بهترین سرم آبرسان پوست برای رطوبت رسانی و تغذیه عمقی

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین روتین‌های پوستی به خصوص برای سنین بالای 35 سال، سرم آبرسان است. سرم‌های آبرسان نسبت به مرطوب‌کننده‌ها سبک‌تر بوده و سریع‌‌تر جذب می‌شوند. همچنین سرم آبرسان حاوی مقادیر بیشتری مواد معدنی و مغذی موردنیاز پوست بوده و به طور کلی برای برطرف کردن خشکی پوست، کدری، لک و سایر اختلالات پوستی، انتخابی مناسب و هوشمندانه است.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش، بهترین سرم آبرسان پوست برای رطوبت‌رسانی و تغذیه عمقی را به همراه قیمت معرفی می‌کند.

1-سرم استی لادر

به جرات می‌توان گفت این سرم یکی از معروف‌ترین سرم‌های آبرسان دنیاست که با آنتی اکسیدان‌ و هیالورونیک‌ اسید موجود در آن باعث ترمیم و آبرسانی پوست می‌شود و آن را سفت‌تر و روشن‌تر می‌کند. این سرم با ترمیم خیلی سریع و قدرت بالایی که در جوان‌سازی پوست دارد، علائم پیری پوست را به طرز عجیبی کاهش می‌دهد. از جمله دیگر ویژگی‌های این سرم می‌توان به از بین بردن خطوط ریز و چروک‌ها، از بین بردن تیرگی پوست و استحکام پوست صورت اشاره کرد. این محصول از طرف دیگر، تاثیر زیادی روی کاهش منافذ پوستی داشته و باعث طراوت و جوانی پوست می‌گردد. قیمت این سرم در بازار 4 میلیون و 200 هزار تومان است.

1-سرم استی لادر

راز آسمان پایتخت

2-سرم هدی بیوتی

یکی دیگر از برندهای شناخته شده آرایشی و بهداشتی برند معروف هدی بیوتی است که سرم آبرسان آن حاوی 3 نوع هیالورونیک‌اسید بوده و اثر لیفت کنندگی بر روی پوست صورت دارد. علاوه بر آن این سرم برای هیدراته کردن پوست و از بین بردن خشکی و کدری، تیرگی پوست و ترمیم استحکام از دست رفته پوست مناسب است. وظیفه دیگر پپتیدهای موجود در این سرم این است که با تولید کلاژن، خطوط پوست را کاهش می‌دهد و با داشتن آلوئه‌ورا پوست را آبرسانی و ترمیم می‌کند. قیمت این سرم در بازار 3 میلیون و 400 هزار تومان است.
2-سرم هدی بیوتی

3-سرم توفیسد

سرم آبرسان توفیسد یکی دیگر از سرم‌های آبرسان معروف و محبوب در بین خانم‌ها به شمار می‌رود که با آبرسانی فوق‌العاده باعث درخشندگی و طراوت پوست صورت می‌گردد. این سرم حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی قوی و منحصر به فرد از آنتی‌اکسیدان است که در آبرسانی و جوانی پوست نقش به سزایی دارد. مصرف مدارم این سرم پوست را تسکین می‌دهد و باعث ترمیم و بازسازی بافت آسیب‌دیده و مرده آن می‌گردد. علاوه بر آن این سرم بسیار سبک بوده و اصلا احساس سنگینی و چسبندگی روی پوست ایجاد نمی‌کند. قیمت این سرم 2 میلیون و 300 هزار تومان است.

3-سرم توفیسد

4-سرم اوردینری

سرم اوردینری را نیز می‌توان یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین ‌سرم‌های آبرسان دنیا به شمار آورد که با فرمولاسیون حرفه‌ای و قوی خود که حاوی هیالورونیک‌اسید است، باعث آبرسانی عمقی پوست می‌شود. از جمله مواردی که این سرم را در بین موارد مشابه اثرپذیر‌تر کرده، رفع خشکی و کدری پوست است که باعث طراوت و شادابی آن نیز می‌گردد. علاوه بر آن این سرم فاقد هر گونه مواد مضری مثل روغن، الکل، سیلیکون و گلوتن است. قیمت این سرم در بازار 1 میلیون و 600 هزار تومان است.

4-سرم اوردینری

5-سرم نوتروژینا

برند نوتروژینا یکی از تخصصی‌ترین برندهای آرایشی-یهداشتی است که یکی از بهترین محصولات را توسط متخصصین پوست تولید می‌کند. در این سرم ترکیبات مختلفی مثل هیالورونیک‌اسید و ویتامین E وجود دارد که باعث آبرسانی، ترمیم، رطوبت‌رسانی، حفظ رطوبت پوست و از بین بردن خستگی و کدری آن نیز می‌شود. علاوه بر آن این سرم اولین سد محافظتی بدن یعنی پوست را محافظت می‌کند و مانند یک لایه‌ی محافظتی از پوست در برابر هر نوع آلودگی مراقبت کرده و به عمیق‌ترین شکل ممکن آبرسانی می‌کند. قیمت این سرم 600 هزار تومان است.

5-سرم نوتروژینا

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز