارد و ظاهری یکدست و مات به وجود می‌آورد. با کنترل غدد سباسه و کاهش تولید چربی طبیعی نیز از برق افتادن پوست صورت و ایجاد جوش جلوگیری می‌کند.

ضدآفتاب پیکسل

این برند ایرانی با به کارگیری تکنولوژی‌های فوق پیشرفته، همگام با برندهای برتر جهان قدم بر می‌دارد چراکه برخلاف انواع محصولات مشابه، بافت کرمی و غلیظی ندارد، بلکه بر پایه آب تولید شده و بافت فلوئیدی، سبک و بسیار روانی دارد؛ به طوریکه به محض پخش شدن روی پوست، کاملا جذب می‌شود. وجود ترکیبات مرطوب‌کننده و آبرسان مانند هیالورونیک اسید، پوست را کاملا هیدراته می‌کند؛ در نتیجه، از پوسته پوسته شدن یا خشکی صورت خبری نخواهد بود. همچنین ویتامین E به کار رفته در پیکسل، لطافت ابریشم گونه‌ای به پوستتان هدیه می‌دهد.

ضدآفتاب پرودرما

اگر پوست حساسی دارید، پرودرما ضدآفتابی ایمن و باکیفیت خواهد بود چراکه به صورت وسیع‌الطیف فرموله شده و از پوست در برابر هر دو نوع اشعه ماورا بنفش UVA و UVB محافظت می‌کند. همچنین به صورت ضدآب تولید شده و در برابر تعریق مقاوم است. فاقد ترکیبات شیمیایی مضر و حساسیت‌زا بوده و مانع از بروز واکنش‌های آلرژیک و مشکلات پوستی می‌شود.

خرید بهترین ضد آفتاب ایرانی از “آرسس بیوتی”

فروشگاه آرسس از سال ۱۳۸۸ با تیمی متخصص و مجرب در زمینه آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون نیز یکی از معتبرترین و جامع‌ترین عرضه‌کننده‌های محصولات آرایشی، بهداشتی در ایران است. این مجموعه با هدف صرفه‌جویی در زمان خرید، فروشگاه اینترنتی خود را نیز تاسیس کرد تا بتوانید خریدی آسان و مطمئن را با صرف کمترین زمان تجربه کنید. برای خرید حضوری می‌توانید به نشانی مشهد، خیابان احمدآباد، بلوار رضا، بین رضا ۱۱ و ۱۳ مراجعه کنید یا برای تسهیل فرآیند خرید به نشانی اینترنتی https://arsesbeauty.com بروید. همچنین برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه می‌توانید با شماره تلفن  ۰۵۱۳۸۴۰۷۷۴۸ تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آرسس بیوتی
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز