بهترین شامپو بدون سولفات برای انواع مو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

استفاده از شامپوهای حاوی سولفات به مرور زمان باعث خشک شدن و در نتیجه آسیب به مو می‌شود. در سال‌های اخیر محبوبیت شامپوهای بدون سولفات رو به افزایش بوده و افراد برای دوری از التهاب و خارش پوست سر از این مدل استفاده می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، شامپو بدون سولفات رطوبت کف سر را حفظ کرده و مانع از التهاب آن می‌شود. این مدل شامپو به دلیل محافظت خوب از مو و جلوگیری از ایجاد موخوره برای موهای خشک، فر و چرب و هم‌چنین موهای حساس نیز مناسب است. شامپو فاقد سولفات به دلیل حفظ روغن طبیعی مو به تقویت و رویش مو نیز کمک می‌کند.

کاماپرس در این گزارش بهترین شامپوهای بدون سولفات برای انواع مو را معرفی کرده است.

1_شامپو فاقد سولفات حجم دهنده موهای نازک الارو

این شامپو برای کسانی که موهای نازک، خشک و شکننده دارند مناسب است. قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد مثل سشوار و یا رنگ کردن مداوم باعث آسیب به مو می‌شود. این شامپو با افزایش حجم مو شادابی و لطافت را به موهای نازک و آسیب دیده برمی‌گرداند. این محصول جذب سریعی داشته و نتیجه‌ پس از اولین استفاده به خوبی در مو مشاهده می‌شود. ترکیبات مختلف استفاده شده در این شامپو به نرم شدن و تقویت تارهای ضعیف مو کمک می‌کند. شامپو حجم دهنده الارو ریزش مو را قطع کرده و از خشک شدن بیشتر آن جلوگیری می‌کند. روغن جوانه گندم استفاده شده در این شامپو به افزایش گردش خون در سر و در نتیجه افزایش رشد مو کمک می‌کند.

2_شامپو فاقد سولفات موهای چرب الارو

این شامپو به دلیل کنترل چربی و قدرت پاک کنندگی بالا برای کسانی که پوست سر چربی دارند مناسب است. پوست سر افراد به دلایل متعدد بیشتر در معرض چربی قرار دارد با این حال این شامپو به خوبی چربی و آلودگی‌های کف سر را از بین می‌برد. ترکیبات استفاده شده در این شامپو مانع از خشک شدن مو شده و حتی به آبرسانی و افزایش رطوبت مو کمک می‌کند. پنتنول موجود در این محصول باعث تقویت و نرم شدن تارهای مو می‌شود.

3_شامپو فاقد سولفات موهای خشک و رنگ شده الارو

برای افرادی که موهای خشک دارند استفاده از محصولی که به نرمی و هیدراته شدن مو کمک کند ضروری است. شامپو مخصوص موهای خشک الارو برای موهای خشک و رنگ شده مناسب بوده و مانع از وز شدن موها می‌شود. این شامپو با قدرت پاک کنندگی بالا به خوبی آلودگی‌ها را از بین برده و با خاصیت ترمیم کنندگی خود باعث شادابی و طراوت موهای آسیب دیده می‌شود. ترکیبات استفاده شده در این محصول به درخشندگی و نرم شدن مو کمک می‌کند. پنتنول موجود در این شامپو باعث تقویت و نرم شدن موهای خشک می‌شود. این شامپو با افزایش آبرسانی به تارهای شکننده به تقویت مو و در نتیجه کاهش احتمال موخوره به خوبی از موهای خشک محافظت می‌کند.

4_شامپو فاقد سولفات موهای فر و مجعد الارو

این شامپو با ترکیبات خاص خود به تقویت و نرم شدن موهای فر و مجعد کمک می‌کند. این شامپو حجم دهی مناسبی داشته و به خوبی به حلقه‌های فر حجم می‌دهد. ترکیبات استفاده شده در این محصول مانع از خشکی و وز شدن مو شده و افزایش لطافت و شادابی مو را به همراه دارد. استفاده از این شامپو باعث افزایش حالت ارتجاعی مو می‌شود. شامپو مخصوص موهای فر و مجعد الارو مانع از آسیب و خشکی مو شده و به احیا مجدد مو کمک می‌کند.

خرید شامپو فاقد سولفات الارو

الارو با تولید محصولات پوست و مو مطابق با نیاز مردم و با بهترین مواد اولیه همواره مورد رضایت مشتریان خود بوده است. این برند شامپو بدون سولفات را برای انواع مو خشک، فر، چرب و نازک با بالاترین کیفیت و ترکیبات متنوع مناسب موهای مختلف تولید کرده است. افراد می‌توانند برای خرید شامپو بدون سولفات الارو به مراکز رسمی این برند در سرتاسر کشور مراجعه کنند هم‌چنین برای اطلاع از آخرین اخبار و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات این برند به سایت https://ellaro.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : الارو
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز