بهترین شله مشهدی را کجا بخوریم؟

ژیوار

هر ساله حدود 27 میلیون نفر گردشگر به شهر مشهد سفر می‌کنند. از این تعداد حدود 7/5 درصد گردشگر خارجی هستند. معمولا به جز بازدید از اماکن تاریخی، زیارتی و گردشگری مشهد، خوردن غذاهای محلی این منطقه هم بخشی از برنامه سفر گردشگران است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شله از معروف‌ترین غذاهای این منطقه است که از ترکیب موادی هم‌چون بلغور گندم، گوشت گوسفندی، برنج، نخود و لوبیا درست می‌شود. در ادامه کاماپرس بهترین رستوران‌های شله مشهدی را معرفی و بررسی می‌کند.

رستوران بهارستان

بهارستان از رستوران‌های قدیمی سرو کننده شله است. صبح‌ها به خصوص صبح روزهای تعطیل صفی طولانی روبه‌روی این رستوران به وجود می‌آید. بسیاری معتقدند که استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه باعث شده تا شله بهارستان خوش طعم و پرطرفدار باشد. بهارستان در خیابان ملاصدرا واقع شده است.

دریان سفر امید

شله و حلیم نیشابوری بامداد مشهد

بامداد از گوشت گوسفندی تازه برای طبخ شله استفاده می‌کند. از طرفی شله‌های بامداد بسیار جاافتاده هستند و در مدت زمان طولانی پخته می‌شوند. با مراجعه به بلوار پیروزی مشهد مشهد می‌توان حلیم نیشابوری بامداد را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

حلیم ممتاز سعدی

حلیم ممتاز سعدی که یکی از بهترین شله‌های شهر مشهد را ارائه می‌کند در محله سناباد قرار دارد. نزدیکی به مترو، مراکز خرید، ساختمان‌های تجاری، بیمارستان‌ها و … از مزایای این حلیم فروشی است.

حلیم نیشابوری عطار

عطار انواع آش و حلیم از جمله شله مشهدی را تهیه و به مشتریان خود عرضه می‌کند. امکان سفارش آنلاین از طریق سایت این فروشگاه از جمله مزایای آن است. حلیم نیشابوری عطار در بلوار امامت شهر مشهد واقع شده است.

حلیم و شله حسین شاندیزی

استفاده از گوشت فراوان و تازه وجه مشخصه شله حسین شاندیزی است. قیمه‌ای که بر روی این شله سرو می‌شود، چرب و خوش طعم است. به علاوه از روغن حیوانی برای خوش‌طعم‌تر کردن شله استفاده می‌شود. حلیم حسین شاندیزی در وکیل آباد و در نزدیکی ایستگاه مترو دانش‌آموز واقع شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین شله مشهدی را کجا بخوریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز