بهترین سرم آبرسان برای کاهش منافذ باز پوست

منافذ باز پوست صورت به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات رایج پوستی، گریبانگیر بسیاری از افراد است. بروز منافذ باز پوست می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند ژنتیک، تولید بیش از حد چربی، افزایش سن و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و آلودگی‌های محیطی باشد. اگرچه کوچک‌کردن دائمی منافذ پوست امکان‌پذیر نیست، اما استفاده از سرم‌ آب‌رسان برای کاهش منافذ باز پوست می‌تواند تا حدودی این معضل را برطرف کند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ سرم آبرسان برای کاهش منافذ باز پوست را معرفی می‌کند.

1-سرم آبرسان نیاسینامید اوردینری

سرم نیاسینامید ۱۰% + زینک ۱% اوردینری، یک ترکیب قوی است که به دلیل توانایی آن در تنظیم تولید سبوم و کاهش ظاهر منافذ شناخته شده است. سرم Niacinamide 10% + Zinc 1% Ordinary’s یک فرمول سبک‌وزن و مبتنی بر آب است که به تعادل تولید روغن کمک می‌کند و در نتیجه ظاهر منافذ بزرگ شده را به حداقل می‌رساند.

علاوه بر این، روی موجود در این فرمول به کنترل چربی و کاهش التهابات پوستی کمک کرده و آن را برای انواع پوست‌های چرب و مستعد آکنه ایده‌آل می‌کند. استفاده منظم از این سرم می‌تواند منجر به شفاف‌تر شدن بافت پوست شده و منافذ آن را کاهش دهد. قیمت این محصول ۸۴۰ هزار تومان است.

1-سرم آبرسان نیاسینامید اوردینری

راز آسمان پایتخت

2-سرم آبرسان نیاسینامید پائولاز چویس

یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای کاهش ظاهر منافذ بزرگ، تقویت‌کننده نیاسینامید ۱۰% است. این سرم غلیظ حاوی غلظت بالایی از نیاسینامید، همراه با آنتی‌اکسیدان‌های اضافی و عوامل تسکین‌دهنده برای کمک به بهبود سلامت کلی پوست است. نیاسینامید موجود در این فرمول در تنظیم تولید سبوم و اصلاح ظاهر منافذ کاربرد دارد، درحالی‌که آنتی‌اکسیدان‌ها به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی کمک می‌کنند.

بافت سبک این سرم آن را برای انواع پوست از جمله پوست‌های حساس مناسب می‌کند و می‌توان از آن به‌تنهایی یا مخلوط با سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. این محصول ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

2-سرم آبرسان نیاسینامید پائولاز چویس

3-سرم آبرسان وینو پور کدلی

اسید سالیسیلیک به دلیل توانایی آن در لایه‌برداری پوست و باز کردن منافذ شناخته شده است. سرم ضد جوش وینو پور کدلی، اسید سالیسیلیک را با پلی‌فنول‌های طبیعی هسته انگور ترکیب می‌کند تا منافذ بزرگ شده و لک‌ها را هدف قرار دهد. این سرم به لایه‌برداری ملایم پوست کمک می‌کند و سلول‌های مرده پوست و چربی اضافی را که می‌تواند به احتقان منافذ پوست کمک کند، از بین می‌برد.

این محصول همچنین حاوی گلاب ارگانیک برای آبرسانی و تسکین پوست بوده و به آن احساس طراوت و پالایش می‌دهد. با استفاده منظم، این سرم به بهبود بافت پوست کمک می‌کند و ظاهر منافذ را برای داشتن پوستی صاف‌تر به حداقل می‌رساند. قیمت این محصول ۳ میلیون و ۳۰ هزار تومان است.

3-سرم آبرسان وینو پور کدلی

4-سرم آبرسان Murad InvisiScar

سرم آبرسان اسکار آکنه و جای جوش دکتر مورد به طور خاص برای هدف قراردادن اسکارهای آکنه و منافذ بزرگ شده طراحی شده است و نتایج فوری و طولانی‌مدت را ارائه می‌دهد. سرم حاوی اسید سالیسیلیک برای لایه‌برداری پوست و رفع احتقان در منافذ است، درحالی‌که ترکیبی از ویتامین C، پپتیدها و پخش‌کننده‌های نور به روشن و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می‌کند.

علاوه بر این، این فرمول دارای یک مجموعه اختصاصی به نام فیتواستروژن است که به حمایت از تولید کلاژن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند. با استفاده مداوم، این سرم به کاهش ظاهر منافذ و صاف‌کردن بافت پوست کمک کرده و در نتیجه پوستی صاف‌تر خلق می‌کند. قیمت این محصول ۶ میلیون و ۱۱۳ هزار تومان است.

4-سرم آبرسان Murad InvisiScar

5-سرم آبرسان La Roche-Posay Effaclar

سرم آب‌رسان Effaclar La Roche-Posay یک سرم ملایم و درعین‌حال مؤثر است که برای به‌حداقل‌رساندن ظاهر منافذ بزرگ و اصلاح بافت پوست فرموله شده است. سرم حاوی LHA (لیپو هیدروکسی اسید)، مشتق شده از اسید سالیسیلیک است که به لایه‌برداری پوست و باز کردن منافذ کمک می‌کند. همچنین حاوی اسید گلیکولیک و لیپو هیدروکسی اسید میکرو لایه بردار برای اصلاح بیشتر بافت پوست و ارتقای چرخش سلولی است.

علاوه بر این، فرمول غنی شده با آب چشمه حرارتی برای تسکین و آبرسانی به پوست، آن را برای انواع پوست‌های حساس مناسب می‌کند. با استفاده منظم، این سرم به کاهش اندازه منافذ و بهبود شفافیت کلی پوست کمک می‌کند. قیمت این محصول ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

5-سرم آبرسان La Roche-Posay Effaclar

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیداروخانه روشامثبت سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز