بهترین سوهان قم را از کجا بخریم؟

لست سکند

در پخت شیرینی سوهان از مواد اولیه‌ای همانند آرد سبوس‌‌دار، جوانه گندم، روغن حیوانی، زعفران، شکر، عسل و … استفاده می‌شود. قیمت هر کیلو از این محصول از 150 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متفاوت است. استفاده از روغن حیوانی و زعفران مرغوب و عسل به جای شکر از جمله ویژگی‌های یک سوهان باکیفیت و گران‌قیمت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس 5 سوهان فروشی معروف و باکیفیت قم را معرفی و بررسی می‌کند.

سوهان محمد ساعدی نیا

این سوهان ابتدا با نام محمد شناخته می‌شد. پس از آن برای ایجاد تمایز نام فروشگاه خود را به محمد ساعدی ‎نیا تغییر داد. بوی خوش روغن حیوانی باکیفیت و زعفران از محصولات این فروشگاه به مشام می‌رسد. این فروشگاه که یکی از باکیفیت‌ترین سوهان‌ها را عرضه می‌کند، در خیابان چمران جنوبی قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

فروشگاه سوهان خودکار

شهرت این فروشگاه باعث شده تا در اکثر مواقع مردم برای خرید سوهان خودکار صف کشیده باشند. اکثر مسافران این فروشگاه را برای خرید سوغات انتخاب می‌کنند. یکی از شعبه‌های سوهان خودکار در نزدیکی مسجد جمکران قرار دارد. شعبه دیگر نیز در خیابان اراک واقع شده است.

سوهان‌فروشی محمد سیما

محمد سیما تجربه‌ای حدود نیم قرن در تولید سوهان دارد. این تولیدی بر استفاده از کره و روغن حیوانی مرغوب، هل و زعفران تأکید ویژه‌ای دارد. شعبه مرکزی فروشگاه در خیابان توحید قم قرار دارد. دیگر شعب در مجتمع رفاهی مهتاب، خیابان سالاریه و مجتمع 15 شعبان جمکران قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

سوهان روح‌الامین

روح‌الامین دیگر تولیدکننده و فروشنده سوهان است که آوازه زیادی در تولید سوهان کره‌ای دارد. این تولیدی که کار خود را از سال 1377 شروع کرده، هم‌اکنون سه شعبه در قم و یک شعبه در تهران دارد. شعب قم در خیابان حائری، بلوار شهید صدوقی و بلوار شهید اخلاقی قرار دارد. شعبه تهران نیز در خیابان فرهنگ در نزدیکی منیریه قرار دارد.

سوهان پسران حاج حسین سوهانی

حسین سوهانی اولین فردی بود که سوهان را به جای روغن کنجد با روغن حیوانی طبخ کرد. از این طریق عطر و طعم سوهان بسیار بیشتر شد. این برند توانسته محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر کند. شعبه‌های این فروشگاه در خیابان ارم، خیابان شبستان امام خمینی و بلوار امام رضا در ابتدای جاده اراک قرار دارد.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

16 دیدگاه برای “بهترین سوهان قم را از کجا بخریم؟

  1. احمد رضا گفته:

    سلام
    من خودم قمی هستم و عاشق سوهان
    شاید سوهان های ذکر شده خوب باشه ولی شاید بهترین ها نباشند
    خیلی سوهان باکیفیت وجود داره که شاید در بین اهالی قم فقط مشهورند و نه دیگران
    از جمله سوهان توحید در نواب
    که عالیه و حرف نداره

  2. محسن گفته:

    از نظر شما اینها سوهان خوبی است ولی از نظر من که قمی هستم وتمام نسل ما قمی هستن چهل اختران قم محله با اصالتی است محله قدیمی قم کل خانواده من میگن فقط توحید سوهان توحید رو فراموش کردی عزیز محله نواب

  3. حسن گفته:

    سوهان سما جز بهترین سوهان فروشی های قم هستش آدرسش زنبیل آباد فلکه شهید دستغیب نبش ۲۰ متری مهدیه حتما امتحان کنید حرف نداره

  4. میلاد گفته:

    شما فقط سوهانی های برند گفتید که حتی بعضی هاشون کیفیت لازم ندارن
    بهترین سوهان های قم که قمی ها خرید می‌کنند جز اینا نیست
    به نظر من حرف اول توی قم سوهان شاه حمزه دوم توحید

  5. زهرا دانش از قم گفته:

    سلام واقعا همینطوره سوهان توحید ابتدای خیابان نواب بهترین بهترین هاست ولی از نظر قیمت هم با بقیه بهترین‌هایی که نام بردین البته فرق داره

  6. DARKNESS گفته:

    متاسفانه بهترین سوهانی قمو ملت نمیشناسن حتی قمی ها هم اکثرا باهاش آشنا نیستن،اینایی که ذکر کردید خوبن اما نه بهترین،بهترین فقط یدونس اونم جاش مثه اینا خوشگل تو چشم نیست

  7. ج گفته:

    بهترین و قدیمی ترین وباکیفیت ترین ،سوهان ،فقط سوهان شاه حمزه ،خیابان آذر،میدان کهنه جنب امامزاده حمزه
    بقیه فقط ظاهر سازی هستند
    یکبار امتحان=مشتر دائمی

  8. وریا گفته:

    من کرد هستم و ساکن تهران
    عاشق سوهان تمام سوهان فروشی های قم تست کردم سوهان شاه حمزه خیلی بهم مزه داد چند سالی هست مشتری حاج شاه حمزه هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز