بهترین ساعت هوشمند هایلو در اردیبهشت ۱۴۰۳ کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت هوشمند هایلو از جمله محصولات پرفروش در بازار است که  در بین مدل‌های ورزشی طرفداران قابل توجهی دارد. ساعت‌های این برند اغلب با دستگاه‌های مختلف سازگاری داشته و قابلیت شخصی سازی واچ فیس را ارائه می‌دهند‌. علاوه بر آن، این ساعت‌ها در مدل‌های پرطرفدار اغلب از زبان فارسی پشتیبانی نکرده و بدون سیمکارت هستند.

کاماپرس در این گزارش بهترین ساعت هوشمند هایلو در اردیبهشت ۱۴۰۳ را با جست و جو در سایت های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند هایلو با مدل Solar Lite

این محصول دارای ظرفیت باتری ۲۴۰ میلی آمپر ساعته بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت ۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند هایلو بدون قابلیت مکالمه و بدون پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام ارائه شده است.

این محصول از سیستم عامل‌های اندروید ۶ و بالاتر و آی او اس ۹ و بالاتر پشتیبانی کرده و کاربردی اسپورت و ورزشی دارد که امکان استفاده  از ۱۰۰ حالت ورزشی را فراهم کرده و در اختیار کاربرهای خود می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند هایلو با مدل  LS02 pro

این محصول هایلو با امکان پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۶ و بالاتر و آی او اس ۹ و بالاتر طراحی شده و با قیمت ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که قابلیت مکالمه دارد، دارای کاربرد ورزشی، رسمی و روزمره بوده و همراه با بند ۵۱.۴ گرم وزن دارد.

این ساعت هوشمند هایلو مقاومت نسبتا خوبی در برابر آب و گرد و خاک داشته و بازدهی باتری ۷ روزه را عرضه می‌کند.

ساعت هوشمند هایلو با مدل Solar LS05

این ساعت هوشمند هایلو با سیستم عامل اندروید ۴.۴ و بالاتر و آی او اس ۸ و بالاتر سازگار بوده و با قیمت ۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و قابلیت مکالمه ندارد.

همچنین این محصول هایلو که دارای جنس بدنه فلزی است، از ۱۲ حالت ورزشی پشتیبانی کرده و در آن امکان استفاده از زبان فارسی در اعلان و پیام فراهم نشده است.

ساعت هوشمند هایلو با مدل GS

این محصول با ظرفیت باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعته عرضه شده و با قیمت ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند ۳۸ گرم وزن داشته و امکان شخصی سازی واچ فیس در آن فراهم شده است.

همچنین این محصول بدون زبان فارسی و بدون قابلیت مکالمه ارائه شده و برای استفاده روزمره و ورزشی انتخابی مناسب به حساب می‌آید. این ساعت با سیستم عامل‌های اندروید ۶ و بالاتر و آی او اس ۱۰ و بالاتر سازگاری دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندکالاتیک
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز