بهترین ساعت های هوشمند بازار تا ۵ میلیون تومان

ساعت هوشمند/ کاماپرس
ژیوار

در فرهنگ دوستدار فناوری امروزی، ساعت‌های هوشمند جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص دادند و به ابزار همیشگی برای استفاده‌های مختلف تبدیل شده‌اند. آن‌ها دارای تعداد زیادی ویژگی هستند که انجام کارهای خاص را ساده‌تر می‌کنند. ساعت هوشمند برای بعضی از افراد به جزيی جدا نشدنی از زندگی آن‌ها تبدیل شده. ساعت هوشمند می‌تواند یک راه حل برای ساده‌تر شدن زندگی باشد.

به گزارش کاماپرس، در این گزارش سعی داریم، بهترین ساعت‌های هوشمند تا ۵ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم؛ برای این معرفی تا انتهای گزارش با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند مدل کی ۵۶ پرو ۲۰۲۴

قیمت: ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

این ساعت هوشمند مجهز به گام شمار، سنسورهای دقیق و واقعی، هشدار عدم تحرک، پایش 24 ساعته سلامت، بیش از 20 حالت ورزشی، سنجش ضربان قلب، کنترل موزیک، کنترل دوربین گوشی، مانیتور و کنترل خواب است.

ساعت هوشمند/ کاماپرس

دریان سفر امید

ساعت هوشمند سنبونو مدل G5

قیمت: ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

این ساعت هوشمند با کاربری ورزشی، رسمی و روزمره عرضه شده است. فرم صفحه نمایش آن گرد است و جنس بدنه آن نیز سیلیکونی است و در دو رنگ سیلور و مشکی عرضه می‌شود.

این ساعت هوشمند دارای صفحه‌نمایش لمسی و تا عمق ۵۰ متر ضد آب است. این ساعت هوشمند همچنین قابلیت پایش ضربان قلب و زنگ هشدار را دارا است.

ساعت هوشمند/ کاماپرس

ساعت هوشمند کلومن پلاس مدل Sunset

قیمت: ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

این ساعت هوشمند با صفحه نمایش ۱.۹ اینچی و رزولوشن ۲۴۰ در ۲۸۶ ساخته شده است و برای ساخت آن از فناوری AMOLED استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:

بند آن از جنس سیلیکونی ضدحساسیت است و یک عدد بند چرمی اضافه هم در جعبه ساعت وجود دارد. در بخش کناری یک دکمه قرار دارد که برای روشن و خاموش کردن صفحه استفاده می‌شود.

گفتنی است که این ساعت هوشمند با بلوتوث ورژن 5.2 به موبایل متصل می‌شود و از گوشی‌هایی با اندروید 5.0 به بالا و iOS 10.0  به بالا به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد و از 15حالت ورزشی، پایشگر خواب، پایشگر اکسیژن خون و ضربان قلب، فشار خون، تنظیم تنفس و کاهش استرس پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند/ کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 4

قیمت: از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

این ساعت هوشمند محصولی جذاب و پرکاربرد است که طراحی مدرن آن توانسته است دل کاربران را برباید؛ این ساعت هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش لمسی با اندازه 1.97 اینچ و قاب آلومینیومی با حاشیه‌های باریک است و تنها ۳۱ گرم وزن دارد. این ساعت هوشمند Redmi Watch 4  تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

ساعت هوشمند/ کاماپرس

ساعت هوشمند مدل CRT 2 PLUS

قیمت: ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

این ساعت هوشمند در رده‌بندی اقتصادی، قابلیت‌های ویژه‌ای نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پاسخ‌دهی و شماره‌گیری تماس از داخل ساعت اشاره کرد. همچنین قابلیت نمایش اعلانات فارسی و انگلیسی را دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت تعویض بند، منوی فارسی، قابلیت‌های ورزشی مانند مسیر پیموده شده و کالری سوزانده شده و… اشاره کرد.

ساعت هوشمند/ کاماپرس

ساعت هوشمند سوییس میلیتری مدل Dom

قیمت: ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان

این ساعت با صفحه 1.32 اینچی گرد و از استیل ضد زنگ و بند سیلیکونی ساخته شده است. از قابلیت‌های این ساعت می‌توان به دریافت و برقراری تماس، منو فارسی و پشتیابی از پیامک‌های فارسی به همراه 10 حالت پیش فرض ورزشی، سنسور اندازه گیری فشار خون،‌ ضربان قلب و سنسور تشخیص میزان اکسیژن خون اشاره کرد.

ساعت هوشمند/ کاماپرس

ساعت هوشمند ایکس او مدل XO-J9

قیمت: ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

این ساعت هوشمند با دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگار است و ۳۷.۴ گرم وزن دارد. صفحه نمایش آن 1.952 اینچ با رزولوشن IPS 410 x 502 است.

این ساعت دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب است. این استاندارد به این معناست که ساعت می‌تواند تا عمق مشخصی در آب غوطه‌ور شود و در برابر گرد و غبار نیز مقاومت کند.

ساغت هوشمند/ کاماپرس

ساعت هوشمند مکس کو مدل MA08

قیمت: ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان

این ساعت هوشمند با قابلیت‌هایی از جمله پشتیبانی از سیستم اندازه گیری اکسیژن خون، پشتیبانی از ورزش‌های متنوع و چراغ قوه و ماشین حساب و بازی و فشارخون و وضعیت آب و هوا و نمایش اعلان‌ها و قابلیت کنترل موسیقی و پشتیبانی از حالت ورزشی مختلف و کرنومتر، تایمر، پایش خواب، سنجش ضربان قلب، برقراری تماس، آلارم، دستیار صوتی، برنامه کمک کننده به آرام شدن و به خواب رفتن عرضه شده است. این ساعت از باتری 300 میلی آمپر برخوردار است و 256 مگابایت حافظه دارد و به اندروید و IOS متصل میشود.

ساعت هوشمند/ کاماپرس

ساعت هوشمند مدل Ultra 8 Hive

قیمت: ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

این ساعت هوشمند با قابلیت‌های پاسخ دهی و شماره گیری تماس از داخل ساعت، نمایش اعلانات فارسی و انگلیسی، تعویض بند، ماشین حساب، کرنومتر ، آلارم، هشدار کم تحرکی، یادآوری نوشیدن آب-دارو، منوی فارسی و قابلیت های ورزشی مانند مسیر پیموده شده و کالری سوزانده شده عرضه شده است.

ساعت هوشمند/ کاماپرس

ساعت هوشمند تلزیل مدل T-Swatch

قیمت: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش فول اچ دی و تاچ بسیار نرم و روان است. جنس بدنه این ساعت پلاستیکی است و نوع کاربری آن نیز ورزشی است.

ساعت هوشمند/ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز