بهترین ساعت هوشمند هاینو تکو کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت هوشمند هاینو تکو از جمله ساعت‌های هوشمند پرطرفدار برای کاربرد روزمره و ورزشی است که معمولا با امکان مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام عرضه می‌شود. مدل‌های پرطرفدار این ساعت قیمتی در حدود 1 تا 2 میلیون تومان دارند و در بعضی موارد همراه با اقلام دیگری مانند کمربند، ایرپاد یا اسپیکر به فروش می‌رسند.

کاماپرس در این گزارش بهترین ساعت‌های هوشمند هاینو تکو را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند هاینو تکو با مدل پرطرفدار GP-20

این ساعت هوشمند هاینو تکو با امکان پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 810 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای جنس بدنه آلومینیومی بوده و دارای ویبره است. همچنین این ساعت هوشمند مقاومت به نسبت بالایی در برابر رطوبت و گرد و خاک داشته و استفاده از آن برای کاربرد روزمره و ورزشی مناسب است. این ساعت همراه با یک اسپیکر و ایرپاد در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند هاینو تکو با مدل پرطرفدار RW-37

این محصول با سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر و آی او اس 8 و بالاتر سازگاری داشته و قیمت آن در زمان تهیه این گزارش 2 میلیون و 50 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. این ساعت هوشمند هاینو تکو ظرفیت باتری 400 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار داده و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. همچنین این ساعت با قابلیت مکالمه طراحی شده و دارای حالت‌های ورزشی مختلف است.

ساعت هوشمند هاینو تکو با مدل پرطرفدار H2 Ultra Max

این ساعت با ظرفیت باتری 420 میلی آمپر ساعته امکان استفاده را فراهم کرده و با قیمت 1 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام از قابلیت‌های این محصول بوده و همچنین در آن قابلیت مکالمه نیز وجود دارد. این ساعت هوشمند از سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر و آی او اس 9 و بالاتر پشتیبانی کرده و حالت‌های ورزشی مختلف را ارائه می‌دهد. علاوه بر آن این ساعت قابلیت تغییر طرح ساعت را عرضه می‌کند و جنس بدنه آن آلومینیومی است.

ساعت هوشمند هاینو تکو با مدل پرطرفدار G9 Mini

این ساعت هوشمند هاینو تکو با قابلیت مکالمه و ظرفیت باتری 180 میلی آمپر ساعته ارائه شده و قیمت 1 میلیون و 580 هزار تومانی دارد. این محصول که از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند، با سیستم عامل‌های اندروید 5 و بالاتر و آی او اس 10 و بالاتر سازگاری داشته و جنس بدنه فلزی دارد. همچنین این محصول با ویبره طراحی شده و صفحه نمایش آن 1.8 اینچ است.

GP-13 ساعت هوشمند هاینو تکو پرطرفدار

این ساعت همراه با عینک و کمربند ارائه شده و با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول دارای امکان مکالمه بوده و امکان ویبره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این ساعت هوشمند صفحه نمایشی رنگی دارد و از سنسورهای مختلفی پشتیبانی می‌کند. جنس بدنه این ساعت هوشمند هاینو تکو آلومینیومی بوده و در آن قابلیت تغییر طرح ساعت نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالادیجی کالادیجی لندکالاتیک
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز