بهترین رستوران های اصفهان برای صرف غذای لذیذ کدامند؟

لست سکند

تاریخ طولانی اصفهان، وجود اماکن و خانه‌های تاریخی و جاذبه‌های طبیعی باعث شده تا این شهر مقصدی پرطرفدار برای مسافران ایرانی و خارجی باشد. در نوروز سال جاری بیش از 1 میلیون مسافر وارد این شهر شدند. صرف غذای لذیذ، به خصوص غذاهای محلی لذت سفر را بیش از پیش می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

رستوران‌های زیادی در اصفهان وجود دارد که نوع، قیمت و کیفیت غذای هرکدام از آنها متفاوت است. در ادامه کاماپرس بهترین رستوران‌های اصفهان را معرفی و بررسی می‌کند.

رستوران نوستالژیک شهرزاد

شهرزاد از بهترین رستوران‌های اصفهان با قدمتی حدود 50 سال است. کیفیت خوب غذا در کنار دکور و فضای قدیمی و زیبا شهرزاد را تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان کرده است. دو غذای اصیل اصفهانی یعنی بریانی و خورشت ماست در این رستوران سرو می‌شوند. شهرزاد در خیابان عباس‌آباد واقع شده است.

راز آسمان پایتخت

رستوران 100 ساله بریانی اعظم

غذای بریانی تاریخ 400 ساله دارد و رستوران بریانی اعظم 107 سال است که این غذا را سرو می‌کند. همین قدمت این رستوران را به مهم‌ترین پاتوق برای صرف بریانی تبدیل کرده است. بریانی اعظم چهار شعبه در خیابان‌‌های مسجد سید، کمال اسماعیل، چهار راه نظر و چهارباغ پایین دارد.

بیشتر بخوانید:

رستوران سنتی نقش جهان

صرف غذا در رستوران سنتی نقش جهان پس از گشت‌وگذار در این میدان می‌تواند تجربه لذت‌بخشی باشد. به جز غذای باکیفیت دکور مملو از نقاشی‌های سنتی و آیینه‎‌کاری‌های زیبای این رستوران بسیار جذاب و دلنشین است. معروف‌ترین غذاهای این رستوران انواع کباب است.

 

رستوران جارچی باشی

این رستوران در واقع یک حمام عمومی قدیمی ساخته شده در دوران صفویه است. صرف غذاهای ایرانی همانند مرصع پلو و شیرین پلو در فضایی با کاشی‌کاری‌ و دکوراسیون ظریف و زیبا لذت‌بخش است. پرطرف‌دارترین غذای این رستوران کباب کوبیده است. محل رستوران در خیابان حکیم است.

رستوران ترنج

مکان این رستوران یک خانه قدیمی در محله جلفا است. حیاط باصفا، حوض آبی زیبا، گلدان‌های متعدد و معماری سنتی و تاریخی صرف غذا در این رستوران را دلنشین کرده است. مجموعه ترنج شامل رستوران، کافی‌شاپ و شربت‌خانه می‌شود. این رستوران در خیابان خاقانی واقع شده است.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “بهترین رستوران های اصفهان برای صرف غذای لذیذ کدامند؟

  1. مهدی گفته:

    سلام ،من از رستوران جارچی باشی راضی نیستم.چون یک مهمانی در انجا گرفتم ،ومقداری خورش ماست در خانه درست کرده بودم.که صاحب رستوران گفت شما حق ندارین،خورش ماست خودتون را مصرف کنید،وباید ازما سفارش بگیری
    ن؟

  2. سعید.. گفته:

    غذاهای رستوران هتل شیخ بهایی هم خیلی عالی بود و متفاوت .مخصوصا چلومرغ میهمانش بینظیره .وسبزی پلو ماهی ضمن اینکه سالن خیلی قشنگی هم داره .مخصو

  3. یه دوست گفته:

    رستوران فقط مداااااائن😍
    برنجاش عالی
    کبابا عالیتر
    فضاش عالیی
    اخلاقا کادرشون عایترترتر
    ولی خورشتاش جالب نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز