این سریال های اکشن و جذاب تیرماه منتشر می شوند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

این ماه را می‌توان یک ماه خوب اما غم انگیز برای سریال بازها دانست. چراکه در تیرماه 1403 برخی از فصل‌های پایانی سریال‌های پرطرفدار و چندین سریال جدید مورد انتظار در پلتفرم‌ها و شبکه‌های مختلف منتشر می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 سریال مورد انتظار که در تیرماه منتشر می‌شوند، پرداخته است.

1 – فصل سوم سریال خرس

فصل سوم سریال «خرس» (The Bear) اواسط تیرماه به صورت یک جا از پلتفرم هولو پخش می‌شود. این مجموعه تلویزیونی کمدی درام آمریکایی توانسته در فصل‌های اول و دوم موفق ظاهر شود و به عنوان یکی از مورد انتظارترین سریال‌های این روزها شناخته می‌شود.

داستان این فصل نیز ادامه داستان دو فصل قبل است. این سریال داستان سرآشپز جوانی را به تصویر می‌کشد که مجبور به بازگشت به زادگاهش می‌شود تا آشپزخانه رستوران برادر متوفی خود را سر و سامان دهد. این فصل از سریال 10 قسمت دارد.

فصل سوم سریال خرس

2 – فصل آخر سریال کبرا کای

«کبرا کای» (Cobra Kai) یک سریال کمدی اکشن در سبک هنرهای رزمی است که امسال با پخش شدن فصل ششم، به کار خود پایان می‌دهد. این سریال روایت آقای میاگی است که سبک کاراته کبرا کای را دوباره بازسازی می‌کند تا بتواند با رقبای خود مبارزه و رقابت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

فصل پایانی این سریال در 3 بخش منتشر خواهد شد. بخش اول اوایل تیرماه در نتفلیکس منتشر می‌شود و دو قسمت بعدی را در پاییز امسال می‌توانید ببینید. هر قسمت نیز از چندین اپیزود تشکیل شده تا طرفداران این سریال خداحافظی پر و پیمانی را با کبرا کای داشته باشند.

فصل آخر سریال کبرا کای

3 – فصل سوم سریال وایکینگ‌ها؛ والهالا

این سریال پرطرفدار نیز در تیرماه با فصل سوم خود مهمان علاقمندان به سریال‌های تاریخی خواهد شد. فصل سوم سریال «وایکینگ‌ها؛ والهالا» (Vikings: Valhalla) در واقع فصل آخر این سریال است که قرار است تمام قسمت‌های آن به صورت یک جا در اواخر تیرماه از نتفلیکس منتشر شود.

داستان این فصل نیز ادامه دو فصل قبل است و به نوعی حوادث عصر پیدایش وایکینگ‌ها را برای بیننده روایت می‌کند. این سریال در کانادا، ایرلند و انگلیس ساخته شده است. کارگردان این سریال جب استوارت است و سریال را بر اساس فیلمی قدیمی به همین نام بازسازی کرده است.

فصل سوم سریال وایکینگ‌ها: والهالا

4 – فصل آخر سریال برف شکن

سریال «برف شکن» (Snowpiercer Season 4) نیز از جمله سریال‌هایی است که امسال به نقطه پایانی خود رسیده و آخرین فصل این سریال اواخر تیرماه از شبکه تی ان تی پخش خواهد شد. این سریال در سبک آخرالزمانی ساخته شده و یکی از مجموعه‌های تلویزیونی مهیج این سال‌ها به شمار می‌رود.

داستان این سریال بر اساس یک کتاب مصور فرانسوی روایت می‌شود. بر اساس حوادث جوی تنها انسان‌های معدودی در کره زمین باقی مانده‌اند که همگی داخل یک قطار به نام برف شکن زندگی می‌کنند.

فصل آخر سریال برف شکن

5 – فصل اول سریال آنهایی که در آستانه مرگ هستند

از جمله معدود سریال‌های خوبی که در تیرماه برای اولین بار منتشر خواهد شد می‌توان به مینی سریالی با نام «آنهایی که در آستانه مرگ هستند» (Those About to Die) اشاره کرد. حضور آنتونی هاپکینز و ایوان ریون می‌تواند تضمین کننده پرطرفدار بودن این سریال باشد.

آنهایی که در آستانه مرگ هستند یک سریال تاریخی است و داستانی از یک حکومت فاسد در روم باستان و نبرد گلادیاتورها را بیان می‌کند. تمام قسمت‌های این سریال اواخر تیرماه پخش خواهند شد.

فصل اول سریال آنهایی که در آستانه مرگ هستند

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونتفلیکس
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز